Thanks .Judith-Diesel schreef:@ boevierpoedel, als ik de zoektocht ga starten naar een poedel, kom ik ook zeker bij jou om de poedels te knuffelen (en om ook stiekem mijn vriend in te laten zien dat ze niet tuttig zijn)
Want ik heb van meerdere mensen te horen gekregen dat ik vooral bij jou moet gaan kijken voor een mooie, lieve en vooral leuke poedel
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Poedel-rage?
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Poedel-rage?
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
Brindlecardi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Maar wat maakt dat voor zoveel mensen, ineens, denken dat het karakter perfect is voor hen, en dat het de ideale hond is?
Er zijn toch heel veel rassen die gelijksoortige karaktereigenschappen hebben, die ook leuk zijn? Waarom dan iedereen een poedel
Gewoon nieuwsgierig hoor, ik verbaas me daar echt over dat iedereen het tegenwoordig lijkt te hebben over poedels, misschien als je er zelf niet aan denkt om er zelf een aan te schaffen, dat het wat explosief lijkt, die drang naar poedels
Overigens vind ik het wel mooie dieren in hun beweging, en dan vooral koningspoedel. Er zat er één op cursus bij Ben, lang geleden, leuk vrolijk beest, maar wel een beetje naïef.
Er zijn toch heel veel rassen die gelijksoortige karaktereigenschappen hebben, die ook leuk zijn? Waarom dan iedereen een poedel
Gewoon nieuwsgierig hoor, ik verbaas me daar echt over dat iedereen het tegenwoordig lijkt te hebben over poedels, misschien als je er zelf niet aan denkt om er zelf een aan te schaffen, dat het wat explosief lijkt, die drang naar poedels
Overigens vind ik het wel mooie dieren in hun beweging, en dan vooral koningspoedel. Er zat er één op cursus bij Ben, lang geleden, leuk vrolijk beest, maar wel een beetje naïef.
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Fok jij nou eigenlijk stamboomloos, Kees?
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Die zogenaamde rage valt reuze mee hoor maar er zit wel iets opgang inAimee schreef:Maar wat maakt dat voor zoveel mensen, ineens, denken dat het karakter perfect is voor hen, en dat het de ideale hond is?
Er zijn toch heel veel rassen die gelijksoortige karaktereigenschappen hebben, die ook leuk zijn? Waarom dan iedereen een poedel![]()
Gewoon nieuwsgierig hoor, ik verbaas me daar echt over dat iedereen het tegenwoordig lijkt te hebben over poedels, misschien als je er zelf niet aan denkt om er zelf een aan te schaffen, dat het wat explosief lijkt, die drang naar poedels![]()
Ik denk dat de mensen die eerst niet wilde gaan voor een poedel wegens het truttige imago en nu wel meer ligt in het vergelijken met dde doodle.
Die blijken toch niet helemaal waar te maken als wat er vertellt word.
En meestal zienn mensen geen eens het verrschil tussen poedel of doodle.

- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Wow. Kees!bouvierpoedel schreef:Die zogenaamde rage valt reuze mee hoor maar er zit wel iets opgang inAimee schreef:Maar wat maakt dat voor zoveel mensen, ineens, denken dat het karakter perfect is voor hen, en dat het de ideale hond is?
Er zijn toch heel veel rassen die gelijksoortige karaktereigenschappen hebben, die ook leuk zijn? Waarom dan iedereen een poedel![]()
Gewoon nieuwsgierig hoor, ik verbaas me daar echt over dat iedereen het tegenwoordig lijkt te hebben over poedels, misschien als je er zelf niet aan denkt om er zelf een aan te schaffen, dat het wat explosief lijkt, die drang naar poedels![]()
Ik denk dat de mensen die eerst niet wilde gaan voor een poedel wegens het truttige imago en nu wel meer ligt in het vergelijken met dde doodle.
Wat doe je nu?
Je kwoot goed
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Nee met stamboom.Aimee schreef:Fok jij nou eigenlijk stamboomloos, Kees?
Heb nest gehad zonder stamboom omdat hulphond puppen wilde uit een combi die eigenlijk qua kleur niet mocht.[rood x zwart.]
2 daarvan zitten nu in de laatste fase van hun opleiding op het centrum en die van Whera gaat binnenkort ook afstuderen.

