hahahaha dat dacht ik ook toen ik het las en de smiley's zag.Marie-Josée schreef:
Mijn zus heeft met haar honden ooit die school bezocht. Helaas kan ik het haar niet meer vragen want ze verhuisd.....naar Canada.....![]()
![]()
Whoehahahaha... en? Opgelucht dat ze daar zit?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ervaringen over de martin gaus hondenschool
Moderator: moderatorteam
- senna en odin
- Zeer actief
Re: ervaringen over de martin gaus hondenschool
Groetjes Belinda

- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4
we zijn geslaagt.
ik was alleen met enkele oordelen het niet hellemaal eens het "volgen"ging super beter dan de rest ze had steeds aandacht voor mij enzo en daar had ze voldoende voor.
en voor aandacht kreeg ze goed tot voldoende terwijl ze constant aandacht voor me had op 1x naar iets waar we ook niet op geoefend haden
ze had dus 1 keer geen aandacht voor mij toen we zit en blijf moest doen toen we naar die plek liepen waar ze moest gaan zitten toen was er net iemand met een zakje aan het kraken waar snoep in zat en erlangs was iemand snoep aan het voeren aan zijn hond en toen wou ze liever daar even kijken dan met mij mee gaan ze was even haar consitratie kwijt daardoor..
het liggen heeft ze een voldoende tot matig voor maar dit had ik al verwacht omdat ik meestal een paar keer lig moet zeggen voor ze gaat liggen ze heeft moeite om te gaan liggen omdat ze met haar poot zit waar ze als ze hem intensief gebruikt last van krijgt en hier had ze gisteren dus ook meer last van dan normaal dus op zo een moment gaat ze liever niet liggen dan wel.
verder allemaal goede oordelen

ik was alleen met enkele oordelen het niet hellemaal eens het "volgen"ging super beter dan de rest ze had steeds aandacht voor mij enzo en daar had ze voldoende voor.
en voor aandacht kreeg ze goed tot voldoende terwijl ze constant aandacht voor me had op 1x naar iets waar we ook niet op geoefend haden
ze had dus 1 keer geen aandacht voor mij toen we zit en blijf moest doen toen we naar die plek liepen waar ze moest gaan zitten toen was er net iemand met een zakje aan het kraken waar snoep in zat en erlangs was iemand snoep aan het voeren aan zijn hond en toen wou ze liever daar even kijken dan met mij mee gaan ze was even haar consitratie kwijt daardoor..
het liggen heeft ze een voldoende tot matig voor maar dit had ik al verwacht omdat ik meestal een paar keer lig moet zeggen voor ze gaat liggen ze heeft moeite om te gaan liggen omdat ze met haar poot zit waar ze als ze hem intensief gebruikt last van krijgt en hier had ze gisteren dus ook meer last van dan normaal dus op zo een moment gaat ze liever niet liggen dan wel.
verder allemaal goede oordelen
- Mary
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Gefeliciteerd

I.M. Matje/Mahatma 05-08-1999 / 28-08-2009
Mijn maatje en schurkie
- booster
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Su, Binky, Daisy en Amiya
- Aantal honden: 4