Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hondje dood gebeten in Deventer

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Re: Hondje dood gebeten in Deventer

Ongelezen bericht door MirandaH »

Hayley84 schreef:
[Sandra] schreef:Ik vond het relevant om dit nog hier te plaatsen. Ik hoorde het van een buurtbewoonster, die het had over een 'pitbullachtige hond'. Misschien heeft zij het ook niet uit eerste hand gehad, maar ook op zo'n manier, de een hoort wat en vertelt het aan de ander, krijgt het negatieve imago van vechthonden - in dit verhaal in elk geval - onterecht een grotere impuls dan nodig.
Beetje jammer weer.... "pitbullachtige" :roll:

Wel een erg verdrietig verhaal natuurlijk.
Jeminee zeg, ze zet het er al expres bij dat het om een Bordeuaxdog ging en dan nòg moet er een opmerking over gemaakt worden!

Ik vind het heel zielig voor alle betrokkenen, het is ook nogal niet wat als je maatje ineens de lieveling van een ander doodbijt, ik zou daar toch ook een paar hele slechte nachten van hebben. Kan alleen maar zeggen dat het een hele sneue samenloop is en super zoals die mensen van de Bordeauxdog gereageeerd hebben, dat is nog eens fatsoenlijk.
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Aantal honden: 1

Re: Hondje dood gebeten in Deventer

Ongelezen bericht door [Sandra] »

MirandaH schreef:
Hayley84 schreef:
[Sandra] schreef:Ik vond het relevant om dit nog hier te plaatsen. Ik hoorde het van een buurtbewoonster, die het had over een 'pitbullachtige hond'. Misschien heeft zij het ook niet uit eerste hand gehad, maar ook op zo'n manier, de een hoort wat en vertelt het aan de ander, krijgt het negatieve imago van vechthonden - in dit verhaal in elk geval - onterecht een grotere impuls dan nodig.
Beetje jammer weer.... "pitbullachtige" :roll:

Wel een erg verdrietig verhaal natuurlijk.
Jeminee zeg, ze zet het er al expres bij dat het om een Bordeuaxdog ging en dan nòg moet er een opmerking over gemaakt worden!

Ik vind het heel zielig voor alle betrokkenen, het is ook nogal niet wat als je maatje ineens de lieveling van een ander doodbijt, ik zou daar toch ook een paar hele slechte nachten van hebben. Kan alleen maar zeggen dat het een hele sneue samenloop is en super zoals die mensen van de Bordeauxdog gereageeerd hebben, dat is nog eens fatsoenlijk.
Het ging om een Bullmastiff :wink:
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”