Dat denk ik dus ook even lekker reclame maken voor het boek en er dan lekker wat bij verzinnen wat goed valt bij de onwetende en hupsake we hebben ons doel bereikt iedereen rent naar de bruna voor dat boek wat dus gewoon een verzinsel is opgebouwd uit wat krantenknipsels. Ja en dan hebben we daar de Dierenbescherming weer, is dat niet een orgaan wat voor de dieren hoort op te komen welk dier dan ook? Maar ik heb hun niet gehoord of gezien toen de RAD van kracht werd en de ellende die daarmee begonnen is, toen was de DB niet thuis want dat was voor de toenmalige voorzitter politiek onverantwoord en niet goed voor zijn carriere.sirene schreef:Het IS vreselijk als je hond gestolen wordt. Dat staat buiten kijf. Maar het is natuurlijk helemaal niet zeker dat de hond hiervoor gestolen is. Hopelijk niet!MARC_S schreef:Ik heb geen idee hoe dat zit. Wel weet ik van 1 huishond die gestolen is. Was met de kinderen op straat en werd in een auto gelokt en weg was de hond...
Helaas nooit meer iets van vernomen en dat is natuurlijk wel eng. Wat is er met haar gebeurd? Niemand weet het. Ik denk echter ook dat als er zo massaal gevochten wordt ze ook wel mensen op kunnen pakken. Dat er gevochten wordt met honden weet ik zeker, logisch ook, want dat gebeurd overal. Maar massaal en professioneel durf ik ook te betwijfelen. Even laten rollen zal wel dagelijks gebeuren. Maar met 15.000 euro de pit in vraag ik me af.
Als men weet waar ze vechten is het een eitje om de daders te pakken. Iedere keer een ander tijdstip is het meest domme excuus wat ik ooit heb gehoord. Misschien ben ik verkeerd ingelicht maar ik dacht dat misdrijven per definitie niet op dezelfde tijd en plaats werd gepleegd![]()
Jammer dat Xnogiets net zijn/haar reactie weg heeft gehaald. Ik was het er wel mee eens.
Ik vraag me ook af of het niet een (verkapte) reclame is voor het boek. Een boek waar een kern van waarheid in zit waarschijnlijk.
Laat Madam de boekenschrijfster maar lekker een boek over een wurm en zijn vriendke de mol gaan schrijven en zich vooral niet op honden focussen omdat haar hondje een keer een hap heeft gehad.