Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

mijn hart weer veroverd als ik toch

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: mijn hart weer veroverd als ik toch

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

Ik ben heeeul stom geweest, wou dit meiske niet aan mijn vriend laten zien, aangezien hij op die ogen valt.
Helaas kon ik mij niet inhouden en net hebben we een heftige discussie gehad hahaha.
Hij wil PERSEE bij Celeste kijken, dus ik heb gevraagd waarom? en tsja alleen om die ogen.
Dus heb gezegd dat als Gwen echt niks word we best bij Celeste kunnen kijken als zij nog geen huisje heeft, maar Gwen was eerst en zij is en blijft toch mijn nr 1 momenteel hahahah :P
Dussss Flevo bordertje!! Jij moet celeste maar nemen voor Boyke hahahahahaha ;)
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

forestmeisje schreef:Ik ben heeeul stom geweest, wou dit meiske niet aan mijn vriend laten zien, aangezien hij op die ogen valt.
Helaas kon ik mij niet inhouden en net hebben we een heftige discussie gehad hahaha.
Hij wil PERSEE bij Celeste kijken, dus ik heb gevraagd waarom? en tsja alleen om die ogen.
Dus heb gezegd dat als Gwen echt niks word we best bij Celeste kunnen kijken als zij nog geen huisje heeft, maar Gwen was eerst en zij is en blijft toch mijn nr 1 momenteel hahahah :P
ownee :N: idd eerst Gwen kans geven en niet meteen op uiterlijk tussen de 2 dames oordelen :pffff: en Haddock mee laten beslissen, democratie :F:
Afbeelding
Flevo Bordertje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Flevo Bordertje »

Browny schreef:
forestmeisje schreef:Ik ben heeeul stom geweest, wou dit meiske niet aan mijn vriend laten zien, aangezien hij op die ogen valt.
ownee :N: idd eerst Gwen kans geven en niet meteen op uiterlijk tussen de 2 dames oordelen :pffff: en Haddock mee laten beslissen, democratie :F:
Daar ben ik het heel serieus mee eens! Het uiterlijk is natuurlijk verleidelijk, maar zeker niet doorslaggevend. Helaas denken onze mannen daar wel eens anders over :denken: Ik zag laatst een poedelachtig-bassettypetje dat echt heel gechikt zou zijn voor ons en Boyke, maar nee hoor ... leek teveel op een poedel :roll:
Bovendien is Gwen ook prachtig!! Voet bij stuk houden hoor en echt kijken naar passend zijn bij jullie en wat jullie willen :ok:
HaddockandFriends
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
Contacteer:

Ongelezen bericht door HaddockandFriends »

Ja mijn manneke valt het alleen op uiterlijk, pfff. Maar als ik op uiterlijk afga, ga ik toch voor Gwen! Zij is totaal gewoon mooi, Celeste heeft geweldige ogen, verder vind ik het wel meevallen.
Mireillevdw
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Mireillevdw »

Wow, wat een knappe meid! :I:
Afbeelding
http://www.dertienburchten.com
Mijn doel in het leven is zo´n goed mens te worden, als dat mijn hond denkt dat ik ben.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”