Als ik dan weer begin te kriebelen blijft ze me aankijken met dr koppie omhoog. Zo van: Zie je nou, zó moet het
En ik? Ik smelt weer...
Moderator: moderatorteam

Jaap* schreef:Daar zou ik beter mee om kunnen gaan dan dat gestaarkitty2 schreef:Ik krijg een kopstoot of een poot in mn gezicht![]()
Hahaha ook dat is zeker podenco eigenkitty2 schreef:Ik krijg een kopstoot of een poot in mn gezicht

Ow, dat vocale gemompel en gedrein, dat kan Jack ook heel goed. Hele verhalen dat ik een flutbaas ben omdat ik om 11 uur 's avonds ondanks aandringen niet mee wil zoeken naar een leuk speeltje en owowow hij heeft geen goed bed en dat moet ik op komen maken en piepen als de kat op het beste plekje ligt, en ik laat me dus ook regelmatig sturen.Caro. schreef:Kaya laat me meestal wel met rust zolang ik rustig zit, maar zodra ik opsta dan is ze van de partij.... ja tijd om te spelen![]()
![]()
en binnen de kortste keren krijg ik allerlei speeltjes toegeschoven.
Puchu gaat jammerenHele verhalen, die als volgt ondertiteld worden 'oooooooo wat ben ik zieliggggg, ik krijg nooooooooooit aandacht en ben al 2 uur geleden buiten geweest, ooooooooo wat ben ik zieliggggggggg, ben vast de zieligste hond van de heeeeeeeeele werelddddddd'.
Ik lig altijd dubbel van het lachen, al is het pure dwingerij natuurlijk, en meestal bedien ik meneer op zijn wenken en zo is het cirkeltje weer rond
Inge O schreef:relax komt de hele avond door speeltjes aanzeulen en die onder mijn putertafel door op mijn schoot wurmen.

Dat doet Senna ook, altijd, standaard als we binnenkomen/thuiskomen pakt ze een knuffel en gaat haar staart zo har dop en neer en haar hele lijf kwispelt mee.Bianca83 schreef:
Als ik de kamer binnen kom, wat voor tijd ook en hoelang of kort ik ook weg geweest ben, pakt ze altijd een knuffel in haar mond en komt heeeeeel vrolijk naar me toe zodat haar kont heel de andere kant op gaat dan waar zij zelf heen gaat om te kroelen en spelen
KLIKNawosh schreef:helpt dit niet dan gaat hij knabbelen aan mijn arm (...) Helpt dit ook niet dan springt hij, voor zover mogelijk voor een hond van 75 cm en zo'n 50kg, bij me op schoot
Jaap* schreef:KLIKNawosh schreef:helpt dit niet dan gaat hij knabbelen aan mijn arm (...) Helpt dit ook niet dan springt hij, voor zover mogelijk voor een hond van 75 cm en zo'n 50kg, bij me op schoot