wat een onzin!!! Niet wat jij schrijft, maar dat het dan niet mag. Zodra ik van Irma een mail terug heb ga ik er lekker tegenaan schoppenDa-ki schreef:geen stamboom
ik heb me er ook wezenloos over lopen ergeren...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Broer van Kenzo
Moderator: moderatorteam
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Re: Broer van Kenzo
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

- DesireeK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Golden retriever/labrador, Jack Russel, Mechelse herder
- Aantal honden: 3
Jeetje dat ik zwaar Kl*te zeg...
Jammer dat het geen goed plan is om ze samen te zetten.
Maar dat over dat mailcontact met toekomstige eigenaar vind ik wel een goed idee...
Ik ben op zoek geweest naar broers en zussen van onze Beau... Helaas heeft het niets opgeleverd.. Vind ik wel jammer.
Van Kiara weten we alle broers en zussen te vinden. We hebben 2 jaar geleden nog een strand wandeling met pa, ma en de kids gemaakt.. Dat was super leuk...
Maar dat over dat mailcontact met toekomstige eigenaar vind ik wel een goed idee...
Ik ben op zoek geweest naar broers en zussen van onze Beau... Helaas heeft het niets opgeleverd.. Vind ik wel jammer.
Van Kiara weten we alle broers en zussen te vinden. We hebben 2 jaar geleden nog een strand wandeling met pa, ma en de kids gemaakt.. Dat was super leuk...

Onderschrift gemaakt door Kiki2000
-
Da-ki
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita -japans-
zie: http://www.akitaclub.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
links: regelementen
artikel 6. Herplaatsbeleid
En met haar heb ik dus jaren geleden al dat gemopper gehad
links: regelementen
artikel 6. Herplaatsbeleid
En met haar heb ik dus jaren geleden al dat gemopper gehad

- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
dan zal mijn gemopper ook wel niks meer uitmaken. Het gaat er toch om dat die hondjes een fijn huis krijgen... jammer dat ze dat niet op die manier willen.

- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ohh jeetje!! Maar wat issie moooooi!! En hij zit dus gewoon op mijn oude stage plek. In dat asiel heb ik stage gelopen, mijn ouders wonen er vlakbij :O
- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
nog een ideetje... kunnen ze niet op het akita-forum gezet worden???

-
Da-ki
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita -japans-
zelf heb ik onze rode akita van deze site 'gehaald' http://ikzoekeenhond.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
maar goed, ik zoek dan ook speciaal op AKITA Herplaatsers als ik een hond zoek

- dagmar88
- Zeer actief
Ieder half jaar en meestal uit dezelfde combi...Denise. schreef:Maar waar Charlie vandaan komt word die moeder toch ook heel veel gedekt?dagmar88 schreef:tja... er komen al bijna drie jaar per jaar minimaal 12 broertjes en zusjes van Charlie bij.
Heb wel via via gehoord dat er al minimaal één is afgemaakt en weet dat er vele niet op de leukste plaatsen terecht gekomen zijn.
Ik kijk daarom bewust niet.
En ik kijk idd ook nooit bij dat soort sites, ik word altijd wel verliefdMaar Marc had het gezien
En ik gun het al die hondjes zo om goed terecht te komen.
Toen wij Charlie kwamen halen heeft de eerste eigenaar een Turkse jongen afgebeld (was al onderweg :N:) die haar ook als fokteef zou gaan gebruiken; dus dan weet je ongeveer hoe de rest terecht gekomen is.
-
Supernova
- Zeer actief
Ja contact met de nieuwe eigenaar zou leuk zijn, maar vaak geven asiels geen gegevens van nieuwe eigenaren. Dat zie ik niet zo snel gebeuren dusDesireeK schreef:Jeetje dat ik zwaar Kl*te zeg...
-
Supernova
- Zeer actief
Ja hij is prachtig he! Maar helaas niet zo makkelijkforestmeisje schreef:Ohh jeetje!! Maar wat issie moooooi!! En hij zit dus gewoon op mijn oude stage plek. In dat asiel heb ik stage gelopen, mijn ouders wonen er vlakbij :O
-
Supernova
- Zeer actief
Ik zit niet op een akita forum, misschien iemand anders?shibashira schreef:nog een ideetje... kunnen ze niet op het akita-forum gezet worden???
-
Supernova
- Zeer actief
Ja dat is het hem juist, Akita's zijn natuurlijk niet zo bekend. Nu wel iets meer na de film HachikoDa-ki schreef:zelf heb ik onze rode akita van deze site 'gehaald' http://ikzoekeenhond.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Supernova
- Zeer actief
Oh lekker dan :N: Waarom hebben jullie Charlie daar dan gekocht?dagmar88 schreef:Ieder half jaar en meestal uit dezelfde combi...Denise. schreef:Maar waar Charlie vandaan komt word die moeder toch ook heel veel gedekt?dagmar88 schreef:tja... er komen al bijna drie jaar per jaar minimaal 12 broertjes en zusjes van Charlie bij.
Heb wel via via gehoord dat er al minimaal één is afgemaakt en weet dat er vele niet op de leukste plaatsen terecht gekomen zijn.
Ik kijk daarom bewust niet.
En ik kijk idd ook nooit bij dat soort sites, ik word altijd wel verliefdMaar Marc had het gezien
![]()
Toen wij Charlie kwamen halen heeft de eerste eigenaar een Turkse jongen afgebeld (was al onderweg :N:) die haar ook als fokteef zou gaan gebruiken; dus dan weet je ongeveer hoe de rest terecht gekomen is.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Mooie hond is het wel, het doet je toch wat.
Ik hoop ooit nog eens broers of zussen van Beau te vinden, maar ik denk niet dat ik ze ooit ga vinden.
Ik hoop ooit nog eens broers of zussen van Beau te vinden, maar ik denk niet dat ik ze ooit ga vinden.

