Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
meg1986 schreef:
Hij krijgt nu regelmatig gebakken kip, en vlees wat ik eet. In combinatie met aardappels en groente of zoiets, maar dit lijkt mij ook niet de bedoeling. Ik heb wel van alles gelezen over KVV en BARF, maar ik weet niet goed wat ik nu moet doen, hoe ik die overschakeling kan maken. Het is echt een zatvreter namelijk...
Wie kan mij hierbij helpen??
Alvast bedankt...
Liefs, meg
Voor je hond koken kan perfect, alleen moet je dan de juiste samenstelling gebruiken, plus wat vitaminen en calcium toevoegen. Koken hoeft ook niet elke dag, je kan het invriezen.
Als je meer erover wil weten, mag je me een prive-berichtje sturen.
Bedankt voor je berichtje maar nee dankje. Ik heb je berichten over alle brokken in de andere topics gezien. Ik heb liever advies van mensen die niet tegen het voeren van vers zijn.
yuri36 schreef:
Voor je hond koken kan perfect, alleen moet je dan de juiste samenstelling gebruiken, plus wat vitaminen en calcium toevoegen. Koken hoeft ook niet elke dag, je kan het invriezen.
Als je meer erover wil weten, mag je me een prive-berichtje sturen.
Bedankt voor je berichtje maar nee dankje. Ik heb je berichten over alle brokken in de andere topics gezien. Ik heb liever advies van mensen die niet tegen het voeren van vers zijn.
meg1986 schreef:
Hutsje schreef: