Oke super thanks....ik zal even gluren.

Moderator: moderatorteam
Welk team zit je??gyanty schreef:Zo wij zitten er klaar voor hoor! Nog even aftellen!!!!
He das vervelend! Hier deed hij het gelukkig wel. Maar zo moet het ook vast lukken (met wie moeten wij anders het Norg van 2011 verkennengerda__b schreef:En net als vorig jaar wil het formulier hier niet verzonden worden.
heb al mail naar cunos gestuurd
Ok we staan er tussen...gyanty schreef:Hier ook niet gelukt met verzenden dus ook gemaildEn al weer vol binnen een half uur! Wat een prestatie weer!
Weltrusten!
Onder welke naam Suus??P!nki schreef:Wij staan dr ook bij![]()
Kan geloof ik best snel typen! hahaha
wij zijn als vanouds dogzzzgerda__b schreef:Onder welke naam Suus??P!nki schreef:Wij staan dr ook bij![]()
Kan geloof ik best snel typen! hahaha
nee vorig jaar konden we niet, de 4 jaar daarvoor welgerda__b schreef:Hebben jullie vorig jaar ook mee gedaan???
Leuk om nu gezichten bij de namen te kennen![]()
En nu mun bedje in morgen uhhh straks weer vroeg licht
Ik kon de fout ook niet ontdekken. Eerst had onze teamleider het een paar keer geprobeerd. Daarna heb ik het nog menigmaal geprobeerd, maar hij bleef aangeven dat we niet alles hadden ingevuld.gerda__b schreef:Ok we staan er tussen...gyanty schreef:Hier ook niet gelukt met verzenden dus ook gemaildEn al weer vol binnen een half uur! Wat een prestatie weer!
Weltrusten!
Ik heb gelijk maar weer gemaild (om 9 min over 12 al ) hahahahahaha en gelukkig snel antwoord terug
Heb van het ingevulde formulier maar printscreens gemaakt.
Wij konden iig nergens vinden of we een fout gemaakt hadden of iets vergeten waren in te vullen...
Dus ben benieuwd....
Maar we zijn er iig bij
Jeetje wat een drama was dat heLysette schreef:He das vervelend! Hier deed hij het gelukkig wel. Maar zo moet het ook vast lukken (met wie moeten wij anders het Norg van 2011 verkennengerda__b schreef:En net als vorig jaar wil het formulier hier niet verzonden worden.
heb al mail naar cunos gestuurd)
Ik sta nu alweer te trappelen. De plak van de derde plaats staat nog te pronken in de woonkamer hoor!!!!!Carma schreef:Team hondsdolheid doet ook weer mee! Na onze derde plaats van vorig jaar gaan we natuurlijk nu voor de gouden plak![]()
![]()
Vince van het forum doet ook mee in dit team.
Wij hebben er weer heel veel zin in!