WAT DACHT JE VAN DE HONDEN
Mijn god, en dan vergelijken met boksen. Daar kíezen ze voor, honden hebben geen keus.
Moderator: moderatorteam

Dr. Peper?DutchCelts schreef:blikje dr peper
Jaap* schreef:Dr. Peper?DutchCelts schreef:blikje dr peper
Is dat wel verstandig? Zo vlak voor het slapen?

Ja hoor ben er imuum voor, kan ook energiedrink voor het slapen drinken.Jaap* schreef:Dr. Peper?DutchCelts schreef:blikje dr peper
Is dat wel verstandig? Zo vlak voor het slapen?
Sowieso waarom het leed van een levend wezen zo geweldig isMachie schreef:Ik snap niet dat mensen het mooi vinden te kijken naar gevechten
JohInc schreef:Volgens mij gaat het meer om het geld dat er in die wereld omgaat
Ja hier blijft hij af en toe hangenFafo schreef:Sowieso waarom het leed van een levend wezen zo geweldig isMachie schreef:Ik snap niet dat mensen het mooi vinden te kijken naar gevechten![]()
Stoort de zender bij jullie ook trouwens?
Fafo schreef:JohInc schreef:Volgens mij gaat het meer om het geld dat er in die wereld omgaat
Oh okéInc schreef:Fafo schreef:JohInc schreef:Volgens mij gaat het meer om het geld dat er in die wereld omgaat
In plaats van dat ze het zo mooi vinden om naar te kijken. Reactie op Machie.

Natuurlijk wel maar het is niet realistisch. WSPA lukt het al niet. En groter dan het wspa word je niet zomaarYaika schreef:Niemand iedeeen om een wereldwijde actie te gaan organiseren?
Zou wel willen maar hoe ?Yaika schreef:Niemand iedeeen om een wereldwijde actie te gaan organiseren?

Ja bv naar resceu ink,Fafo schreef:Natuurlijk wel maar het is niet realistisch. WSPA lukt het al niet. En groter dan het wspa word je niet zomaarYaika schreef:Niemand iedeeen om een wereldwijde actie te gaan organiseren?je kunt ze wel mailen en vragen wat zij daar aan doen. Heb ik ook wel eens gedaan, kreeg keurig antwoord.
En ik zou zeggen, stort geld als je wil helpen.
Als ik zo hoor hoe groot die organisaties zijn moet het wel een hele grote actie worden. Ik snap echt niet dat het zo groot kan zijn als het verboden is.. Zag die tuin met al die honden erin. die moet toch opvallen zou je zeggen???Yaika schreef:Niemand iedeeen om een wereldwijde actie te gaan organiseren?