- Ri@nne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Baasje van Kai, mijn kleine boefje.
- Aantal honden: 1
Ze zijn wel leuk hoor...dat zeker, maar ook niet echt iets voor mij.
Ik heb een tijd een koningspoedel uitgelaten, vrat elke hond op die we tegen kwamen, was niet te handelen maar toch, het was een geweldig beest. heeft mn beeld van de poedel veranderd.. ondanks zijn gedrag in iets zeer positiefs.
Ik heb een tijd een koningspoedel uitgelaten, vrat elke hond op die we tegen kwamen, was niet te handelen maar toch, het was een geweldig beest. heeft mn beeld van de poedel veranderd.. ondanks zijn gedrag in iets zeer positiefs.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Niet zeiken.Machie schreef:Wow. Kees!bouvierpoedel schreef:Die zogenaamde rage valt reuze mee hoor maar er zit wel iets opgang inAimee schreef:Maar wat maakt dat voor zoveel mensen, ineens, denken dat het karakter perfect is voor hen, en dat het de ideale hond is?
Wat doe je nu?
Je kwoot goed![]()
Je gaat altijd op je honden lijken hé.
In mijn geval qua iq op mijn poedels.

-
Brindlecardi
- Zeer actief
Waarom wilde zij perse die kleur hebben danbouvierpoedel schreef:Nee met stamboom.Aimee schreef:Fok jij nou eigenlijk stamboomloos, Kees?
Heb nest gehad zonder stamboom omdat hulphond puppen wilde uit een combi die eigenlijk qua kleur niet mocht.[rood x zwart.]
2 daarvan zitten nu in de laatste fase van hun opleiding op het centrum en die van Whera gaat binnenkort ook afstuderen.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Die wilde die kleur niet hebbben ,maar gewoon om hett karakter van beide ouders.Aimee schreef:Waarom wilde zij perse die kleur hebben danbouvierpoedel schreef:Nee met stamboom.Aimee schreef:Fok jij nou eigenlijk stamboomloos, Kees?
2 daarvan zitten nu in de laatste fase van hun opleiding op het centrum en die van Whera gaat binnenkort ook afstuderen.Dat zien blinden toch niet ( grapje
)
En hulphond leid geen blindengeleide honden op .
Alleen ADL.

- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
- Aantal honden: 2
Ik zal zeer zeker niet zeggen dat het karakter perfect is, maar ik zie nu wel in dat het karakter van een staff absoluut niet bij mij past.Aimee schreef:Maar wat maakt dat voor zoveel mensen, ineens, denken dat het karakter perfect is voor hen, en dat het de ideale hond is?
Rassen die ook wel bij mij passen zijn, zoals ik al zei labrador, golden en andere retrievers. Maar ik vind een labrador gewoon niet leuk, heel stom misschien, maar heel Noordwijk heeft er 1 waarvan meer als de helft een stel lompe honden zijn. Ik vind die rassen te "gewoon", niet dat ik exclusief wil zijn. Maar als ik dan toch kan kiezen voor een ras wat qua karakter beter bij mij past zal ik voor een poedel gaan.
Ik heb heeeel veel rassen die ik qua uiterlijk leuk vind, ik heb ook al een hele hoop rasstandaards gelezen, alleen hele kleine en hele grote honden niet, maar een border collie of een duitse herder passen gewoon niet bij mij. Ze zijn (in mijn ogen) TE baasgericht, mollossers/bulldoggen/terriers vind ik prachtig, maar de (eventuele) vergrote kans op hondagressie staat mij niet aan, het waakse en lompe vind ik ook niet leuk. Ik ben beginnend honden eigenaar, en ik wil dan niet meteen een ras wat "moeilijker" op te voeden is, of waar als je een foutje in de opvoeding maakt je dan een half verknipte hond heb, dit is wel even de extreme mogelijkheid hoor.
En ja ik heb een staff, en ik zal hem ook echt niet herplaatsen, ook al wordt hij hondagressief, ik heb voor hem gekozen en hij zal hier dan ook alleen weggaan als hij dood is. Maar het is voor mij wel duidelijk geworden dat uiterlijk niet alles is.

