Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

1 pup geboren....

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

caroline
Vaste gebruiker

Re: 1 pup geboren....

Ongelezen bericht door caroline »

phoeeh het waren even 24 lange uren..... meneer had een darmverstopping en was zo verschrikkelijk hulpeloos (gillen en mn zn achterpootjes slepen, drinken wou ook niet meer), niks wou helpen. op advies van de dierenarts moest ik gewoon doorgaan met het toedienen van olie en buikje wrijven en dat heb ik dan ook gistermiddag tot vanmorgen vroeg gedaan (met wat korte slaapmomenten voor mezelf)
Ik heb hem nog niet zien poepen, maar goed moeders is snel zat met maar 1 puppy, dus kan het natuurlijk gemist hebben..... maar ik denk dat ik hem erdoor getrokken heb. Hij ligt nu weer tevreden in de werpkist, heeft sinds 6 uur alweer 3 keer uitgebreid aan de tiet gehangen en goed gedronken, niet meer zo pieperig en zijn buikje is ook niet meer zo keihard, maar voelt soepel aan! Nu wil ik hem nog wel zien poepen :scratch: dat geeft me een geruster gevoel. Ik vind dat hij nog wel een beetje met zn achterpootjes sleept ipv ze daadwerkelijk goed gebruiken als hij richting moeders 'rent', maar hij heeft er voldoende kracht in, als hij op zn rug ligt gebruikt hij zijn achterpoten wel om op de goede koers te raken en net met drinken zette hij ook zijn achterpoten stevig onder zijn lijfje.....
Ik moet straks naar de dierenarts voor de bordeaux, hartcheck en nieuwe pillen ophalen, dus denk dat ik de kleine man ook maar even meeneem voor een onderzoekje....
XXX Caroline, Eve, Ayla, Amber en Henkie
MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door MirandaH »

Gefeliciteerd met de kleine meneer! Wat een verrassing!

Door dit soort nieuws gaat mijn hart stiekem wel een klein beetje harder kloppen: onze jongste teef is ook gedekt maar leeg op de echo. Maar qua gedrag twijfelden we een beetje, dus nu heb ik weer een piepklein sprankje hoop. Piep-piep-piepklein, want ik weet heus wel dat de kans dat ze toch zwanger is astronomisch klein is. Maar jouw ervaring bewijst wel dat het heel soms gebeurt!
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
caroline
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door caroline »

3 weken oud gister, en al 1 hoopje bijdehand!
filmpje:
XXX Caroline, Eve, Ayla, Amber en Henkie
Mrs. Dee
Actief
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mrs. Dee »

Wat een schatje zeg!! :I:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”