Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Mijn avontuur vanmiddag...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

alma.m
Zeer actief
Mijn ras(sen): Landseer E.C.T.

Re: Mijn avontuur vanmiddag...

Ongelezen bericht door alma.m »

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik dit dus echte horror verhalen vind en verschrikkelijk voor de eigenaar van de hond. :( . Maar dit is nu het tweede verhaal dat ik hier in een paar dagen lees.
Je kan de automobilist wel de schuld geven, omdat hij te hard rijdt,( wat ze ook vaak doen )maar ik begrijp ook eerlijk gezegt de mensen niet die hun hond bij een openbare weg los laten lopen.
Het blijven dieren en je loopt altijd het risico dat ze de weg op lopen.
Ik laat Noah pas los, als ik zeker weet dat hij daar de weg niet op kan.

Nu heeft niet iedereen een bos of een park in de buurt, dat begrijp ik ook wel, maar de verantwoordelijkheid ligt toch bij de eigenaar.
Caya voor altijd een plekje in ons hart.
6 Januari 1999 -1 Mei 2010

Afbeelding
&nicole
Zeer actief

Re: Mijn avontuur vanmiddag...

Ongelezen bericht door &nicole »

alma.m schreef:Ik moet eerlijk zeggen, dat ik dit dus echte horror verhalen vind en verschrikkelijk voor de eigenaar van de hond. :( . Maar dit is nu het tweede verhaal dat ik hier in een paar dagen lees.
Je kan de automobilist wel de schuld geven, omdat hij te hard rijdt,( wat ze ook vaak doen )maar ik begrijp ook eerlijk gezegt de mensen niet die hun hond bij een openbare weg los laten lopen.
Het blijven dieren en je loopt altijd het risico dat ze de weg op lopen.
Ik laat Noah pas los, als ik zeker weet dat hij daar de weg niet op kan.

Nu heeft niet iedereen een bos of een park in de buurt, dat begrijp ik ook wel, maar de verantwoordelijkheid ligt toch bij de eigenaar.

Daar ben ik het helemaal mee eens hoor,
het is echt heel erg voor dat baasje maar het is toch echt zijn eigen schuld...

Hier was 5 minuutjes verder lopen een bos, dus hij had beter daar even heen kunnen lopen...
of gewoon zijn hond vasthouden

vannacht heb ik bijna niet geslapen. ik moest er toch de hele tijd aan denken. ik moest vandaag weer naar school. gingen we golven :U: was echt saai
vanmiddag heb ik met een hondje van een vriendin gewandeld, in dat bos waar ik heen wilde gister... dan zit je toch ook wel te denken... heb voor de zekerheid dat hondje maar niet losgelaten terwijl hij altijd goed luisterd. maar zeker met een hond van een ander ga ik geen risico nemen. misschien over een paar dagen dat ik weer wat meer durf. maar voorlopig houd ik het ook bij khyra lekker bij de lange lijn (bij een drukke weg...)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”