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
Ik denk ook dat het te maken heeft met de doodle. Hier op het forum zijn de mensen in gaan zien dat het helemaal niet zo'n tuttig hondje is.
Ik vind ze best geinig, die koningspoedels
maar vind ze niet bij mij passen.
Ik vind ze best geinig, die koningspoedels

- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
geweldig een koningspoedel en daar dan jachttraining mee gaan doen. lijkt mij tof.
ellen
ellen
-
Brindlecardi
- Zeer actief
Ik snap je redenatie hoor, ik heb met Ben hetzelfde gehad, ook gewoon een hond die niet bij mij past. Hij is qua karakter heel erg vergelijkbaar met een staff, maar dan ook nog eens met een jachtinstinctJudith-Diesel schreef:Ik zal zeer zeker niet zeggen dat het karakter perfect is, maar ik zie nu wel in dat het karakter van een staff absoluut niet bij mij past.Aimee schreef:Maar wat maakt dat voor zoveel mensen, ineens, denken dat het karakter perfect is voor hen, en dat het de ideale hond is?
Rassen die ook wel bij mij passen zijn, zoals ik al zei labrador, golden en andere retrievers. Maar ik vind een labrador gewoon niet leuk, heel stom misschien, maar heel Noordwijk heeft er 1 waarvan meer als de helft een stel lompe honden zijn. Ik vind die rassen te "gewoon", niet dat ik exclusief wil zijn. Maar als ik dan toch kan kiezen voor een ras wat qua karakter beter bij mij past zal ik voor een poedel gaan.
Ik heb heeeel veel rassen die ik qua uiterlijk leuk vind, ik heb ook al een hele hoop rasstandaards gelezen, alleen hele kleine en hele grote honden niet, maar een border collie of een duitse herder passen gewoon niet bij mij. Ze zijn (in mijn ogen) TE baasgericht, mollossers/bulldoggen/terriers vind ik prachtig, maar de (eventuele) vergrote kans op hondagressie staat mij niet aan, het waakse en lompe vind ik ook niet leuk. Ik ben beginnend honden eigenaar, en ik wil dan niet meteen een ras wat "moeilijker" op te voeden is, of waar als je een foutje in de opvoeding maakt je dan een half verknipte hond heb, dit is wel even de extreme mogelijkheid hoor.
En ja ik heb een staff, en ik zal hem ook echt niet herplaatsen, ook al wordt hij hondagressief, ik heb voor hem gekozen en hij zal hier dan ook alleen weggaan als hij dood is. Maar het is voor mij wel duidelijk geworden dat uiterlijk niet alles is.
Dus ik wilde ook perse een hond die socialer was, en die geen groot jachtinstinct had, maar ik schrap dan ook de langharen weg, en de krulharen. Dus toen bleef er voor mij een corgi over, en dat is voor mij dan weer de perfecte hond. Er zit net wat meer pit in dan bij een poedel denk ik, ze zijn ook niet zo slaafs als veel duitsers wel zijn.
Wat ik er alleen mee wilde zeggen is dat er dus denk ik wel meer rassen zijn die wel redelijk voldoen aan dat beeld, en ik vroeg me af waarom er dan in dergelijke mate, gekozen wordt voor een poedel, en niet voor een ander sociaal ras. Is dat dan dat gedeelte van " iedereen wil het, dus ik ook " of zie jij echt iets in de poedel, wat geen enkele, andere hond heeft.
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wist 5 jaar geleden al dat ze leuk waren
De reden dat ik voor een poedel heb gekozen is dat ik een makkelijk, sportief en sociaal hondje wilde. Nou, dat heb ik gekregen. Jip is erg makkelijk maar wil wel heel erg graag werken. Ze is niet moeilijk met andere honden, kinderen of wat dan ook. Zonder over zich heen te laten lopen overigens. Een karakter dat me heel erg bevalt en wat ik toch niet in veel rassen terug vindt.
Ik krijg veel positieve reacties op haar. Omdat ze dan ineens een hond zien in plaats van een wandelend kapsel
De reden dat ik voor een poedel heb gekozen is dat ik een makkelijk, sportief en sociaal hondje wilde. Nou, dat heb ik gekregen. Jip is erg makkelijk maar wil wel heel erg graag werken. Ze is niet moeilijk met andere honden, kinderen of wat dan ook. Zonder over zich heen te laten lopen overigens. Een karakter dat me heel erg bevalt en wat ik toch niet in veel rassen terug vindt.
