Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

'Mevrouw, mag ik de hond aaien?'

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Loontje
Actief
Mijn ras(sen): Kruising witte herder met labrador/samojeed

Re: 'Mevrouw, mag ik de hond aaien?'

Ongelezen bericht door Loontje »

Als ik er zin in heb en tijd voor heb dan vind ik het echt niet erg dat kinderen mijn hond aaien. Op een of andere manier heeft hij een hoge aaibaarheidsfactor :pffff: Maar kinderen moeten het ALTIJD vragen, want Dinges gaat goed met kinderen, maar dit geldt niet voor elke hond en Dinges kan ook zijn dag eens niet hebben.

Op vakantie hebben we veel steden en dorpjes bezocht en mocht het niet altijd hoor... en prompt dat sommige mensen dan beledigd zijn dat ze mijn hond niet mogen aaien :M: Toen had ik er niet altijd zin in, omdat hij hartstikke enthousiast is, want hij vind het alleen maar leuk om aangehaald te worden. Ik wil alleen geen hond, die denkt dat iedereen hem hartstikke leuk vind (is hij natuurlijk wel :cheer: ) en dat hij van iedereen een aai kan krijgen. Hij probeert het echt hoor, als iemand langs loopt gaat hij lopen flirten met voorbijgangers en prompt dat de meeste moeten lachen :mrgreen:
Afbeelding
Me_and_Sandy
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Me_and_Sandy »

ik vind kinderen alleen leuk als ze ook echt leuk zijn, kom je niet zo vaak meer tegen :pffff:
Marloes*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door Marloes* »

Hier vragen ze het altijd netjes, hoewel ze Bo goed kennen, en Bo nooit iets zou doen.
Ik vind het wel prettig, want als ik een keer echt haast heb kan ik dat zeggen voordat ik een kwartier stilsta om "trucjes" te doen en te praten over hoe lief en leuk en schattig ze wel niet is.
Ma-Rianne
Zeer actief
Mijn ras(sen): vader en zoon
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ma-Rianne »

Aaien mag altijd, want allebei mijn honden vinden dat zalig! Als Lieuwe kindertjes spot probeert hij altijd contact te krijgen :cheer: in de hoop dat ze komen aaien.

En dit is Rokus, die tijdens een jachtdemo even vastgehouden werd door een jongen die we niet kenden. Spreekt voor zich.
Afbeelding
Afbeelding
Gerrie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising rottweiler en kruising border collie

Ongelezen bericht door Gerrie »

blondie schreef:
Gerrie schreef:Toen bedachten mama en papa dat ze de hond maar een kusje moest geven, dus zij met haar gezicht naar Luna (hun hond begint dan meteen te likken), Luna draaide haar hoofd steeds weg... Al vind ik het dus heel stom je dochter naar iedere hond te sturen, ik was wel heel trots op de rustige manier van doen van Luna!
:ugh: dat vind ik wel verrekte link... van de ouders... maar eerlijk gezegd ook van jou.... je hebt haar net.. je weet toch totaal niet hoe de hond reageert... voor hetzelfde geld had ze haar hoofd niet weg gedraaid.... :(
Ik snap wat je bedoelt, maar ook al heb ik Luna nog niet heel lang, ik weet wel dat ze niets doet en alles toelaat bij mensen. Net als jij vind ik het echter niet slim, om met je gezicht naar het gezicht van een onbekende hond te gaan. Toen de kennissen dit tegen hun dochtertje zeiden, stond ze al voor Luna en was ze aan het aaien. Ze deed toen meteen haar gezichtje naar voren en Luna draaide weg. Toen heb ik ook meteen gezegd dat ik dit niet slim vond en dat ze wel gewoon mocht aaien. Ik zie nu dat ik in mijn post zeg: 'Luna draaide haar hoofd steeds weg', maar hiermee bedoelde ik dus niet dat het kind meerdere keren met haar gezicht naar de hond was gegaan. Ook als er met aaien een vingertje te dicht bij haar gezicht kwam, draaide ze weg, vandaar mijn uitspraak.
Afbeelding
nusca
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een mechelaar.

