Ja ik heb hier wel zo een voerbal liggen en die kong ga ik zeker ook doen. Ze heeft alleen pech de aardbeien komen ernu niet in want die heeft ze al uit de tuin gejatrose schreef:Heb je niet van die Nina Otteson (of zoiets) spellen of dat je die kunt lenen van iemand?
Of een bevroren kong geven met wat yoghurt en fruit erin bijvoorbeeld?
Misschien weet je het allemaal al, maar ik probeer even mee te denken om haar bezig te houden![]()
Ik heb ze allebei bezig moeten houden na hun operatie's (lpc) en makkelijk is het niet altijd
Verder heb ik heel veel geluk met haar want het is binnen een megarustige hond die eigenlijk altijd ligt te slapen op de bank en pas heel erg actief wordt als ze de voeten over de drempel heeft gezet. Neemt niet weg dat er nu met dit mooie weer geen wandelingen gemaakt kunnen worden en ook niet 's avonds lekker even op de fiets weg. En het zonnen in de tuin is er nu ook niet bij. Nu heb ik nog een grote bench in de schuur staan dus die gaat naar buiten en als het mooi weer is kan ze toch een beetje zonnen want daar geniet ze heel erg van altijd.
Het enige nadeel is de JR die altijd aanstichter is want die meent altijd te moeten waken cq blaffen als die maar een deur hoort oid en dan gaat ze meedoen.