Met zo'n heerlijk karakter
Bouvier X Picardische Herder.
Die kruising dan weer met een Bouvier?
Moderator: moderatorteam
laeken schreef:Ik denk dat het tijd wordt dat we krachten bundelen. Ik ken nog meer mensen die dit willen en jij hebt een heel lekker stel hussen lopen.Nuyvilaq schreef:Duitse herder x Husky
Een hele donkere duitse herder met blauwe ogen![]()
Dus een designer-doggy is zo geboren als we er een prachtige wolfsgrauwe reu uit goede lijnen op plempen. Wat let je? Baasjes genoeg en niks mis mee.
Cash?Nuyvilaq schreef:laeken schreef:Ik denk dat het tijd wordt dat we krachten bundelen. Ik ken nog meer mensen die dit willen en jij hebt een heel lekker stel hussen lopen.Nuyvilaq schreef:Duitse herder x Husky
Dus een designer-doggy is zo geboren als we er een prachtige wolfsgrauwe reu uit goede lijnen op plempen. Wat let je? Baasjes genoeg en niks mis mee.
Cita kan elk moment loops wordenwie heeft er een toffe duitser in de aanbieding ?
![]()
![]()
Geen idee van dat er mensen waren met hetzelfde idee...

Wil je naar Leeuwarden komen? Bij mij in de wijk woont een loebas van een oud-duitse herder. Een heerlijkere duitse herder ken ik nietNuyvilaq schreef:laeken schreef:Ik denk dat het tijd wordt dat we krachten bundelen. Ik ken nog meer mensen die dit willen en jij hebt een heel lekker stel hussen lopen.Nuyvilaq schreef:Duitse herder x Husky
Cita kan elk moment loops wordenwie heeft er een toffe duitser in de aanbieding ?
![]()
![]()
LéonieHonden schreef:Hier wel een leuke DH x Husky (denken ze):
Aimee schreef:Cash?Nuyvilaq schreef: Cita kan elk moment loops wordenwie heeft er een toffe duitser in de aanbieding ?
![]()
![]()

Renske schreef:Wil je naar Leeuwarden komen? Bij mij in de wijk woont een loebas van een oud-duitse herder. Een heerlijkere duitse herder ken ik nietNuyvilaq schreef: Cita kan elk moment loops wordenwie heeft er een toffe duitser in de aanbieding ?
![]()
![]()
. Hij is stapelverliefd op mijn dames en gaat er als een echte heer altijd heerlijk bij liggen. Attent, kindvriendelijk, sociaal, luistert goed, wat wil je nog meer?

Emma schreef:JR maal mopshond.
het leuke baasgericht balgekke van de russel, en dan met een scheutje schattigheid van de mopshond. omdat de mopshond zelf iets te extreem is, maar een kruisinkje misschien nog wel kan. heb er een keer een foto van gezien, de kleur van de mops, met een klein rimpeltje in het voorhoofdje, maar verders een JR.![]()
Toevallig heb ik net een mini-rottweiler gezien. Het is geen kruising JR, maar hij heeft iets van een afwijking denk ik.kloesje schreef:Rottweiler x Jack Russell
En dan zou het een mini rottie moeten worden, met het doorzettingsvermogen van de jack.
Echt een onwaarschijnlijke kruising, mag je kan altijd dromen hahaha

Leuke hond!rahanna schreef:Toevallig heb ik net een mini-rottweiler gezien. Het is geen kruising JR, maar hij heeft iets van een afwijking denk ik.kloesje schreef:Rottweiler x Jack Russell
En dan zou het een mini rottie moeten worden, met het doorzettingsvermogen van de jack.
Echt een onwaarschijnlijke kruising, mag je kan altijd dromen hahaha
Ziet er wel heel apart uit.
Link --> honden --> reuen --> Bruce
http://www.rescuedogseurope.net/
Madelief schreef:edit: over een maandje of 5/6 weer wandelen met Dikkiedik??
Ha! wat grappig, ik heb die hond eerder gezien! Toen ik asielhondjes aan het kijken was:P en nog wel in een Amerikaanse opvang. Toeval of toeval!?LéonieHonden schreef:Hier wel een leuke DH x Husky (denken ze):

rahanna schreef:
ze vroegen maar 3500 euro per pupkloesje schreef:Geen idee van dat er mensen waren met hetzelfde idee...
Maar leuk hondje, maar doe er mij dan maar wel 1 met staart!
Onze nieuwe buren hebben een kruising Ridgeback/Rottweiler, ook een prachtige hond om te zienrahanna schreef:Zelf zou ik het liefste een Duitse herder x Ridgeback zien.
Vanwege de goede gezondheid, de zelfstandigheid, kalmte en uniekheid van de Ridgeback,
en het werklustige, goedwillige en trouwe karakter van de Duitse herder.
Beide zijn het natuurlijk oermoedige en intelligente honden.
En veel genetische aandoeningen die je in de DH herder vindt, komen in de RR haast niet voor.
Dit is er een die ik op internet vond:
Husky x Rottweilers vind ik ook echt prachtig!