-
Supernova
- Zeer actief
Het is een prachtige hondHilde schreef:Mooie hond is het wel, het doet je toch wat.
En beagle's zijn er veel meer dan dit type honden, dus dat is echt zoeken naar een speld in een hooiberg.
- dagmar88
- Zeer actief
Denise. schreef:Oh lekker dan :N: Waarom hebben jullie Charlie daar dan gekocht?dagmar88 schreef:Ieder half jaar en meestal uit dezelfde combi...Denise. schreef: Maar waar Charlie vandaan komt word die moeder toch ook heel veel gedekt?
![]()
'Fokker' nam haar niet meer terug.
Baasje had gehoord dat ik eerder een hond had herplaatst en mijn ex ging kijken voor meer informatie.
We hebben haar ook niet echt gekocht, maar een klein bedrag voor zijn kinderen gegeven.
-
Supernova
- Zeer actief
God wat een idioten heb je tochdagmar88 schreef:Denise. schreef:Oh lekker dan :N: Waarom hebben jullie Charlie daar dan gekocht?dagmar88 schreef:
Ieder half jaar en meestal uit dezelfde combi...![]()
Toen wij Charlie kwamen halen heeft de eerste eigenaar een Turkse jongen afgebeld (was al onderweg :N:) die haar ook als fokteef zou gaan gebruiken; dus dan weet je ongeveer hoe de rest terecht gekomen is.Denk dat ze met een week of 6 het nest uit is gegaan, 2 weken later was ze niet meer leuk en tegen de tijd dat ze 12 weken was was het ook niet meer nodig haar dagelijks te voeren (met kattenvoer
) en was ze nog nooit buiten geweest.
'Fokker' nam haar niet meer terug.
Baasje had gehoord dat ik eerder een hond had herplaatst en mijn ex ging kijken voor meer informatie.Toen heb ik vreselijk gezeurd en het resultaat ligt op de bank te meuren.
We hebben haar ook niet echt gekocht, maar een klein bedrag voor zijn kinderen gegeven.
- dagmar88
- Zeer actief
- poembaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
- Contacteer:
Tsja, doet je toch wat, broertje van je eigen hond.
Hier was ook een broer van Chase ter herplaatsing en die is geplaatst bij een vriend van mij. Ik zie hem nu wekelijks. dus som sheb je een happy end
Hier was ook een broer van Chase ter herplaatsing en die is geplaatst bij een vriend van mij. Ik zie hem nu wekelijks. dus som sheb je een happy end
-
Supernova
- Zeer actief
Ja dat zou ik ook gaaf vinden, maar ik zou niet weten wie zo'n soort hond kan en wil hebbenpoembaa schreef:Tsja, doet je toch wat, broertje van je eigen hond.
- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
yep idd een stamboom moeten ze hebben. Maar.... wie weet heeft die andere Akita dat wel?

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
- shibashira
- Zeer actief
- Contacteer:
dank u!!! Hoopte al dat je in dit topic even voorbij zou komenminhie schreef:Ik zal de link op het akita forum zetten!

- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
- Aantal honden: 1
Maar natuurlijk, arm beestje! Ik hoop dat hij snel een goude mand vind!
Het gaat je toch aan het hart als het familie is van..
Mooi beestje trouwens, al hoop ik niet dat hij daarom uit het asiel wordt gehaald en vervolgens wordt teruggebracht.
Als er nog extra informatie is, ontvang ik dat ook graag. Zet ik dat ook op het forum.
Mooi beestje trouwens, al hoop ik niet dat hij daarom uit het asiel wordt gehaald en vervolgens wordt teruggebracht.
Als er nog extra informatie is, ontvang ik dat ook graag. Zet ik dat ook op het forum.

- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Nu eindelijk ben ik thuis en kan ik ook de link bekijken. Wat een lekker ding zeg
het is jammer dat Jigzy zo een lastpak is.
-
Supernova
- Zeer actief
Dankjewel!!minhie schreef:Ik zal de link op het akita forum zetten!
-
Supernova
- Zeer actief
Ik heb een mail gestuurd met wat vragen, zodra ik antwoord krijg zal ik je even pb'en.minhie schreef:Maar natuurlijk, arm beestje! Ik hoop dat hij snel een goude mand vind!
En ik hoop ook niet dat ze hem daarom ophalen, maar er staat ook wel bij dat ze hem niet zomaar mee geven dus ik hoop ook dat ze dat echt niet doen.
-
Supernova
- Zeer actief
Ja wat een knappe jongen is het he!Valerie schreef:Nu eindelijk ben ik thuis en kan ik ook de link bekijken. Wat een lekker ding zeghet is jammer dat Jigzy zo een lastpak is.
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Jigzy is liefDenise. schreef:Ja wat een knappe jongen is het he!Valerie schreef:Nu eindelijk ben ik thuis en kan ik ook de link bekijken. Wat een lekker ding zeghet is jammer dat Jigzy zo een lastpak is.
En inderdaad jammer, stomme Jigzy
Als ik geen honden had gehad dan had ik ze beide gehaald maarja daar hebben ze nu ook niets aan.
-
Supernova
- Zeer actief
Ze willen ze inderdaad niet op de site zetten, ik heb net een mail terug gehad. Wat ontzettend jammer