Ik krijg veel positieve reacties op haar. Omdat ze dan ineens een hond zien in plaats van een wandelend kapsel
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik zou heel graag ooit nog eens een grote poedel willen, maar helaas denkt mijn man daar anders over
Maar ja, hij wilde ook nooit meer dan 2 honden en toch hebben we er nu 4, dus er is nog hoop
Maar ja, hij wilde ook nooit meer dan 2 honden en toch hebben we er nu 4, dus er is nog hoop
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Hier komt er ook eentje!!
Ooit
Omdat we heel lang geleden al uitgevogeld hadden dat een poedel qua karakter en mogelijkheden alles heeft wat wij leuk vinden én het uiterlijk ons ook nog eens heel erg aanspreekt. En ja, dat heel veel mensen dat nu blijkbaar inzien is niks mis mee toch?
Omdat we heel lang geleden al uitgevogeld hadden dat een poedel qua karakter en mogelijkheden alles heeft wat wij leuk vinden én het uiterlijk ons ook nog eens heel erg aanspreekt. En ja, dat heel veel mensen dat nu blijkbaar inzien is niks mis mee toch?
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- Judith
- Zeer actief
Nee het is voor mij absoluut niet zo dat ik heb van "iedereen wil het dus ik ook", want dan had ik voor een labrador moeten gaanAimee schreef:Ik snap je redenatie hoor, ik heb met Ben hetzelfde gehad, ook gewoon een hond die niet bij mij past. Hij is qua karakter heel erg vergelijkbaar met een staff, maar dan ook nog eens met een jachtinstinctJudith-Diesel schreef:Ik zal zeer zeker niet zeggen dat het karakter perfect is, maar ik zie nu wel in dat het karakter van een staff absoluut niet bij mij past.Aimee schreef:Maar wat maakt dat voor zoveel mensen, ineens, denken dat het karakter perfect is voor hen, en dat het de ideale hond is?
En ja ik heb een staff, en ik zal hem ook echt niet herplaatsen, ook al wordt hij hondagressief, ik heb voor hem gekozen en hij zal hier dan ook alleen weggaan als hij dood is. Maar het is voor mij wel duidelijk geworden dat uiterlijk niet alles is.![]()
Dus ik wilde ook perse een hond die socialer was, en die geen groot jachtinstinct had, maar ik schrap dan ook de langharen weg, en de krulharen. Dus toen bleef er voor mij een corgi over, en dat is voor mij dan weer de perfecte hond. Er zit net wat meer pit in dan bij een poedel denk ik, ze zijn ook niet zo slaafs als veel duitsers wel zijn.
Wat ik er alleen mee wilde zeggen is dat er dus denk ik wel meer rassen zijn die wel redelijk voldoen aan dat beeld, en ik vroeg me af waarom er dan in dergelijke mate, gekozen wordt voor een poedel, en niet voor een ander sociaal ras. Is dat dan dat gedeelte van " iedereen wil het, dus ik ook " of zie jij echt iets in de poedel, wat geen enkele, andere hond heeft.
Wat ik bij een poedel zie en bijv bij een labrador niet, is het gracieuze tegenover het lompe, tuurlijk ligt het voor een heeel groot gedeelte aan de opvoeding, maar het meer plaat voor hun kop hebbend vind ik soms gewoon vervelend gedrag. Ik weet dat die zeer opvoeding gebonden is, maar een poedel die lomp en plaat voor hun kophebbend gedrag zou kunnen gaan vertonen is een stuk kleiner dan bij een labrador. En misschien ligt het voor een groot gedeelte aan welke honden/rassen je in het echt gezien hebt. Hier krioelt het van de labradors die zich niet kunnen gedragen, dus dan wordt je beeld ook anders. Ik vind bijvoorbeeld de Ridgeback prachtige honden, maar de ridgebacks die ik tegen ben gekomen (5 verschillende, zowel reu als teef) waren of agressief tegen over mij of tegen over Joop (overleden hond van mijn ouders) of Diesel. Zo veranderd je beeld wel, ik zal dus ook niet gaan voor een Ridgeback, terwijl ik waarschijnlijk een totaal verkeerd beeld er van heb.
Of als ik met Joop in A'dam had gewoond en hij 5x aangevallen zou zijn door pitjes/staffs, dan had ik ook niet voor een staff gekozen.

