Treurige bewijzen van de onnadenkendheid van sommige mensen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lust weleens wat anders dan vis(niet voor knaagdierfans).
Moderator: moderatorteam
- Chuz
- Actief
- Mijn ras(sen): Roteb-Terrier
Re: Lust weleens wat anders dan vis(niet voor knaagdierfans).
Heb ook nog ergens een shot van een kleinere in het Schollebos,maar die is waarschijnlijk al naar de externe harde schijf verhuisd,kon die niet zo snel vinden.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Wij duiken nog wel eens in het Veenmeer bij Zuidlaren. Daar zit ook een gedumpte schildpad. Asociaal dat mensen zulke dieren zo dumpen. Ze beseffen niet wat voor schade ze kunnen aanbrengen aan de inheemse flora en fauna.marian* schreef:In de Rijkerswoerdse plas in Elst zwemt er ook minstens 1 rondChuz schreef:Ik vertrouw maar op de mensen van waarneming.nl in dezen.![]()
Blijft natuurlijk nog de vraag,waarom beste heer Martijn er van uit zou gaan,dat ik daar enige hand in zou gehad hebben.
Maar het lijkt erop dat meneer te kleinzielig is om zijn fout toe te geven,ach ja je moet er eigenlijk medelijden mee hebben.![]()
Wat betreft het dumpen van schildpadden...
*engage sarcastic mode*Zal het gelijk maar toegeven,want anders ziet Martijn daar natuurlijk dwars doorheen,die heb ik daar uiteraard vastgelijmd oid...
In het echt heb ik even gebeld met de kinderboerderij de Blijde weide,waar dit vlakbij was,of er er nog iets gedaan kon worden door het bv. vangen van deze.
Maar het antwoord was helaas negatief.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Chuz
- Actief
- Mijn ras(sen): Roteb-Terrier
Helemaal mee eens Freskin en dank U Pepie!
De soap gaat verder.
En daar verschillen we ook behoorlijk van mening,in mijn ogen zou een dergelijke actie uit een enigszins zieke geest voortkomen,wie kwam er ook alweer mee...
Ik heb het dan ook behoorlijk hoog opgenoemen,ja klopt.
Je hebt het zelfs voor elkaar gekregen,dat ik het forum even een paar daagjes niet heb bezocht,klasse gozer!
Er staat toch echt duidelijk bij dat ik dat alleen als pure speculatie kon opperen en gaf je zelfs de optie om in de groep te gooien,waar die vijandigheid jegens mij ineens echt vandaan kwam.
We kunnen verder sparren als je wilt,maar gezien de score tot nu toe,zou ik maar verstandig zijn en mijn wondjes gaan likken,geloof ik.
Groetjes,Aad.
Ps Oja,punt?
Over kinderachtig gesproken...
De soap gaat verder.
Dat is nog eens een oprechte blijk van berouw over het puur belasteren van iemand,vergeef me als ik dat niet echt overtuigend vind overkomen...Martijn schreef: Ik zit er vast naast maar ik zie het toch. Zal wel aan mij liggen.Ik vind het geen probleem om een vergissing toe te geven maar dan moet ik wel eerst zien waar de vergissing zit.
Maar...?Martijn schreef: Het is niet dat ik jou niet wil geloven
Waarom dan die drie giftige berichtjes plaatsen?Martijn schreef: Ik kan niet eens zeggen dat ik er enorm mee zit, trouwens. Waarom wel een woelmuis en geen hamster? Ik zou er niet zo vreselijk mee zitten als
het wel zo zou zijn hoor.
En daar verschillen we ook behoorlijk van mening,in mijn ogen zou een dergelijke actie uit een enigszins zieke geest voortkomen,wie kwam er ook alweer mee...
Ik heb het dan ook behoorlijk hoog opgenoemen,ja klopt.
Je hebt het zelfs voor elkaar gekregen,dat ik het forum even een paar daagjes niet heb bezocht,klasse gozer!
Tsja engels schijnt niet de enige taal te zijn,die je niet volledig beheerst,het nederlands is blijkbaar ook niet al te best.Martijn schreef: Dat opgefokte gegil over mijn zieke karakter en gemiste medicatie gaat toch meetellen in de kwaliteit van een gesprek, he?
