Gewoon blijven melden dan.Strega schreef:Hartstikke goed! Vraag me wel af of die man niet zo een nieuw account aanmaakt en vrolijk verder gaat, dus voorlopig houd ik MP goed in de gaten...
Dan gaat het er weer af.
Moderator: moderatorteam
Gewoon blijven melden dan.Strega schreef:Hartstikke goed! Vraag me wel af of die man niet zo een nieuw account aanmaakt en vrolijk verder gaat, dus voorlopig houd ik MP goed in de gaten...
Nou, zoeen: http://www.adbadog.com/p_home.asp" onclick="window.open(this.href);return false;Flevo Bordertje schreef:De pitbull is toch ook helemaal geen erkend ras, waar haalt zo iemand dan een stamboom vandaan?
Ik had geen ideeMarjoleine schreef:Nou, zoeen: http://www.adbadog.com/p_home.asp" onclick="window.open(this.href);return false;Flevo Bordertje schreef:De pitbull is toch ook helemaal geen erkend ras, waar haalt zo iemand dan een stamboom vandaan?
Of, als het geen import is, zoeen: http://www.arfe.nl/index.php/?___store=default" onclick="window.open(this.href);return false;
KenmerkenSoort: Middel Geslacht: Reu Leeftijd: 0 tot 2 jaar Beschrijving3 reutjes nog!!!
BIj deze top kwaliteit American Pitbull Terrier pups van 7 weken oud.Er waren 4 pups in het nest!!!
Over de pups valt niet zo veel te vertellen aangezien de fotos genoeg kwaliteit uitstralen.Deze pups zullen met gemak boven 45 kg wegen wanneer ze echt uitgegroeid zijn.!!! Echte compacte bully pups met super grote kop die niet beter en correcter kon!!!
Bent u seriues geintereseerd, stuur een mail met uw gsm nummer erbij dan bel ik u zsm terug.
Pups zijn verder:
1x ingeent
Meerderemalen ontwormd en u krijgt de paspoort mee. Stamboom van de pup wordt later naar huis gestuurd van de nieuwe eigenaren.
Stambomen zijn aangevraagd.
Allen 100% serieuse geintereseerden aub en 100 ervoor willen gaan. Vandaag zijn ze 21-01-2011 7 weken geworden. Mogen per direct weg!!!
Not: Alleen serieuze geinteresseerden mogen bellen, ik heb echt geen tijd voor onzin praters.
Met vriendelijke groetjes,
BonedBulls

O dat had ook gekund ja, ik heb op iets van 'verboden waar' (zo stond het er niet maar ik weet het ff niet meer precies) gedrukt. Was natuurlijk slimmer om anders te klikken... Stom. Had er niet bij stil gestaan dat je alleen dan je verhaal kunt doen.Me_and_Sandy schreef:ik heb geklikt op "in strijd met de regels" en dan kan je kiezen anders,nl: en dan heb ik geschreven dat gecoupeerde oren verboden zijn in nederland, het verhaal van de stamboom vreemd is en dat ik het dierenmishandeling vind waar marktplaats zich nu mede schuldig aan maakt.
ik word helemaal misselijk als ik eraan denk, arme pupsgonnie schreef:Het lijkt wel of de oren er met een schaar af zijn geknipt, misschien heeft die ,,fokker'' ze wel zelf dichtgebrand ook.
Dat zou die trieste koppies wel verklaren...Me_and_Sandy schreef:ik word helemaal misselijk als ik eraan denk, arme pupsgonnie schreef:Het lijkt wel of de oren er met een schaar af zijn geknipt, misschien heeft die ,,fokker'' ze wel zelf dichtgebrand ook.
Nah, ik denk dat er best nog wel kanalen zijn waar je je pups gecoupeert krijgt. En dan niet met de schaar. Met een hoop dingen is het wel zo dat als je maar weet waar je het moet zoeken dat je het voor elkaar krijgt.Me_and_Sandy schreef:ik word helemaal misselijk als ik eraan denk, arme pupsgonnie schreef:Het lijkt wel of de oren er met een schaar af zijn geknipt, misschien heeft die ,,fokker'' ze wel zelf dichtgebrand ook.
Dat kost geld en ik weet niet waarom, maar ik heb zomaar zo'n idee dat dit typetje liever zo min mogelijk uitgeeft en zoveel mogelijk binnenhaalt...dogo4ever schreef:Nah, ik denk dat er best nog wel kanalen zijn waar je je pups gecoupeert krijgt. En dan niet met de schaar. Met een hoop dingen is het wel zo dat als je maar weet waar je het moet zoeken dat je het voor elkaar krijgt.Me_and_Sandy schreef:ik word helemaal misselijk als ik eraan denk, arme pupsgonnie schreef:Het lijkt wel of de oren er met een schaar af zijn geknipt, misschien heeft die ,,fokker'' ze wel zelf dichtgebrand ook.

massam schreef:dierenbescherming denk ik ja. of de aid?
als je het zo leest dan heb je bij de db en aid melding gemaaktElmo/maureen schreef:![]()
ik heb bij beiden melding gemaakt
maar dat heb je dus nietElmo/maureen schreef:Ik heb gewoon mp gemeld hoor geen instanties.

dogo4ever schreef:Meldformulier voor de aid:
https://www.aid.nl/melding.htm" onclick="window.open(this.href);return false;