Ja, ik bedoelde zeker niet dat het aan Kaya zou liggen in dit geval hoor!Caro. schreef:
Ha ja, ik legde het woordje 'extra' anders uit en dacht dat je bedoelde dat jij nergens voor op hoefde te letten met een makkelijke teef
Want dit probleem met deze hond ligt absoluut niet aan Kaya. Ik weet dat ze een bitch kan zijn met (jonge,drukke) honden die op haar afkomen, maar verder boeit weinig haar en ze heeft hier totaal geen enkele aanleiding voor gegeven. Het 'kind' snuffelde rustig toen ineens de woeste DH de hoek om kwam racen en bijna bovenaan haar vloog.
Maar goed, inmiddels snap ik dat je het anders bedoelde
Ik bedoelde meer dat als je naast een reu een sullige teef zet je in principe dan niet dubbel op moet gaan letten met vreemde honden. Dat je dan niet met vreemde dominante reuen en ook nog eens teven een probleem hebt, want als jouw teef gewoon alles pikt is een patsende teef niet zo erg. Beetje irritant soms, maar ook niet meer dan dat.
Alleen de DH uit jouw verhaal is niet zomaar een patsende teef natuurlijk, da's gewoon een potentiele grijperd, en die kwam ik inderdaad ook absoluut niet graag tegen nee