[A]nneloes schreef:Wordt al mooi!
Wat is dat nou precies voor een vloer?
Strizo, grindvloer, echt ideaal ben ik al achter gekomen!! Je ziet er dus echt niets op!!
Moderator: moderatorteam
[A]nneloes schreef:Wordt al mooi!
jacq1970 schreef:ziet er echt heel erg gaaf uit hoor!
Mijn schoonzus en zwager hadden ook een grindvloer maar al snel bleek hun hond allergisch tezijn voor de vloer, daar kwamen ze achter na een vaakntie, hij bloeide zo op ergens anders en was na 4 dagen al helemaal niet meer ziek.... na 1 dag thuis ging het al weer mis ... dus hebben ze tests laten doen en bleek het van de grindvloer tekomen... dus hoe je dieren even goed in de gaten, jeweet nooit.

Sas schreef:zeg, nu ben je oververhuisd dus eh... foto`s ?
Vroeg me wel af of die vloer prettig aanvoelt zonder vloerverwarimg? Is het niet heel koud dan?
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite

Die komt van woonexpress...Roompie schreef:Mooie kast en coole wasbox. Waar heb je die laatste vandaaan?
Dat heb je goed gezienSas schreef:eh. er zitten knuffels op je kast.

toots schreef:mooi .
Maar nog lang niet af... plinten, gordijnen,niet te vergeten de goeie bank.. slaapkamermeubels.. en leuke dingen aan de muurMarjoleine schreef:mooi geworden!
Ik woon al zeker drie maanden in mijn huis en ook ik moet nog de gordijnen uitkiezen, wat leuks voor aan de muur en meubels voor de woonkamer vinden. Succes!dn dwaos schreef:toots schreef:mooi .Maar nog lang niet af... plinten, gordijnen,niet te vergeten de goeie bank.. slaapkamermeubels.. en leuke dingen aan de muurMarjoleine schreef:mooi geworden!![]()
wij zijn voorlopig nog wel even zoet
Thanks, wat je omschrijft was bij ons precies de bedoeling... dus dat is goed geluktminhie schreef:Mooi! Warm maar strak en modern
Thanks, ja die vloer, ik vind het zo ideaal!!Laniboekje schreef:Ik woon al zeker drie maanden in mijn huis en ook ik moet nog de gordijnen uitkiezen, wat leuks voor aan de muur en meubels voor de woonkamer vinden. Succes!dn dwaos schreef:toots schreef:mooi .Maar nog lang niet af... plinten, gordijnen,niet te vergeten de goeie bank.. slaapkamermeubels.. en leuke dingen aan de muurMarjoleine schreef:mooi geworden!![]()
wij zijn voorlopig nog wel even zoet
Ik vind het al wel mooi worden, die vloer is zeker geweldig!

Hij miste de bank die vorige week geleverd zou worden, maar die was verkeerd besteld, dus ging ie zielig op een eettafelstoel in het hoekje zitten.Roompie schreef:Wat is die telefoon leuk! En zie je vent eens zielig zitten op dat kleine stoeltje

Ehmmmm, nouuuuuuuuu......dn dwaos schreef:[A]nneloes schreef:Wordt al mooi!
Strizo, grindvloer, echt ideaal ben ik al achter gekomen!! Je ziet er dus echt niets op!!![]()
![]()
Heb je hem al een keertje laten uitstomen??Marion. schreef:Ehmmmm, nouuuuuuuuu......dn dwaos schreef:[A]nneloes schreef:Wordt al mooi!
Strizo, grindvloer, echt ideaal ben ik al achter gekomen!! Je ziet er dus echt niets op!!![]()
![]()
![]()
Wij hebben hem ook, en ik vind hem nog steeds prachtig. En ook al hebben we een mix van terracotta, grijs, antraciet en lichtgrijs, de looppaden naar de tuin zijn toch erg duidelijk. Geeft niks hoor, want daar hebben we honden voor. Maar ondanks de seallaag houdt hij best een beetje boel zand vast.
Laten uitstomen? Ik heb zelf een stoomreiniger, en zo'n twee keer per jaar kreeg hij er een grote beurt mee. Helaas is hij nu stuk, maar gelukkig heb ik geen smetvrees en al helemaal niet van zanddn dwaos schreef:Heb je hem al een keertje laten uitstomen??
Het is hier nog een grote zandbak buiten, en zand komen we ook geregeld tegen.