Ongelezen bericht door nusca »

Geblaf is ook irritant. Zeker omdat ze vaak bang zijn. Ben blij dat Mac het snel geleerd heeft te negeren. Aan het begin wilde hij nog wel eens terug grommen. En dan vonden ze dat heel grappig..
Bij mijn vorige hond dachten ze ook grappig te zijn tot er een blijkbaar op zo'n manier blafde dat het op mijn hond verkeerd overkwam. Die vloog hem echt aan met tanden ontbloot. Gelukkig niks gebeurd, maar nooit meer last van die kinderen gehad. En dat terwijl die hond absoluut geen problemen met kinderen had. Ze konden verder echt alles bij hem doen.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Me_and_Sandy schreef:ik vind kinderen alleen leuk als ze ook echt leuk zijn, kom je niet zo vaak meer tegen :pffff:
hahah ik kom soms ettertjes tegen.. maar eerlijk gezegd de laatste tijd best wel hele leuke kinderen... vandaag en vorige week en een maand geleden etc etc.. heb ik meerdere keren hulp gekregen van de hengelende kinderen als Finn of Bluf weer eens een niet drijvend speeltje mee de sloot in namen en lieten vallen :boos:
En natuurlijk mogen ze dan de honden aaien of een keer een balletje gooien :engel:
Plus dat ze je leren kennen met de honden, en de honden leren die kinderen weer kennen merk ik.. gaat gewoon stuk soepeler allemaal :wink: (verbaas mezelf echt want ik geloof dat ik twee jaar geleden heel anders praatte en me dood irriteerde aan de kids, maar ineens door wel contact te maken en ook contact met de honden laten hebben is het bijna allemaal anders geworden ..)
En dan gaan ze ook niet irritant tegen je blaffen (de kinderen) als je passeert...
Me_and_Sandy
Zeer actief

Loontje schreef:Als ik er zin in heb en tijd voor heb dan vind ik het echt niet erg dat kinderen mijn hond aaien. Op een of andere manier heeft hij een hoge aaibaarheidsfactor :pffff: Maar kinderen moeten het ALTIJD vragen, want Dinges gaat goed met kinderen, maar dit geldt niet voor elke hond en Dinges kan ook zijn dag eens niet hebben.

Op vakantie hebben we veel steden en dorpjes bezocht en mocht het niet altijd hoor... en prompt dat sommige mensen dan beledigd zijn dat ze mijn hond niet mogen aaien :M: Toen had ik er niet altijd zin in, omdat hij hartstikke enthousiast is, want hij vind het alleen maar leuk om aangehaald te worden. Ik wil alleen geen hond, die denkt dat iedereen hem hartstikke leuk vind (is hij natuurlijk wel :cheer: ) en dat hij van iedereen een aai kan krijgen. Hij probeert het echt hoor, als iemand langs loopt gaat hij lopen flirten met voorbijgangers en prompt dat de meeste moeten lachen :mrgreen:
DAt herken ik helemaal, Sandy kan ook zo lekker flirten, en ik wil dat ze dan negeert, zij gaat blij doen, mensen lachen en aaien en mij zo aankijken mens waar maak je je druk om met je "naast". Gelukkig wordt het minder, dat flirten van haar, mede door veel lekkers en speetje mee te nemen. Mensen zijn vaak beledigd als je nee zegt als ze willen aaien. Bij mij is het nu standaard, niet vragen is niet aaien en rare geluiden maken van andere mensen daarmee zet ik ze te kakken door tegen Sandy te praten "ze doen wel gek, maar is niet voor jou" gebruik is vaak. Door rare geluiden en wilde begroetingen ging Sandy in het begin vaak tegen mensen opspringen, ik weet zeker dat veel mensen dat niet leuk gaan vinden als ze straks volgroeit is dus ik heb dat snel aangepakt. Als mensen zo netjes zijn om eerst te vragen, wat nauwelijks voorkomt, mogen ze van mij altijd aaien want goed gedrag moet beloont worden :F:
Tamara.
Zeer actief
Mijn ras(sen): Hovawart
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Tamara. »

Ik krijg zelden of nooit die vraag. Ongewenst aaien, zonder te vragen, ook niet.
Ayurveda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ayurveda »