-
chrico
- Zeer actief
Ik mocht lekker het langst genieten van die muts hierbouvierpoedel schreef:Nee met stamboom.Aimee schreef:Fok jij nou eigenlijk stamboomloos, Kees?
In het jaar dat zij hier was heeft zij mijn verwachting van een poedel volbracht. Het laatste stuk twijfel dat ik had (ze zien er namelijk teer en breekbaar uit) heeft zij weggenomen. Het zijn pittige honden voor veel doelen/sporten inzetbaar.
Zo is Shai een kei in speuren, ze lacht de mannen bijna uit maar wild apporteren kan zij ook als de beste. Toen wij haar schotvast gingen maken kwamen er hele verhalen los bij vooral de oudere garde van wauw een poedel, dat is lang geleden en kreeg hele verhalen te horen over poedels in de jacht.
Het is een kleine draak die het kaas niet van haar brood laat eten maar nooit zelf iets opzoekt en naar andere honden zich verlegen opstelt.
Al met al, ze is gewoon ontzettend leuk.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Ik vind ze al heel lang leuk, maar alleen de Koningspoedel.
En er komen absoluut bolletjes in, mocht ik er ooit een kopen.
Ik lees wel veel over Poedels op het forum, maar of het een rage is?
In het echte leven zie ik veel Bull Terriers, de laatste tijd.
En er komen absoluut bolletjes in, mocht ik er ooit een kopen.
Ik lees wel veel over Poedels op het forum, maar of het een rage is?
In het echte leven zie ik veel Bull Terriers, de laatste tijd.
- vivke1965
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel (knuffelbuffels)
Ik heb mijn hele leven al poedels gehad en misschien als ik ooit een ander ras heb dat ik dan zeg..."oeps ! wat een verademing...
een rustige hond....!!
Maar ik ben niet anders gewend dat een drukdoenertje om me heen....wel steeds maar 1 tegelijk...moet er niet aan denken om er 2 of meer te houden...zo ver ga ik niet
Maar goed...ik vind het een makkelijk karakter...altijd happy...en bij een goede opvoeding en duidelijkheid altijd goed te corrigeren...
Je kan er overal mee komen, netjes opgevoed makkelijk mee op hotel, op visite zonder dat er overal haren achterblijven etc...
Ikzelf was vroeger vrachtwagenchauffeur en nam mijn poedel heel Europa meer rond.
Dat bezoek aan de kapper is prijzig (55 á 65 eurie )maar dat heb ik er graag voor over...Hij gaat 3 á 4 keer per jaar voor een goede (egale) scheerbeurt en tussendoor doe ik het zelf.
Voor de rest ook wel een gezond ras, weinig of geen problemen...buiten de ouderdomssuiker dan.
Ik ben er tevreden mee en het valt wel mee met die rage denk ik....ik zie ze bijna nooit....
Maar ik ben niet anders gewend dat een drukdoenertje om me heen....wel steeds maar 1 tegelijk...moet er niet aan denken om er 2 of meer te houden...zo ver ga ik niet
Maar goed...ik vind het een makkelijk karakter...altijd happy...en bij een goede opvoeding en duidelijkheid altijd goed te corrigeren...
Je kan er overal mee komen, netjes opgevoed makkelijk mee op hotel, op visite zonder dat er overal haren achterblijven etc...
Ikzelf was vroeger vrachtwagenchauffeur en nam mijn poedel heel Europa meer rond.
Dat bezoek aan de kapper is prijzig (55 á 65 eurie )maar dat heb ik er graag voor over...Hij gaat 3 á 4 keer per jaar voor een goede (egale) scheerbeurt en tussendoor doe ik het zelf.
Voor de rest ook wel een gezond ras, weinig of geen problemen...buiten de ouderdomssuiker dan.
Ik ben er tevreden mee en het valt wel mee met die rage denk ik....ik zie ze bijna nooit....
Groetjes, Viv

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"

"Once you have a poodle everything else is a dog"
"Foefertje...always on my mind"
- wenmart20
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT , AST en CC
- Aantal honden: 4
Superrr leuk poedels..
Vroeger ook thuis gehad.
Maar daar blijft het ook bij.
Vind ze leuk bij een ander.
Vroeger ook thuis gehad.
Maar daar blijft het ook bij.
Vind ze leuk bij een ander.

