Paulala schreef:Ik zie het hier al vaker gebeuren en nu weer.
Een XXL Pit is iets heel anders dan een American Bully!
Ik ga het nog maar een keer uitleggen, heb ik al eerder gedaan op dit forum
Een American Bully is wat jullie steeds op de foto's laten zien hier, zo'n misfokt laag op de poten veel te brede hond.
Een XXL Pit, is eigenlijk precies het zelfde als een gewone American Pitbull, maar dan een paar maatjes groter.
Dus een beetje het verschil tussen een sheltie en een Schotse Collie zeg maar.
Hopelijk is dit misverstand nou een keer van de aarde verdwenen, want ik begin het toch wel ergerlijk te vinden.
Kan je wel ergelijk vinden. Maar zolang fokkers van dergelijke "pits" hun pits (dus ook die misvormde afgrijselijke laag op de potenstaande varkens) heb en houd je dit.
Dus jij kan wel vinden en uit proberen te leggen wat het "verschil" is. Zolang het verschil niet duidelijk wordt gemaakt door de fokkers zelf maakt het dus geen fuck uit en vindt jij (en anderen uiteraard) dat een xxl pit iets groter is dan een gewone standaard pit ipv een am (pit)bully. Er zijn meer dan genoeg fokkers die hun (misvormde) "bully's" alszijnde xxl pitbulls verkopen.
En zolang de 1 van die bully pitbulls alszijnde xxl pitbulls verkoopt en de ander zijn iets hogere en idd gewoon net ff een maatje grotere pitbull alszijnde xxl pitbull is het voor vele mensen toch echt hetzelfde. Denk dat er eerder minder fokkers zijn die pits fokken zoals jij aangeeft (maatje groter) dan fokkers die van die mismaakte dingen fokken.
Emma schreef:we leven in nederland. en daar is pas iets een ``ras``als het FCI-erkend is. een pittbull is niet FCI-erkend. de stafford wel.
wat ze in Amerika doen, betekent niet dat dat in Nederland geld.
net als een American Bulldog. dat is ook geen FCI-erkend ras.
en dus de boerenfox, en zo zullen er wel meer zijn.
Dat een ras niet fci "erkend" is wil niet zeggen dat je het niet over een ras hebt
Een pitbull is wel degelijk een zuiver ras alleen niet in Nederland
erkend als een ras. En dat een stafford hier wel een erkend "ras"is wil niet zeggen dat het geen pitbulls zijn
Hoeveel pitbulls er hier wel niet lopen alszijnde "stafford" wil jij niet weten
Er zijn ik weet niet hoeveel pitbulls die in Amerika alszijnde pitbull geregistreerd staan met een bijv een ADBA stamboom (raszuiver) en tevens alszijnde stafford een akc stamboom hebben welke dus wel FCI erkend is
Overigens. vind ik het een een leuke pup. Vader idd iets minder, maar dat komt puur doordat ik zelf gewoon helemaal weg ben van de "ouderwetse" atletische pit
Bobdeleeuw schreef:Fora kunnen zo vermoeiend zijn, alles moet zo letterlijk.
Nog een keer proberen; ik heb geen pitbull dan, het is een vuilnisbak ten voeten uit, wat er in zit weet ik niet, boeit ook niet.
Ik heb gewoon een HOND, en ik hou van haar, is mn kindje en wil het beste voor haar.
Ik ga puppycursus doen, en daarna het rijtje af qua gehoorzaamheidsshit en alles, is dat allemaal behaald en afgerond dan ga ik richting de sport zodat ze fys/mentaal bezig is en blijft.
De sport uiteraard als ze volgroeit is, zover was ik ook al, want met een pup van bijna 16 weken aan pakwerk beginnen gaat niet werken, is ze na een maand aan gort als ze dan al toegelaten zou worden.
Zo, thats the way the cookie crumbles..
Joh, laat je niet gek maken. Topics over pits zijn altijd vermoeiend
Gewoon lekker van je pup genieten. Voor je het weet is ze groot