Hier mogen ze ze gewoon aaien
als ik maar geen uur hoef te staan, wil wel graag doorlopen.
Afbeelding
Me_and_Sandy
Zeer actief

blondie schreef:
Me_and_Sandy schreef:ik vind kinderen alleen leuk als ze ook echt leuk zijn, kom je niet zo vaak meer tegen :pffff:
hahah ik kom soms ettertjes tegen.. maar eerlijk gezegd de laatste tijd best wel hele leuke kinderen... vandaag en vorige week en een maand geleden etc etc.. heb ik meerdere keren hulp gekregen van de hengelende kinderen als Finn of Bluf weer eens een niet drijvend speeltje mee de sloot in namen en lieten vallen :boos:
En natuurlijk mogen ze dan de honden aaien of een keer een balletje gooien :engel:
Plus dat ze je leren kennen met de honden, en de honden leren die kinderen weer kennen merk ik.. gaat gewoon stuk soepeler allemaal :wink: (verbaas mezelf echt want ik geloof dat ik twee jaar geleden heel anders praatte en me dood irriteerde aan de kids, maar ineens door wel contact te maken en ook contact met de honden laten hebben is het bijna allemaal anders geworden ..)
En dan gaan ze ook niet irritant tegen je blaffen (de kinderen) als je passeert...
was maar een grapje, ik kom ook genoeg leuke kinderen tegen alleen niet zo vaak als etterbakjes..
die rustige kinderen vallen niet op, maar etterbakjes mogen blaffen ik vraag ze gewoon of ze willen spelen. Als ze dat zouden willen mogen ze ook echt gerust spelen met de honden.
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Gerrie schreef:Ik snap wat je bedoelt, maar ook al heb ik Luna nog niet heel lang, ik weet wel dat ze niets doet en alles toelaat bij mensen. Net als jij vind ik het echter niet slim, om met je gezicht naar het gezicht van een onbekende hond te gaan. Toen de kennissen dit tegen hun dochtertje zeiden, stond ze al voor Luna en was ze aan het aaien. Ze deed toen meteen haar gezichtje naar voren en Luna draaide weg. Toen heb ik ook meteen gezegd dat ik dit niet slim vond en dat ze wel gewoon mocht aaien. Ik zie nu dat ik in mijn post zeg: 'Luna draaide haar hoofd steeds weg', maar hiermee bedoelde ik dus niet dat het kind meerdere keren met haar gezicht naar de hond was gegaan. Ook als er met aaien een vingertje te dicht bij haar gezicht kwam, draaide ze weg, vandaar mijn uitspraak.
Ok, bedankt voor de verdere toelichting.

En ook moet ik zeggen dat inderdaad de ene hond de ander niet is.. mijn tweede hond is ook veel makkelijker met bepaalde dingen, als een kind zich om haar nek zou werpen dan vindt ze dat prima i.d.d.. terwijl mijn eerste hond toch wat aversie heeft tegen bepaalde affecties, om hem heen hangen in zijn bek blazen etc. . zeg niet dat hij zou bijten, maar ik neem daar dan echt liever het zekere voor het onzekere. Zij is conflict vermijdend, hij ook maar zou eerder wat geirriteerd reageren en daar hou ik rekening mee.
zhuyang
Zeer actief
Mijn ras(sen): De sharpei

Ongelezen bericht door zhuyang »

Ik vraag aan de blaffende kinderen of ze misschien even willen aaien :F: om dan ook meteen een paar passen hun kant op te doen. :N:
Moet je eens zien hoe snel het over is dat geblaf :devil: :devil:
Tamara

Afbeelding
corason del perro
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
Contacteer:

Ongelezen bericht door corason del perro »

Hier vragen de meeste kindjes het netjes en dat vind ik heel goed :ok: dus wil ik het graag belonen door ja te zeggen, maar Odin heeft het niet zo op contact met vreemden dus heb ik een paar keer nee gezecht. Gezien zijn rustige reactie zolang de aandacht niet naar hem gaat mogen ze van mij nu wel Jola aaien en Odin niet dat gaat heel goed. Kindjes vragen ook altijd vanalles over de honden enzo en waarom ze dan niet mogen aaien dat kan ik dan goed uitleggen en dat snappen ze daarna ook goed. (lieve kindjes hier)

