Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zou...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ήυs

Re: Zou...

Ongelezen bericht door Ήυs »

:piew:

Anders zet je je hond ff te koop omdat je die met gladheid nu niet uit kan laten..

Gestoord :piew:
Marliez
Actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse Bulldog

Ongelezen bericht door Marliez »

Ik had het niet handig gezegt, maar toen ik inderdaad iemand zijn reactie las over de verwondingen dacht ik wel, dat een vechthond een mogelijkheid is. Zeker gezien de algehele staat van het beestje.
Tuurlijk zijn er ook andere verklaringen voor.
Afbeelding
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Het wordt wel steeds mooier....
http://link.marktplaats.nl/408286627" onclick="window.open(this.href);return false;
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Effe voor de advertentie weer weg is:

Te koop: Labrador teef. Ze heet Noortje en is 1 jaar oud. Haar moeder heeft bij de geboorte baarmoederontsteking gehad waardoor ze een oor en een stuk staart mist. Verder is ze kerngezond.
Voor meer informatie bel of mail gerust. Gelieve niet op zondag bellen.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Strega »

Heel vreemd verhaal... ik heb de andere foto's niet gezien, maar op deze foto's vind ik de hond niet heel angstig overkomen hoor. Hoe dan ook, is het wel duidelijk dat deze mensen helemaal geen hond zouden moeten hebben dus laten we vooral hopen dat ze deze niet inruilen voor een leuk pupje...
gyanty schreef: Verder lijkt het me een hond, gezien de vacht die niet in huis zit.
Euh, je bedoelt het vast anders maar nu schrijf je dat je denkt dat het een hond is omdat de vacht niet in huis is :denken: ;).
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
Joera
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder & Rhodesian Ridgeback
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joera »

Strega schreef:Heel vreemd verhaal... ik heb de andere foto's niet gezien, maar op deze foto's vind ik de hond niet heel angstig overkomen hoor. Hoe dan ook, is het wel duidelijk dat deze mensen helemaal geen hond zouden moeten hebben dus laten we vooral hopen dat ze deze niet inruilen voor een leuk pupje...
gyanty schreef: Verder lijkt het me een hond, gezien de vacht die niet in huis zit.
Euh, je bedoelt het vast anders maar nu schrijf je dat je denkt dat het een hond is omdat de vacht niet in huis is :denken: ;).
Dat lees jij dan misschien. Ik lees gewoon dat ze denkt dat de hond buitenshuis zit gezien zijn vacht. :U:
Edit: ik heb de zin letterlijk 5 keer gelezen en ik lees het absoluut niet zoals jij dat leest hoor.
Misschien dat er een extra komma tussen gezet had moeten worden.

"verder lijkt het me een hond, gezien de vacht, die niet in huis zit."
Of zo:
"verder lijkt het me een hond (gezien de vacht) die niet in huis zit"
Afbeelding
Strega
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border collie/Australian cattle dog en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Strega »

Joera schreef: Dat lees jij dan misschien. Ik lees gewoon dat ze denkt dat de hond buitenshuis zit gezien zijn vacht. :U:
Edit: ik heb de zin letterlijk 5 keer gelezen en ik lees het absoluut niet zoals jij dat leest hoor.
Misschien dat er een extra komma tussen gezet had moeten worden.

"verder lijkt het me een hond, gezien de vacht, die niet in huis zit."
Of zo:
"verder lijkt het me een hond (gezien de vacht) die niet in huis zit"
Het maakt niet uit of jij het wel of niet zo leest het stáát er wel ;). Komma's zijn er niet voor de grap, verkeerd gebruik ervan verandert de betekenis van de zin zoals dus hierboven. Is niet heel erg - zeker niet op een forum - maar ik moest er om lachen omdat het zo'n gekke zin werd.

Duidelijk zou nog zijn:

'Verder lijkt het me een hond - gezien de vacht - die niet in huis zit'

Maar beter is nog:

'Verder lijkt het me - gezien de vacht - een hond die niet in huis zit' (eventueel met komma's in plaats van de koppeltekens).

Maar goed, off-topic, sorry ;).
Those who don't believe in magic will never find it. - Roald Dahl
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”