Ik weet wie je bedoeld en uit de verhalen van iedereen die ik spreek in de bos, doet hij dit bij alle honden. Jolie geef ik een bal en die loopt om ze heen en Milo moet ik aanlijnen want die heb ik liever niet tussen deze 2 joekels staan.MariskaB schreef:Ik laat die van mij los, maar die van mij is niet moeilijk met andere honden...enkel met Berner Sennens (begrijp nog steeds niet waarom, maar die haat 'ie..)
Ik heb hetzelfde probleem met 2 Rottweilers en die gaan idd altijd samenspelen en zijn ook 2 reuen en idd ook dan Kay blokkeren.. Kay vind het allemaal prima, maar op het moment dat ik door wil lopen haalt 1 van de 2 Rottweilers altijd uit...
en wie springt er dan tussen ? yes ik en niet die kerel van de rottweilers en dat is dus een volwassen vent :s
Ik zeg echter dus niet dat het niet uitmaakt! Ik scheld iedere keer 'm de huid vol.. maar goed... heeft ook geen effect!
@ Topicstartster: Ik zou me inderdaad zoveel mogelijk omkeren als ik zulke mensen tegen kom, en als je moet passeren en dus in deze situaties terecht komt, dan zou ik even flink verbaal duidelijk maken dat het niet goed gaat. Niet : 'hij is niet zo lief' , maar 'hij bijt en je kunt het zelf betalen'. o.i.d.
Verbaal flink duidelijk zijn naar de eigenaar, zijn de honden er al, wegsturen/schoppen wat nodig is.