Ik heb wel een keer gehad dat een kliekje losgelaten kinderen achter een oud maltezertje aan rende en fietste omdat ze deze persee wouden aaien. Hondje was van een oude meneer die er niets van zei en rende zo snel mogelijk van de kids weg met de staart tussen de benen :ugh: uiteindelijk hadden ze het arme beest toch ingehaald (en ging het gelukkig helemaal goed,maar leuk voor het beest was anders) Toen hadden ze mij gespot met 2 honden en Odin nog als pup dus in een vaart op mij af en armpjes al getrekt. Zeg ik heel streng "Moet je niet eerst vragen of je ze wel mag aaien?" :neenee: Dus een van de kinderen vraagt het en toen heb ik dus ook nee gezegt omdat ik vond dat ze ook moesten ervaren dat niet iedere hond geaaid kan/mag of wil worden.

Geblaft is er nog nooit naar mijn honden :denken: (gelukkig)
Kai
Actief
Mijn ras(sen): Kruising Husky x Mechelse Herder

Ongelezen bericht door Kai »

Hier word ik er dus gek van, niet alleen kinderen, maar ook heel veel volwassenen voelen zich geroepen Lars te aaien zonder te vragen.
Maar ik vind het dus bloedirritant dat mensen altijd maar denken dat ze een pup kunnen aaien zonder te vragen of zonder ook maar naar de houding en reactie van de pup te kijken. Ik ga toch ook niet zomaar jouw kind over zijn bol aaien?! En dat is minder kwalijk, aangezien een hond toch sneller een ongewenste reactie geeft dan een kind...
Als wij ergens zijn met Kai wil iedereen hem ook altijd aaien, en mensen doen dat ook zonder vragen. Kai is nogal lomp en dolenthousiast, én wij zijn bezig hem te leren dat hij andere mensen en vooral kinderen meer moet negeren. Ik had al zitten denken een grote button aan zijn halsband te doen met Ik bijt! erop ofzo. Dat houd mensen wel op afstand. Toen zijn we begonnen met de GL omdat hij de neiging heeft te trekken. Heel veel mensen doen nu een paar stappen opzij als hij er aan komt, blijkbaar denken ze dat het een muilkorf is ofzo. Nou ja, is voor ons wel lekker rustig, wij kunnen eindelijk weer een gewoon ergens wandelen zonder iedere keer staande te worden gehouden.
tibetaantje
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 tibetaanse spaniel
Locatie: (je kunt niet alle honden van de wereld redden maar je kunt wel de wereld van 1 hond redden!!)

Ongelezen bericht door tibetaantje »

haha ik heb ook heel aaibare hondjes.....(denken de kids)
vragen ze ''mag ik ze aaien'' dan zeg ik'' probeer het maar??
en dan spurten mijn hondjes meestal weg zodra ze een handje zien.....hihihihih :engel:
ze houden niet van aaien..... :pffff:
alleen van worst....... :engel:
groetjes van monique en mijn vriendje voor het leven... Tibo.

Tara .....29~12~2001 19~9~2015
Misty ....08~04~2003 13~07~2003
:I: Allway's in my heart :I:

Afbeelding
Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder

Ongelezen bericht door Yai »

Hier ook heel veel kinderen die Boris willen aaien. Boris vindt dat alleen helemaal niet leuk en probeert vanalles om kinderen maar te ontwijken (met oortjes naar achteren, laag bij de grond en staart tussen de benen). Dus ik zeg eigenlijk altijd nee. Ook volwassenen trouwens. Boris houdt er niet van als een ''vreemde'' hem zomaar toenadering zoekt.

Vanochtend nog. Boris en ik liepen terug van cursus, kwamen we langs een paar huizen waar een moeder met drie kinderen voor op de stoep zat. Dus die moeder zegt tegen die kinderen (zonder iets aan mij gevraagd te hebben :19: ), ''ga die hond maar aaien, die is lief!''. Dus ik zeg dat ik dat liever niet heb omdat Boris nogal schrikachtig naar vreemden kan zijn. Dus die moeder ''ja, maar het is een labrador, die zijn lief''. Dus ik zeg nog dat deze labrador ook lief is, maar dat ik alsnog niet wil dat hij zomaar geaaid wordt. Rennen die drie kinderen gewoon op hem af. :ugh:
Boris zit al helemaal laag bij de grond met staart tussen zijn poten en probeert weg te komen. Maar ik had hem aan de riem dus echt ver kon hij niet komen. Ik probeer dus maar snel door te lopen, maar die kinderen blijven maar achter hem aan rennen.
Zeg ik tegen die vrouw of ze haar kinderen bij haar wil houden omdat Boris dit écht niet leuk vindt. Zegt zei ''die hond doet toch niks?''.
Ik had het niet meer joh.. :boos:
Afbeelding
Tring
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua
Contacteer:

