Ik zie mezelf absolúút niet als mama van de honden, maar toch noemen we onszelf wel zo.. Beetje erin geslopen
omdat ik dat al jarenlang thuis heb aangehoord ('papa', 'mama' en 'kindje' en dat laatste was ik dan dus).
Hier alleen dus twee mama's, maar dat weten ze wel. Gebruiken het zelden. Ik gebruik het soms als ik er één
meeneem om Nicole op te halen van haar werk (als ik eens een dagje de auto thuis had): 'waar is mama dan..???'
en dat weten ze echt precies. Maar ik merk wel dat we het na Luca en Amy veel minder zijn gaan gebruiken want
Sora en Linx kennen het eigenlijk niet eens.. Mijn ouders zijn opa en Emmy (mijn moeder wil de term Oma niet LOL)
en mijn oma is dan Oma voor ze... De moeder van Nicole is ook gewoon oma.. Eigenlijk is dat alleen voor Luca leuk
om te zeggen (gaan we naar oma..???) want de rest heeft dan geen idee. Wat ze dan wel weer kennen is bijvoorbeeld
mijn beste vriendin, die noemen we Tante Jorinde lol, dat weten ze echt dondersgoed. Of Tantilse (tante Ilse, die in
België woont en dat dus als één woord zegt zelf, lol). Maar goed, dat is wederom echt een zeldzaamheid.
Waarom we dat zo zeggen? Tja, geen idee.. Is er dus gewoon ingeslopen en aangezien het zo weinig gezegd wordt
vind ik het ook wel heel prima zo.

Luca, Amy*, Sora, Linx*, Lea, Jayden, Hayley, Killian*, Mason en Hype