Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Incontinentiebroekje/slip

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Incontinentiebroekje/slip

Ongelezen bericht door lieke »

dagmar88 schreef::LOL: Nee joh, ik tape dat ding niet aan haar vachtje vast, arm dier!
Ik doe er een band van tape omheen net boven d'r heupjes, zodat hij niet omlaag kan.
En in de breedte scheur je de tape zo weer af wanneer de luier uit moet.

Charlie vloeit hevig en woelt 's nachts op d'r zij en rug het hele bed door, dus zonder tape lag te luier aan het voeteneind en had ik een heerlijk 'fris' bed en dito onderbroek + slaapshirt :schrik:

Ooooh, ik dacht al :oeps: ! 't Is dan wel het ideale ontwollingsmiddel :LOL: .

Gyanty, ik ben toen voor Gina overal geweest voor grotere luiers dan voor kinderen van 2 jaar en ik kon ze nergens vinden. Vandaar dat hele bouwwerk van broekjes en 'gewone' pampers.
Afbeelding
Boukje

Ongelezen bericht door Boukje »

Kristina schreef:
Boukje schreef:Je hebt ook nog de hondeluier http://www.snuggease.nl/ Maar wat ik hier zo lees helpt een gewone pamper ook goed.
Ik heb voor Sara medicatie (enurace) helpt goed. Propalin en die andere (naam kwijt) hielpen niet. Dus het is even zoeken naar het juiste medicijn. Mocht de enurace hier niet meer werken op een gegeven moment, dan wordt het hier ook de een of andere luier.
Bedankt voor die site! Die sla ik ff op.

Ik denk dat ik eerst ga proberen met medicatie....althans, als het naast Rimadyl gegeven kan worden natuurlijk. Ik denk dat ik haar weinig plezier ga doen met een luier, maar zo voelt ze zich ook niet prettig.
Voor zover ik weet kunnen alle drie de incontinentie middelen samen met rimadyl.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Misschien begrijp ik het verkeerd.
Maar Yla is zo'n 2 maanden na haar castratie incontinent geworden van urine, heeft daar medicijnen voor gekregen, eerst pilletjes, die hielpen niet helemaal zo goed, en ze werd er erg onrustig van.
Nu sinds jaar en dag, krijgt ze Propalin-druppels, en dat gaat helemaal geweldig.. :ok:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”