Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

shhhht, calm en submissieve op z'n frans

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

dagmar88
Zeer actief

Re: shhhht, calm en submissieve op z'n frans

Ongelezen bericht door dagmar88 »

frank-bobby schreef:
dagmar88 schreef:Oh, maar ik zou Pluis met een gerust hart aan hem overhandigen hoor.
Heeft hij daarna helemaal niets meer om te verlengen :F:
nou ik mijn honden niet :N: al is bitch ook wel 1 die dat ook nooit gepikt had van die kerel
grappig ik had pluis helemaal niet zo ingeschat ( van de verhalen dan he die ik zo nu en dan over hem lees)
:mrgreen: Hij is hartstikke zachtaardig hoor, maar heeft het niet op kwezels en daar valt deze wel onder haha
Rare mannen mogen ook niet maar mij of zijn grote kleine vriendin kijken, dat kan echt niet :mrgreen:
Daarbij is ie vast wel te porren voor een lekkere saucisse l'ail français :mann:
frank-bobby
Zeer actief
Mijn ras(sen): bordeauxdog
chihuahua
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door frank-bobby »

dagmar88 schreef:
frank-bobby schreef:
dagmar88 schreef:Oh, maar ik zou Pluis met een gerust hart aan hem overhandigen hoor.
Heeft hij daarna helemaal niets meer om te verlengen :F:
nou ik mijn honden niet :N: al is bitch ook wel 1 die dat ook nooit gepikt had van die kerel
grappig ik had pluis helemaal niet zo ingeschat ( van de verhalen dan he die ik zo nu en dan over hem lees)
:mrgreen: Hij is hartstikke zachtaardig hoor, maar heeft het niet op kwezels en daar valt deze wel onder haha
Rare mannen mogen ook niet maar mij of zijn grote kleine vriendin kijken, dat kan echt niet :mrgreen:
Daarbij is ie vast wel te porren voor een lekkere saucisse l'ail français :mann:
haha ik herken het wel bitch is ook zo een bescherm engel en ik denk dat ze ook \onder problemen pluis geholpen had :ok:
Afbeelding
nyckle
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 airedale terrier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door nyckle »

Ik zou hondenbezitters niet graag de kost willen geven, die het nog erger aanpakken..... :devil: 's
mariabel
Zeer actief
Mijn ras(sen): teckels , spaanse waterhond en chinese koningin

Ongelezen bericht door mariabel »

oh die man is een karikatuur van zichzelf.. ongelooflijk..ik moet er hard om lachen alleen triest dat het serieus bedoelt is .... vreselijk..
Afbeelding
gonnie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Pinschers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door gonnie »

Mijn hondentrainster zegt altijd dat je een hond nooit zo op de grond neer moet leggen als er andere honden in de buurt zijn, de oefening af op de training is iets anders dan liggen alle honden af, maar dit was niet af leggen, die hond moest helemaal plat van die Franse Paljas.
Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
Groetjes Gonnie.
Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
nyckle
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 airedale terrier

Ongelezen bericht door nyckle »

Als je geen vertrouwen wilt hebben van je hond, moet je hem plat leggen. Komt ik meteen de oude discussie dominantie naar voren. Wij mensen zijn toch de baas! Ik denk, dat het veel belangrijker is om samen te werken, met een dier waarvan wij de taal eigenlijk niet kennen.
Vertrouwen bereik je niet door onderdrukking, angst en pijn.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

nyckle schreef:Als je geen vertrouwen wilt hebben van je hond, moet je hem plat leggen. Komt ik meteen de oude discussie dominantie naar voren. Wij mensen zijn toch de baas! Ik denk, dat het veel belangrijker is om samen te werken, met een dier waarvan wij de taal eigenlijk niet kennen.
Vertrouwen bereik je niet door onderdrukking, angst en pijn.
Mee eens :ok:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”