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
ik had al een (middenslag) poedel toen het hondenforum nog lang niet bestond, er was toen zelfs nog geen internet
en ik heb altijd al gezegd dat er hier ooit nog eentje komt.
Poedels zijn gewoon heerlijke honden en blije huppelkutjes zou ik ze zeker niet willen noemen.
Ze zijn razend intelligent en voor de duivel niet bang, heel makkelijk te motiveren en te trainen en als je ze in een normaal kapsel trimt is er niks truttigs aan ook.
Ik vind ze geweldig

Poedels zijn gewoon heerlijke honden en blije huppelkutjes zou ik ze zeker niet willen noemen.
Ze zijn razend intelligent en voor de duivel niet bang, heel makkelijk te motiveren en te trainen en als je ze in een normaal kapsel trimt is er niks truttigs aan ook.
Ik vind ze geweldig

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Miezemuis
- Zeer actief
Ik vind koningspoedels fantastisch. Het karakter spreekt mij vooral aan. En het voordeel van een poedel op bv een labrador is dat ze niet haren. Dat is iets wat ik ook heel prettig vind. Als ik niet al een hond had die iedere 3 maanden getrimt moet worden had er nu al een koningspoedel hier rondgelopen.
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Ik had nog nooit van de ''poedel-rage'' gehoord, pas toen ik op dit forum kwam. Ik zie hier dan ook nóóit poedels hooguit 1tje op cursus. Rage of niet, ik blijf bij de berner 

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
-
tineke
Nou Kees die subliminale reclame van je is aangeslagen
Ik vind poedels ook leuk, vooral koningspoedels, maar dan inderdaad niet met die showvachten maar lekker wild en krullerig.
Een tante van ons had ze vroeger Gilbert en Happy ,twee middenslagjes, en die waren enig.
Ik vind poedels ook leuk, vooral koningspoedels, maar dan inderdaad niet met die showvachten maar lekker wild en krullerig.
Een tante van ons had ze vroeger Gilbert en Happy ,twee middenslagjes, en die waren enig.
-
chrico
- Zeer actief
Nee ze is er nog hoor, ik praat over het afgelopen jaar wat ik meegemaakt had met haar.Inge O schreef:
oh, ik wist niet dat ze al weg was?
Ik mag het langst genieten, zo had ik het moeten schrijven eigenlijk
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- RachelleAmericanBulldog
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Boxer X mechelse herder een Laekense herder.En in het verleden een amerikaanse bulldog
www.woofatwork.nl - Aantal honden: 2
- Contacteer:
laura86 schreef:Ik denk ook dat het door het imago komt.
Ik zou bijvoorbeeld best een poedel willen hebben maar mijn vriend gaat daar echt niet mee rondlopen zegt ie
neem een Laekense...ook krullen haha daar wil mijn man wel mee lopen (terwijl hij eerst met een ambull liep haha)

Groetjes Rachelle,Nina(boxer x mechelse herder) en Pfaffke (laekense herder)
in loving memory : Shaggy (amerikaanse bulldog)
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ja dat snap ik dus ook niet.Nanna schreef:Wat is dat toch met al die mannen die "daar niet mee willen lopen"? Hebben die zo'n laag zelfbeeld dat ze hun image direct moeten ontlenen aan wat er voor stoers aan de riem loopt?
Ik weet wel dat ik zo'n sneue trieste vent niet zou hoeven.

- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Haha, mijn vriend moest er eerst wat aan wennen, maar hij wil er best een hebben hoor.Nanna schreef:Wat is dat toch met al die mannen die "daar niet mee willen lopen"? Hebben die zo'n laag zelfbeeld dat ze hun image direct moeten ontlenen aan wat er voor stoers aan de riem loopt?
Ik weet wel dat ik zo'n sneue trieste vent niet zou hoeven.
Ik probeer hem zover te krijgen dat we een roze auto nemen. Liefst met een glitter-stuur.
Maar dat wil hij dan weer net niet.
Laatst gewijzigd door Danoontje powerrr op 20 mei 2011 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15