Spannend. Ik duim mee. Heb je al wel "signalen" gezien bij je teefje?Smieszka1 schreef:Morgen de echo![]()
![]()
Succes morgen
Moderator: moderatorteam
Spannend. Ik duim mee. Heb je al wel "signalen" gezien bij je teefje?Smieszka1 schreef:Morgen de echo![]()
![]()

heppiedepeppie schreef:Spannend. Ik duim mee. Heb je al wel "signalen" gezien bij je teefje?Smieszka1 schreef:Morgen de echo![]()
![]()
Succes morgen

Naar je allereerste bericht gaan.. dan wijzigen en dan kun je bovenin je topictitel wijzigen.Smieszka1 schreef:Hoe verander ik de titel van dit topic?![]()
Ellen. schreef:Naar je allereerste bericht gaan.. dan wijzigen en dan kun je bovenin je topictitel wijzigen.Smieszka1 schreef:Hoe verander ik de titel van dit topic?![]()

Ja , een aardig lijstjeNanna schreef:Spannend hoorHeb je al gegadigden?

Mirr schreef:1 van de redenen dat ik me geregistreerd heb( las al even mee)
Ik vind Ierse wolfshonden zó gaaf, erg leuk om het nestje via hier te volgen!!

Als je er nog één over hebt, mag die in een grote doos met strik richting Hellevoet.Smieszka1 schreef:Ja , een aardig lijstjeNanna schreef:Spannend hoorHeb je al gegadigden?
Ja mag ook gewoon een puppy reserveren hoorstefanie schreef:Als je er nog één over hebt, mag die in een grote doos met strik richting Hellevoet.Smieszka1 schreef:Ja , een aardig lijstjeNanna schreef:Spannend hoorHeb je al gegadigden?
Of in een mandje in het kanaal dan pik ik het wel op aan het andere eind.

YvetteJ schreef:Och gut, 15 pups vorige keer, wat een hoop! Hebben jullie nu iets kunnen tellen op de echo? Spannend hoor, nog een week of 3?

Ohja, dat zou wel zielig zijn.Smieszka1 schreef:
Ja mag ook gewoon een puppy reserveren hoorStel dat de wind de andere kant op staat, dan vaart ie naar het voedingskanaal