Ongelezen bericht door Tring »

Hangt van mn bui af en hoe oud het kindje is. Keeffer vindt het in principe prima, al vindt hij kleine kinderhandjes af en toe raar. Als het hele kleine kindjes zijn, mogen ze meestal niet aaien als Keeff gewoon loopt. Hij is zelf klein en wil dan tegen ze opstaan zodat ze hem beter kunnen aaien, dat vinden de meeste kindjes eng en rennen dan weg, om vervolgens weer terug te komen en dan krijg je heel raar gedoe. Daar heb ik geen zin in. Ik pak hem dan op en ga door de knieen zodat ze hem kunnen aaien terwijl ik hem vasthoud, dat vinden ze superleuk :F: . Als ik geen zin heb in geaai dan zeg ik gewoon nee en loop ik door.

Er lopen trouwens ook gewoon brutaaltjes rond. Ik heb eens gehad dat een kind vroeg of die Keeff mocht aaien, zeg ik ja, pakt hij hem op? Dat wil ik niet hebben (logisch). Ook volwassen die hem zomaar denken te mogen oppakken.. Nah. Nu hebben we er niet zoveel last meer van, nu hij "groot" is. Maar als pup was hij natuurlijk nog veel kleiner en dus schattiger en dat moest toch echt opgepakt worden.
xx Marr en Keeff
Afbeelding
Anja
Zeer actief
Mijn ras(sen): Oudduitse herder en Chihuahua

Ongelezen bericht door Anja »

Hier word het heel vaak gevraagd, en niet alleen door kinderen.
Vaak vind ik het wel goed, maar ik hurk er wel even naast voor de zekerheid.
Mica is onvoorspelbaar, de ene keer lebbert ze zo'n kind af en de andere keer loopt ze weg.
Jop vindt het allemaal wel gezellig.
En Max.. niemand wil hem aaien :jank: terwijl hij toch echt de grootste kroeler is.

Er is trouwens nog nooit naar mijn honden geblaft door kinderen.
Afbeelding
Hanna - Mica - Jop
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

Ik zeg altijd dat het niet mag. Afhankelijk van de situatie met meer of minder uitleg: als een kind netjes op afstand blijft dan leg ik gewoon rustig en vriendelijk uit dat de honden een beetje bang zijn, en dat de ene dan probeert weg te lopen en dat de andere kan bijten. Als een kind echter al onderweg is dan roep ik op boze toon iets als "niet doen, hij bijt!" en desnoods sleur ik de honden achter me en/of loop ik zelf weg (zoals laatst toen er een peuter op ons afliep met een chihuahua-achtige pup in zijn armen). Liever iets te zwartwit en het kind even laten schrikken dan te onduidelijk - er gaat hoe dan ook niet geaaid worden. Nu is Kiba allang niet meer zo bijtgevaarlijk als ie was en hij zou wellicht niks doen, maar ik ga het toch echt niet uitproberen.
De kinderen hier in de buurt weten het inmiddels, dus dat is geen probleem meer. Blaffen of honden uitdagen doen ze niet hier in de buurt, gelukkig. En ik heb een heel leuk paard dat ze af en toe mogen aaien, dus dat compenseert weer :D
Afbeelding
Kijk hier voor kettinghangertjes met foto van je hond!
[Sandra]
Zeer actief
Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer

Ongelezen bericht door [Sandra] »

Lin-C schreef:
[Sandra] schreef: Zo heeft hij mij al een paar keer een tand door de lip gekopstoot.
oja: :smile: :smile:
Oh, man. Kom ik thuis, neemt ie een aanloopje en >BOF< tegen mijn benen aan. Ik door m'n knieën, even een dikke knuffel geven. Meestal gaat dat goed, maar hij heeft me een paar keer een stevige kopstoot gegeven :blauwoog: Loop ik door om mijn jas aan de kapstok te hangen, neemt ie nog een spurt en springt hij me achterop tegen mijn knieholtes :smile:
Een keer had ik hem bij me in een café, heeft ie me met barkruk en al omver getrokken :oeps:

Blaffen heb ik gelukkig nooit meegemaakt [een kindje van een jaar of twee die wees en zei: Kijk mama, wawa!]

