Voor mij hoeft niemand zicht te verantwoorden en ik vind dat ik een prima oplossing zou hebben voor zo'n situatie.Nanna schreef:Ze leven nu eenmaal niet in het wild en je zal wel vaker dingen doen die in hun ogen onnatuurlijk zijnMARC_S schreef:Want hoe onnatuurlijk is het als je als baas je hond gaat wegsluiten maar wel in gehoor blijft voor 3 dagen langDat is dan jammer, maar daar wennen ze dan maar an.
Het kan iemands keus zijn om geen honden in huis te willen, net zoals het mijn keus is om te vragen om je tarantula's of slangen thuis te laten want die hoef ik dan weer niet in mijn huis.
Ik vind ook niet dat iemand zich daarvoor te verantwoorden heeft.
Pas als de zaken omgedraaid zouden zijn (opa komt bij jou logeren maar eist wel dat de honden weggesloten worden) zou ik gaan steigeren, want dát gaan we dan dus mooi niet doen
Dat dat niet de jouwe is moge duidelijk zijn, maar jouw oplossingen voor andere situaties zijn ook niet de mijne.
Jij gaat met jouw honden om zoals het jou het beste uitkomt, ik met de mijne zoals het mij goed dunkt en dat het jou niet uitmaakt of je honden ergens totaal gestresst van worden moet je zelf weten, mij maakt dat wel uit en dat doe ik ze gewoon niet aan.
Simple comme bonjour