Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

2de hond, welk geslacht?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Marina
Zeer actief
Aantal honden: 1

Re: 2de hond, welk geslacht?

Ongelezen bericht door Marina »

Denise. schreef:
Marina schreef:Ik heb drie reuen en dat gaat superr goed. En soms hebben we logeetjes en dat zijn ook reutjes en dat gaat ook goed.
Dat 3 labrador reuen superr goed met elkaar gaan vind ik niet zo vreemd. Maar niet alle honden zijn zo makkelijk als labjes.
Ik betwijfel ten zeerste of het ook zo gezellig was geweest met 3 reuen van een totaal ander type.

Dat is ook zo. Ben ik het helemaal met je eens. Dit zijn mijn eerste eigen honden, en ik heb geen ervaring met een ander ras. En dat het met dit ras eerder goed gaat dan een ander ras geloof ik meteen.

Al weet ik wel dat er ook hele gemene labjes rond lopen. Die niks anders dulden. Maar deze drie toevallig niet. haha
En daar ben ik heel blij om.
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”