het hoeft niet.

als je zo veel geld kan verdienen zou iedereen het toch doen.
en je weet niet of hij misschien ook mensen helpt zonder
geld te vragen die niet op tv komen?
If you have it, flaunt it.

Moderator: moderatorteam
Inge O schreef:als we het gaan hebben over de graad van verantwoord zijn dat dit soort bedragen gevraagd wordt dan legt lady gaga het voor mij mijlenver af tegen millan.
ofte : alles is relatief en een ticket is zoveel waard als een gek ervoor over heeft.
Je wilt het beleg tussen de boterham zijn dus.Miranda schreef:Pcies.Jaap* schreef:Nou, éigenlijk kan ze wel een beetje wat hoor![]()
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ontopic: I'll do em both![]()
Oh nee, euh....ik vind ze allebei GOED. Dát was het
Ik zou niet heel erg hard wegrennen, geloof ikbouvierpoedel schreef:Je wilt het beleg tussen de boterham zijn dus.Miranda schreef:Pcies.Jaap* schreef:Nou, éigenlijk kan ze wel een beetje wat hoor![]()
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ontopic: I'll do em both![]()
Oh nee, euh....ik vind ze allebei GOED. Dát was het
Zo'n seksbom vind ik haar nu ook weer niet. Wel knap (ex-actrice), maar er lopen er andere rond...Jaap* schreef:Is dat die seksbom in een jaguar e-type?johan1969 schreef:Viktoria Stillwell bvb gaat ook op bezoek bij 'gewone' mensen.
Nou, dat vond ik nu een beroerde inschatting. Hondje was mismaakt en is ook vrij vlot aan leverfalen overleden. Dit was de aflevering waarbij ik mij afvroeg waarom hij het alhier gevleugelde advies eigenlijk niet toepast 'eerst naar de DA om lichamelijke problemen uit te sluiten'. Dit hondje had gewoon ingeslapen moeten worden ipv met zijn staartje omhoog in die groep gezet te worden.Nanna schreef:Gisteren dat mini ruwhaar Chi-achtige hondje gezien dat uit pure doodsangst niet kon bewegen? Gewoon in de evenwichtige roedel gezet, even laten zwemmen en later kon het wèl tussen de andere honden lopen.johan1969 schreef:Viktoria gebruikt vooral beloningen terwijl Cesar vooral dominantie gebruikt.
En dat allemaal zonder kusjes en koekiekoekie![]()
Gewoon een "switch in the brain" gemaakt.
Ik vind het knap dat je zoiets kunt bedenken, de meeste mensen hadden nog gewanhoopt met die biefstuk in hun handen, vrees ik.
Ik zie daar geen dominantie in hoor
Helemaal mee eens. Alleen is het voor deze mensen, anno 2011 en met 20 jaar aan oa internet-info achter de kiezen, nog steeds NIET te snappen. Nou, als deze mensen dan graag zoveel geld uitgeven om alleen dat te horen, hebben ze alleen zichzelf ermee, denk ik dan maar.johan1969 schreef:In ieder geval zouden veel van hun probleemgevallen geen probleemhonden zijn als ze genoeg beweging kregen en eigenaars hadden die hun als honden behandelen en niet als een stuk speelgoed of kinderen. Daar moet je geen hondentherapeut voor zijn om dat te zien.
Anne&Taar schreef:Helemaal mee eens. Alleen is het voor deze mensen, anno 2011 en met 20 jaar aan oa internet-info achter de kiezen, nog steeds NIET te snappen. Nou, als deze mensen dan graag zoveel geld uitgeven om alleen dat te horen, hebben ze alleen zichzelf ermee, denk ik dan maar.johan1969 schreef:In ieder geval zouden veel van hun probleemgevallen geen probleemhonden zijn als ze genoeg beweging kregen en eigenaars hadden die hun als honden behandelen en niet als een stuk speelgoed of kinderen. Daar moet je geen hondentherapeut voor zijn om dat te zien.Ik ben geen grote Cesar fan, maar ik geef hem wel gelijk in zijn manier van geld verdienen. Als ik een avondje naar de schouwburg ga om vermaakt te worden, ben ik toch hetzelfde kwijt?
Ach...En dat hij zichzelf een dog whisperer noemt...zal wel lekker 'bekken' bij de fans.
MARC_S schreef:Ik ben van mening dat CM heel erg filantropisch aangelegd is. Immers, ik kijk gratis naar NGC en daar kan ik elke week 2 uur naar de manieren van CM kijken. Ik hoef daar niets voor te betalen. Hoe commercieel is dat? In mijn ogen totaal niet commercieel. Hij zou ook een website kunnen maken waar je voor een paar euro een filmpje mag kijken over jou probleem.
Ik leer heel veel van CM omdat zijn basisprincipes erg goed zijn. Hij heeft domweg groot gelijk als hij zegt dat je niet vanuit emotie op je hond moet reageren bij wangedrag (heel duidelijk door eigen ervaring) en hij heeft ook groot gelijk dat een hond kalm en onderdanig moet zijn als je hem in situaties wil brengen waarin hij het moeilijk heeft. Die zaken zijn een waarheid als een koe. Als je dat alleen al meeneemt in je eigen gedrag ben je op de helft met je hond. Daar is niks tegenin te brengen wat mij betreft. Dus wat is het probleem? Ik heb daar nooit 1 euro voor hoeven betalen.
