Dit is 100% mijn type Duitse Herder. Heel mooi.** Angela ** schreef: Caya Masai v. Sascibel Haus
Tia (Dawnville Every Bit As Good)

Moderator: moderatorteam
Dit is 100% mijn type Duitse Herder. Heel mooi.** Angela ** schreef: Caya Masai v. Sascibel Haus
Ja! Tia is inderdaad prachtig.LéonieHonden schreef:Dit is 100% mijn type Duitse Herder. Heel mooi.** Angela ** schreef: Caya Masai v. Sascibel Haus
Tia (Dawnville Every Bit As Good)
Nanna schreef:Als dát de mooiste is, vrees ik voor de rest** Angela ** schreef: JayJay Jaric v Sascibel Haus , de mooiste kleinzoon van Nick v Heiligenbosch die hier in Nederland rondloopt
![]()
Ik vind hem kort, vet, teveel keelhuid, kromme rug en zukke zwakke polsjes dat ze ieder moment overmidden kunnen breken. :N:
De eerste foto die je plaatste, die hond vind ik mooier.
Ik vind Darwin inderdaad echt een mooie hondDaisy@ schreef:Wat ik een prachtige rottweiler vind is Xavier van Leane... die kop, impossant zoals ik ze graag zie.
En de vader van Indy, Darwin blijf ik mooi vinden
Is idd erg mooi.... weet je wie het is?YvetteJ schreef:Ik vind toch echt de Peruaan het allermooist!
En dit is wel het type dat ik oa erg mooi vind:
Dankje Elly!!Elly* schreef:Samantha; ik vind Macho een mooi type labrador, helaas vind ik de laatste zwarte niet zo'n mooi hoofd hebben. Ik vind het wel mooi dat hij geen 45 kg of zo weegt.
Er zijn velen die Nick v Heiligenbosch in de stamboom hebbenNanna schreef:Als dát de mooiste is, vrees ik voor de rest** Angela ** schreef: JayJay Jaric v Sascibel Haus , de mooiste kleinzoon van Nick v Heiligenbosch die hier in Nederland rondloopt
![]()
Ik vind hem kort, vet, teveel keelhuid, kromme rug en zukke zwakke polsjes dat ze ieder moment overmidden kunnen breken. :N:
De eerste foto die je plaatste, die hond vind ik mooier.
Ahh, wat een leukerdjefes/lou schreef:
Ik vind nog steeds mijn eigen teef Zarah erg mooi.
Stevig type, mooie kop, oortjes hadden iets mooier gedragen kunnen worden en iets groter mogen zijn.
Wat een schitterende hond. Wat lijkt me het gaaf om daarmee over straat te lopen!Rahne schreef:Tamaskan reu, 6 maanden oud pas...
![]()
http://www.lunadejavu.com/Badu schreef:Is idd erg mooi.... weet je wie het is?YvetteJ schreef:Ik vind toch echt de Peruaan het allermooist!
En dit is wel het type dat ik oa erg mooi vind:
Ik vind juist de kop van die laatste Labrador heel mooi!samantha! schreef:Dankje Elly!!Elly* schreef:Samantha; ik vind Macho een mooi type labrador, helaas vind ik de laatste zwarte niet zo'n mooi hoofd hebben. Ik vind het wel mooi dat hij geen 45 kg of zo weegt.
Van die laatste hond die ik plaatste vind ik het hoofd inderdaad ook wat minder, maar ik zag een aantal foto's van hem aan het werk en hij heeft inderdaad een mooie atletische bouw, dat vind ik zo mooi aan hem.
Tjeetje, die pups zijn prachtig uitgegroeid hè? Ik vond Jasper namelijk qua kleur niet zo en Vixen vond ik veel te klein. Toch zijn de pups stuk voor stuk prachtig.Rahne schreef:Sylvaen Firefox (Mas'Khann), hij woont in Frankrijk. Ik vind zijn kop echt schitterend, heel volwassen uitstraling al!-Gaby- schreef:Welke hond is dit Rahne? Hij is inderdaad prachtig!Rahne schreef:Tamaskan reu, 6 maanden oud pas...