Er staat toch echt duidelijk bij dat ik dat alleen als pure speculatie kon opperen en gaf je zelfs de optie om in de groep te gooien,waar die vijandigheid jegens mij ineens echt vandaan kwam.
Laten we even 1 pagina terugkijken,hoe iemand die ik niet ken mij tegemoet treedt :Martijn schreef:Daar kun je natuurlijk ook gewoon over praten maar ik vind het lastig om gewoon te praten met mensen die ik niet ken
Martijn schreef:Heb je nou hamsters aan de reigers staan voeren, joh?
Je doet nogal wat voor een foto.
En deze was nog wel het 'best'.Martijn schreef: Hoe komt die reiger dan aan de hamster, vraag ik u beleefd af.
Want het is er namelijk wel een. Een Syrische en die wonen doorgaans niet in een Hollandse polder. Die wonen kennelijk liever in Syrië.
Apart he? Chuz?
Half terugkrabbelen gaat je echt geen punten opleveren hoor en ik vraag me sterk af of het wijzen op mijn,toegegeven vrij onvriendelijke reactie op jouw geblaat,nu echt gemeend is of meer bedoeld om de aandacht van je eigen asociale gedrag af te leiden?Martijn schreef: Maar goed, had je hem eerst z'n nekje omgedraaid of gewoon levend uit het doosje de wei in gekiept?
We kunnen verder sparren als je wilt,maar gezien de score tot nu toe,zou ik maar verstandig zijn en mijn wondjes gaan likken,geloof ik.
Groetjes,Aad.
Ps Oja,punt?
Over kinderachtig gesproken...
- bennie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie - Aantal honden: 6
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Mooie foto's, zolang ik dat pokkebeest maar niet weer boven m'n vijver zie hangen 
- bennie
- Zeer actief
*iets over hamsters, rattengif en een hengeltje mompelt*MariskaB schreef:Mooie foto's, zolang ik dat pokkebeest maar niet weer boven m'n vijver zie hangen
- Icecold81
- Zeer actief
Stiekem ben ik blond en snap ik dat gemompel niet 
- bennie
- Zeer actief
Men neme een hamster en propt die vol met rattengif, bind deze aan een hengeltje of touwtje en trekt hem onder de neus van de reiger door. Uiteraard is deze post sarcastisch bedoeld
.
- Icecold81
- Zeer actief
Whehe vind t eigenlijk best t proberen waard
Vorig jaar heeft ie in 2 dagen tijd mn 2 mooiste vissen verorbert.. de eerste dag de 1 de andere dag de 2e.. en ik had ze net gekocht
Vorig jaar heeft ie in 2 dagen tijd mn 2 mooiste vissen verorbert.. de eerste dag de 1 de andere dag de 2e.. en ik had ze net gekocht
-
Wil de hond
- Zeer actief
- Contacteer:
Mooi, zo'n ten behoeve van het plaatje uit de dierentuin ontvreemdde en in een weiland gedumpte tamme kraanvogel.Chuz schreef:Reigers zijn normaal nou niet echt moeilijke onderwerpen,vrij onbevreesd voor mensen en staan vaak perfect stil.![]()
Of deze:
Grt. Aad
Heb je hem daarna wel weer terug gebracht of heb je het arme dier aan zijn lot overgelaten nadat hij je van dienst was geweest?
Laatst gewijzigd door Wil de hond op 20 mar 2011 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- Frederiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
Wil de hond schreef:Mooi, zo'n ten behoeve van het plaatje uit de dierentuin ontvreemdde en in een weiland gedumpte tamme kraanvogel.
Heb je hem daarna wel weer terug gebracht op heb je het arme dier aan zijn lot overgelaten nadat hij je van dienst was geweest?
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Ik vraag me al een tijdlang af waarom er zoveel (witte) reigers hier ergens op een akker bij elkaar zitten. Plus de nodige roofvogels. Daarom dus.
Als ze nu maar niet alle korenwolfjes verorberen
Als ze nu maar niet alle korenwolfjes verorberen