En als ik wil dat die man hier komt dan besef ik ook heel goed dat dat geld kost. Als iemand mij in wil huren ergens voor en ik ken diegene niet dan wil ik ook geld. En als ik naar de VS moet reizen om daar met honderden mensen om te gaan in een zaal dan wil ik daar ook goed voor betaald worden. Want anders blijf ik lekker thuis en ga ik al die moeite niet doen. Daar is niks vreemds aan. En die kaartverkoop steekt hij niet in eigen zak hoor. Wat denk je dat een stand op een beurs in dat gebouw kost? Weet dat een stand op een beurs als snel 5000-10000 euro kost. Dat gaat allemaal naar organisatoren en gebruik van het gebouw. Alsof CM die kaartjes letterlijk op zijn rekening geboekt krijgt. Hij zal al zijn mensen er van moeten betalen. En Lady gaga heeft een podium en show die alleen al duizenden euro's kost. Dan de opbouw, personeel en huur er nog eens bij.
Erg vreemd om daar zo'n punt van te maken terwijl er in voetbal al 1000 keer zoveel geld om gaat.
tekkel schreef:Ik gun hem elke cent die hij kan krijgen![]()
En je hoeft toch niet naar zo'n dure show te gaan?
Esther1963 schreef:Omdat MG allerlei hondenscholen is begonnen en daar ook niet beroerder uit is gekomen qua financiënjohan1969 schreef:Waarom is Martin Gaus nooit op het idee gekomen om een 'show' te doen ?![]()
CM is ook niet echt mijn ding, oké ik vind 'm er lekker uitzien maar om daar nu een duur kaartje voor te kopen, no way
Hij is dan ook dog whisperer en human whisperer.mariaa schreef:Ik vind hem geen genie maar wel heel goed![]()
Hij is vooral een hele goeie (mentale)coach voor mensen, hij werkt met de energie van de mens in combinatie met de hond, deze boodschap weet hij helder en duidelijk over te brengen.
Hij weet dan ook altijd snel wat de zwakke plek van de hondeneigenaar is, hij is een spiegel voor de mens waardoor het bijna therapeutisch is.
Dat stuk mis ik regelmatig bij andere hondengedragsdeskundige of methodieken, die gaan uit van opgestelde (rangorde) regels en vergeten met welke "energie" je dit moet doen.
Scheelt weer typen JaapJaap* schreef:Ik heb geen problemen met zijn inkomsten. Die man moet er van leven en maakt waarschijnlijk gebruik van het momentum om even lekker te cashen. Niks mis mee toch![]()
Over een paar jaar is de hype misschien over en moet hij ook verder.
En trouwens, wat weet je er van. Misschien geeft hij de helft van z'n inkomsten wel weg aan goede doelen![]()
![]()
Inzicht in honden kan hem niet ontzegt worden in ieder geval. Ook al ben je het de ene keer meer met hem eens dan de andere keer.
Nanna schreef:Moeten jullie ook altijd zo om hem lachen als hij een hond nadoet? Ik zie dan precies wat hij bedoelt en vind dat reuze komisch.
Een lekkertje vind ik hem overigens niet; ik kan hem onder mijn arm pakken en meenemen
Euh....Nee.rubyred schreef:Anne&Taar schreef:Helemaal mee eens. Alleen is het voor deze mensen, anno 2011 en met 20 jaar aan oa internet-info achter de kiezen, nog steeds NIET te snappen. Nou, als deze mensen dan graag zoveel geld uitgeven om alleen dat te horen, hebben ze alleen zichzelf ermee, denk ik dan maar.johan1969 schreef:In ieder geval zouden veel van hun probleemgevallen geen probleemhonden zijn als ze genoeg beweging kregen en eigenaars hadden die hun als honden behandelen en niet als een stuk speelgoed of kinderen. Daar moet je geen hondentherapeut voor zijn om dat te zien.Ik ben geen grote Cesar fan, maar ik geef hem wel gelijk in zijn manier van geld verdienen. Als ik een avondje naar de schouwburg ga om vermaakt te worden, ben ik toch hetzelfde kwijt?
Ach...En dat hij zichzelf een dog whisperer noemt...zal wel lekker 'bekken' bij de fans.
Nee, want dat is hij gewoon.
rubyred schreef:Hij is dan ook dog whisperer en human whisperer.mariaa schreef:Ik vind hem geen genie maar wel heel goed![]()
Hij is vooral een hele goeie (mentale)coach voor mensen, hij werkt met de energie van de mens in combinatie met de hond, deze boodschap weet hij helder en duidelijk over te brengen.
Hij weet dan ook altijd snel wat de zwakke plek van de hondeneigenaar is, hij is een spiegel voor de mens waardoor het bijna therapeutisch is.
Dat stuk mis ik regelmatig bij andere hondengedragsdeskundige of methodieken, die gaan uit van opgestelde (rangorde) regels en vergeten met welke "energie" je dit moet doen.
rubyred schreef:Hij is dan ook dog whisperer en human whisperer.
Ik denk dat zijn roedel ook wel wat kost... die mogen toch ook onderhouden worden? Het terrein moet ook betaald worden... ik geef hem groot gelijk dus, had het ook gedaan als ik in zijn schoenen stond.johan1969 schreef:Als je je probleemhond 6 weken in zijn roedel laat logeren om hem te socializeren, denk ik dat je er met 10.000 euro niet komt, maar dit terzijde.
Waarom is Martin Gaus nooit op het idee gekomen om een 'show' te doen ?