Als ouders zeggen: kijk, wat een leuk hondje en ga maar aaien dan waarschuw ik ze voor Otto's lompheid. Maar sommige ouders... :80: 'Het is een labrador *dus* hij is lief' :piew:
Afbeelding
Groetjes,
Sandra
Nakisha
moderator
Mijn ras(sen): Coahuila

Ongelezen bericht door Nakisha »

Ik ben geen kinderliefhebber, maar als ze het netjes vragen mogen ze best Branco aaien, die vind dat heerlijk. Ik let wel goed op dat het goed blijft gaan, want ook Branco word wel eens onzeker als kinderen erg zenuwachtig doen. ;) Maar ach, bij kinders moet je sowieso altijd opletten.

Bij Rhodi ben ik ontzettend duidelijk; NEE! Nooit een keer, je mag zelfs niet bij hem in de búúrt. Maar ik zorg zelf ook dat ze echt niet bij hem kunnen komen, desnoods pak ik ze beet. (Helaas wel eens nodig geweest...)
Afbeelding
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Als ze het vragen, dan vind ik het prima. Maar ik leg wel uit hoe ze hem dan het beste kunnen benaderen. Frenk is heel lief met kinderen, hij doet juist rustiger als het echt kleintjes zijn :I:
Als ik zie dat hij het spannend vindt, dan kap ik het af en dan leg ik ook uit waarom.
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief

Ongelezen bericht door _Leonie »

Heb vandaag geleerd dat je best nee mag zeggen als mensen een vraag stellen. :mrgreen: Iets met eerlijk zijn..

Gewoon nee zeggen dus.
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

LéonieHonden schreef:Heb vandaag geleerd dat je best nee mag zeggen als mensen een vraag stellen. :mrgreen: Iets met eerlijk zijn..

Gewoon nee zeggen dus.

:denken:

Ja toch? Of bedoel je mij niet?
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief

sjaak-k schreef:
LéonieHonden schreef:Heb vandaag geleerd dat je best nee mag zeggen als mensen een vraag stellen. :mrgreen: Iets met eerlijk zijn..

Gewoon nee zeggen dus.

Ja bedoel jou. :F:
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

LéonieHonden schreef:
sjaak-k schreef:

Gewoon nee zeggen dus.

Ja bedoel jou. :F:
Ja, maar ik zei dus geen nee, maar ja :ok:
Afbeelding
_Leonie
Zeer actief

sjaak-k schreef:
Ja, maar ik zei dus geen nee, maar ja :ok:
Ging om het idee. :ok:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ze vragen het hier zelden of nooit, snap jij het :U:
toen hij wat kleiner was wel wat vaker met hem naar de school ( van mijn zoon)gelopen en daar is hij wel door geknuffeld hoor door kinderen die honden gewent waren.
op dit moment zou ik trouwens zeggen dat het niet, mag hij is nogal onstuimig en heeft wat last van zijn hormoontjes op dit moment :roll:
Arline
Zeer actief

Ongelezen bericht door Arline »

Hier vragen ze het nooit :D Als ik alleen met Fenja ben zijn er wel een paar buurtkinderen die 'hai Fenja' zeggen en gewoon op haar aflopen, maar dat zijn er een paar die ik ken en Fenja vind dat prachtig. Bij Sting durven ze niet die vinden ze te groot en ik vind het zelf ook niet zo'n succes. Maar buiten die paar kinderen van mijn pleintje is er geen kind die de honden wil aaien (gelukkig). Ze zijn niet genoeg Bart Smit.
Afbeelding
I think the reason we are born with two hands is so we can pet two dogs at once
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”