![]()
Dit is inderdaad een hele mooie reu, een broer van Konah van Rahne. Hij is alleen wel uitzonderlijk groot hoor, zo groot zijn er maar een paar. En hij gaat dekken, zeer binnenkort of de dekking is al geweest. En dan vis je nu helaas achter het net, want de wachtlijsten zijn enorm. Mocht je serieuze interesse hebben, dan zou ik me bij een fokker op de wachtlijst laten zetten. Als het goed is worden zijn pups bij Blustag in Engeland geboren. Je zou eens contact op kunnen nemen met Lynn Hardey van Blustag.MARC_S schreef:Leuk dat jullie ook onder de indruk zijn van die hond. Ik zag hem en ben als een blok gevallen voor dat dier. Die felle kop, dat mooie grote lijf en dan die poten, waanzinnig als je het op mijn smaak aan laat komen.Ik ga in de gaten houden of hij gaat dekken
Zoals het bij Suzanne gaat, gaat het precies ook bij deze fokker, waar wij ingeschreven staan. Als je blijft wachten omdat je nee zegt, blijf je bovenaan staan en schuif je door. Je kunt ook wel voorkeuren aangeven. Uiteindelijk kiest ze uit het nest wat je wilt wel de pup voor je uit, die qua karakter het best past bij jouw gezinssamenstelling en wat je met de hond wil gaan doen. Dus ik ben daar erg tevreden over. Gelukkig vind ik bijna alle Tamaskans prachtig en de karakters zijn aardig vergelijkbaar, dus dat komt wel goed.MARC_S schreef:Zo snel wil ik geen pup hoor. En we zijn er nog niet uit welk ras het moet worden. Echter een pup van deze reu zou ik dus wel willen hebben. Maar niet nu en niet binnen korte tijd.
Wat ik zelf erg jammer vind bij dergelijke rassen is de wachtlijst. Ik kies eigenlijk liever zelf mijn honden uit en als er een wachtlijst is mag je blij zijn dat je er een krijgt. Die manier staat mij enorm tegen. Stel ik wil een donkere pup zonder witte aftekening. Dan kan je wachten tot je een ons weegt en de meeste fokkers begrijpen niks van een afwijzing bij een lichte pup of een pup die mij niet aanspreekt denk ik. En daar heb ik dus enorme moeite mee. Ik vraag me af of ik me ooit op een wachtlijst plaats voor een hond zonder dat ik zelfs maar weet uit welke combinatie ik dan misschien een pup krijg. Straks ben ik aan de beurt als twee kleine honden een nest krijgen met veel witte aftekening en een pure wolvenkleur. Moet ik daar dan genoegen mee nemen of kan ik zeggen, laat me bovenaan staan en dan voor een nest van deze reu bv?
Toen wij Eva wilden hebben hebben we gewoon contact opgenomen met Suzanne. 1,5 jaar gewacht maar wel zelf besloten dat het een pup van Nozem ging worden. Zelf contact met Suzanne gehad etc etc. Dus geen gedoe met een rasvereniging die dan aanwijst waar en welke pup wij mogen na 2 jaar wachten. Dat mot ik niet.
Ja ik ben er ook helemaal verliefd op geworden de laatste tijd, ik ga me er nog wat meer in verdiepen.-Gaby- schreef:Tjeetje, die pups zijn prachtig uitgegroeid hè? Ik vond Jasper namelijk qua kleur niet zo en Vixen vond ik veel te klein. Toch zijn de pups stuk voor stuk prachtig.Rahne schreef:Sylvaen Firefox (Mas'Khann), hij woont in Frankrijk. Ik vind zijn kop echt schitterend, heel volwassen uitstraling al!-Gaby- schreef:Welke hond is dit Rahne? Hij is inderdaad prachtig!![]()
@ Samantha, onze tweede hond wordt een Tamaskan. Ik vind ze helemaal te gek. Ze zijn prachtig, maar het karakter spreekt me ook heel erg aan naast Rhodin. Gemoedelijk, lief, gemakkelijk.Weet jij trouwens welke Catahoula dat is die bij jou in de buurt woont?
Dankje!!!Yai schreef:Ik vind juist de kop van die laatste Labrador heel mooi!samantha! schreef:Dankje Elly!!Elly* schreef:Samantha; ik vind Macho een mooi type labrador, helaas vind ik de laatste zwarte niet zo'n mooi hoofd hebben. Ik vind het wel mooi dat hij geen 45 kg of zo weegt.
Van die laatste hond die ik plaatste vind ik het hoofd inderdaad ook wat minder, maar ik zag een aantal foto's van hem aan het werk en hij heeft inderdaad een mooie atletische bouw, dat vind ik zo mooi aan hem.![]()
Die kop doet me trouwens wel een beetje aan de Flatcoated denken.
Je hebt trouwens sowieso mooie Labradors uitgezocht hoor! Mooi atletisch, gelukkig niet zo ontzettend kort op de poten en inderdaad niet 45 kg.![]()
En gelukkig is Macho dat ook niet en vind ik dat ook een hele mooie hond!