Allemaal honden met een hoog beren gehalte, waaks, beschermend maar watjes naar eigen volk. Als ik me ogen sluit, en het stel zie staan dan kun je me al opvegen

Moderator: moderatorteam
Ik weet wel een leuke rottweilerkruising voor je in het asiel.ArCee schreef:ALS ik op een borderij zou wonen met een groot stuk grond er omheen, waar dan ook volgens een mij ook nog een hek omheen moet (waar ik momenteel zowat 4 maanden moet werken) dan zouden er een Hovawart, Mastin Espanol, Kruising Rottweiler x ? en een Witte berghond de wacht houden (en om er tegenaan te knuffelen maar dat zeg ik er stiekem niet bij als macho watje)Qua berghond iets als een Tatra, Pyrenese berghond, Slovencky Cuvac of Maremma of zoiets.
Allemaal honden met een hoog beren gehalte, waaks, beschermend maar watjes naar eigen volk. Als ik me ogen sluit, en het stel zie staan dan kun je me al opvegen![]()
Teckel hebbe?massam schreef:ArCee schreef:A joh. Sint Bernard heeft een vaatje onder zijn kop hangen.massam schreef:duitse dog![]()
maar ze kwijlen dus komt er geen
Dan kun je bij een Duitse Dog toch een emmetje nemen om het kwijl op te vangen?![]()
Ze kwijlen niet allemaal hoor, onze ex buren hadden een blauwe dog, Kelsey, die heb ik nooit zien kwijlen. De Engelse bull die daarna kwam des te meer
tis goed. dat zeggen ze allemaal. ik hoef hem niet!![]()
wat ik nog graag echt wil is een wetterhoun en een teckel.. ach.. misschien ooit...
Hier precies hetzelfde.Denise. schreef:Ik zou graag een Cattle dog willen hebben, maar dat zijn pittige honden die vaak niet zo sociaal zijn.
En dat is niet wat ik zoek. Misschien ooit
Ehm?Nanna schreef:1. Komondor. Een terreinbewaker pur sang. En bij gebrek aan terrein begin ik er dus maar niet aan
Verder zijn er nog zat rassen die ik wel zou kúnnen houden maar waar het vanwege een te korte levensverwachting wel nooit meer zal komen. Korthaar Collie, Irish Water Spaniël, om er maar een paar te noemen.