Een van mijn katten daarentegen... Voor goedkoop kattenvoer haalt ze d'r neus op, Otto's voer gaat erin als koek en dat blust ze dan af met een slok sinaasappelsap
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
extreme vuilnisbak
Moderator: moderatorteam
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
- Aantal honden: 1
Re: extreme vuilnisbak
Otto is 'selectief kliko'. Geen komkommer of tomaat, wel mandarijn, kaas, appel.
Een van mijn katten daarentegen... Voor goedkoop kattenvoer haalt ze d'r neus op, Otto's voer gaat erin als koek en dat blust ze dan af met een slok sinaasappelsap

Groetjes,
Sandra
- dorien83
- Actief
shaila doet normaal ook niet zo moeilijk maar laatst waren we in een tuin centrum en ze mocht van mij een lekker bot uit kiezen. van alles aan geboden maar ze draaide iedere keer haar hoofd weg. tot zo'n stom tanden ding zo'n groen geval.
en ik hoorde mensne zeggen"honden doen gelukkig niet zo moeilijk". ?!?!?! volgens mij miste ze de helft.
maar eigenlijk wel logisch thuis krijgt ze rauw vlees en botten. dan verwen ik haar niet met die uit gedroogde smaakloze boten
en ik hoorde mensne zeggen"honden doen gelukkig niet zo moeilijk". ?!?!?! volgens mij miste ze de helft.
maar eigenlijk wel logisch thuis krijgt ze rauw vlees en botten. dan verwen ik haar niet met die uit gedroogde smaakloze boten
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Mijn vorige hond at alles. Zelfs wel eens een bak salade die iemand voor de grap voor haar neus zette naar binnen gewerkt. Alles behalve banaan. Dat vond ze goor.
Hoogtepunt was een sushimaaltijd, de overblijfselen werden voor haar neergezet op de grond. We waren alleen de wasabi vergeten.....ai....dat vond ze toch minder prettig. Maar ze at het wél op
Ze had dat overigens aangeleerd gekregen door haar vorige baasje. Het was de eerste en enige hond die van mij de borden leeg mocht maken. De huidige pup heeft nog nooit menseneten gehad, en weet dus ook niet of ze het lekker vindt.
Pizza vind ze wel heerlijk ruiken, maar één keer zachtjes grommen tegen haar en ze gaat zich keurig met haar eigen zaken bemoeien.
Hoogtepunt was een sushimaaltijd, de overblijfselen werden voor haar neergezet op de grond. We waren alleen de wasabi vergeten.....ai....dat vond ze toch minder prettig. Maar ze at het wél op
Ze had dat overigens aangeleerd gekregen door haar vorige baasje. Het was de eerste en enige hond die van mij de borden leeg mocht maken. De huidige pup heeft nog nooit menseneten gehad, en weet dus ook niet of ze het lekker vindt.
Pizza vind ze wel heerlijk ruiken, maar één keer zachtjes grommen tegen haar en ze gaat zich keurig met haar eigen zaken bemoeien.
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Sassieka
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
mijn debieltje eet het allerliefst gemaaid gras!
hele plukken tegelijk!
hele plukken tegelijk!
een hond is niet alleen het hebben van een dier, het is een levenswijze...
-
dogo4ever
- Zeer actief
Bij 1 van mijn Dogo's staat yoghi drink met stip op nummer 1. Staat er Fristi op tafel of een andere yoghi dan kan je er vanuit gaan dat ze haar grote tong in het glas legt en het leeg probeert te lebberen.