Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Alles staat er klaar voor, nog tips ?

Dit forum is voor al uw vragen, ervaringen en weetjes over het fokken van honden.

Moderator: moderatorteam

blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Re: Alles staat er klaar voor, nog tips ?

Ongelezen bericht door blacky »

Och het arme meisje. Ik ben blij dat ze in zulke goede handen is gekomen. Veel tips heb ik niet maar ik zou ook de pups zelf herplaatsen. Na 13 weken heb je zo'n band met ze dat het moeilijk wordt om ze naar de opvang te brengen. Ook vind ik dat je recht hebt op vergoeding en dat krijg je dan als je de pups zelf herplaatst.

Wel een vraagje: wat als het mis gaat? Wie draait er dan voor de kosten op.
Afbeelding
gevni havanezers
Boora34
Vaste gebruiker

Re: Alles staat er klaar voor, nog tips ?

Ongelezen bericht door Boora34 »

blacky schreef:Och het arme meisje. Ik ben blij dat ze in zulke goede handen is gekomen. Veel tips heb ik niet maar ik zou ook de pups zelf herplaatsen. Na 13 weken heb je zo'n band met ze dat het moeilijk wordt om ze naar de opvang te brengen. Ook vind ik dat je recht hebt op vergoeding en dat krijg je dan als je de pups zelf herplaatst.

Wel een vraagje: wat als het mis gaat? Wie draait er dan voor de kosten op.
We gaan ervan uit dat het niet mis gaat, ( positief denken ) de kosten zien we later wel.
Uiteraard ga ik niet alles zelf bekostigen, als we de pups af zouden moeten staan.

Zal zeker lastig worden afscheid nemen, ( maar bij mij is het altijd eerst gezonde pups ter wereld zien komen en groot zien groeien, daarna handellen we de kosten af en zien we hoe het verder gaat )
Plaats reactie

Terug naar “Fokken van honden”