Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
stichtingen buitenlandse honden
Moderator: moderatorteam
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- iones
- Zeer actief
Re: stichtingen buitenlandse honden
Ace heeft wel eens honden geplaatst die iets onder de leden hadden.
Maar ik denk dat indien dieren in een opvang zitten, dat die mensen wel een aardig beeld hebben van de hoedanigheid van zo'n hond.
Maar ik denk dat indien dieren in een opvang zitten, dat die mensen wel een aardig beeld hebben van de hoedanigheid van zo'n hond.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
EstherH1963
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Mopshond, maltezer en mixen
- Aantal honden: 4
SOS Strays plaatst ook in België, mits de kandidaat geschikt is.sTefaniA schreef:Weet er iemand nog goede stichtingen die honden ook in België plaatsen? Niet dat ik nu direct een hond wil, maar er komt hier wel een teefje bij en ik kijk wel bij stichtingen want die hebben vaak ook onwijs leuke honden. Maar ik mag/kan bij de meeste geen hond adopteren. Stichting AAI plaatst alleen in Nederland, Villa Zwerfhond ook, Rescani en Dogs in Doha werken niet met opvanggezinnen en ook Dutchy adoptions plaatst enkel in Nederland. Zo zijn er nog wel meer. Ik zoek dus stichtingen die met opvang werken en in België plaatsen (en geen galgo stichtingen).
www.sos-strays.nl

-
EstherH1963
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Mopshond, maltezer en mixen
- Aantal honden: 4
Oeps...ik zag dat dat al op de vorige pagina staat.EstherH1963 schreef:SOS Strays plaatst ook in België, mits de kandidaat geschikt is.sTefaniA schreef:Weet er iemand nog goede stichtingen die honden ook in België plaatsen? Niet dat ik nu direct een hond wil, maar er komt hier wel een teefje bij en ik kijk wel bij stichtingen want die hebben vaak ook onwijs leuke honden. Maar ik mag/kan bij de meeste geen hond adopteren. Stichting AAI plaatst alleen in Nederland, Villa Zwerfhond ook, Rescani en Dogs in Doha werken niet met opvanggezinnen en ook Dutchy adoptions plaatst enkel in Nederland. Zo zijn er nog wel meer. Ik zoek dus stichtingen die met opvang werken en in België plaatsen (en geen galgo stichtingen).
http://www.sos-strays.nl

-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
tja... wordt een beetje veel om op teschrijven maar gewoon een nare stichting.Mellow schreef:Waarom moet je bij hun wegblijven dan?jacq1970 schreef:RDE en Ace/Shin... ver van weg blijven... tevens honden zonder toekomst ook niet eens bijkijken... even een tipje
Tijdens een transport is bij het uitladen om omladen van honden een paar ontsnapt, ze hebben totaal geen moeite gedaan om die dieren tevangen oid... toen andere mensen dat oppakte kregen ze ( zacht gezegt) hele nare reactie vanuit de stichting ... met andere woorden het boeide ze werkelijk geen moer en waar andere zich mee bemoeide...
Nou dat vind ik al een puntje om daar van weg teblijven.
- Ody
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Ik zou ook met een grote boog om Ace/Shin heen lopen.
Hier ook goede ervaringen met SOS-strays. Ze zijn vrij streng met selecteren en denken echt met je mee over een match.
Hier ook goede ervaringen met SOS-strays. Ze zijn vrij streng met selecteren en denken echt met je mee over een match.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Until you meet again one day......
- Annette1986
- Actief
- Mijn ras(sen): beauceron
- Aantal honden: 3
ik heb een nicht die zich heel erg inzet voor AIN (animal in need)
Dus mocht je daar een hondje vinden/willen moet je het even via pb laten weten, dan kan ik je in contact brengen, denk niet dat zij valt over de afstand
als het hondje maar een gouden mandje krijgt!
Dus mocht je daar een hondje vinden/willen moet je het even via pb laten weten, dan kan ik je in contact brengen, denk niet dat zij valt over de afstand
als het hondje maar een gouden mandje krijgt!

Many people will walk in and out of your life, but only few will leave footprints in your heart
- VogeltjeM
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Spaanse kruising: teckel x podenco?
SOS-strays ken je natuurlijk al, Stefania
Want je hebt mij de toen de link gestuurd van wat nu mijn hondje is!
Ik kan je die stichting ook wel aanraden, ik ben heel tevreden over hoe het allemaal is gegaan, en ze bieden ook erg goede nazorg!
Ik kan je die stichting ook wel aanraden, ik ben heel tevreden over hoe het allemaal is gegaan, en ze bieden ook erg goede nazorg!