Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lellibel schreef:Wat vreselijk Inderdaad die trimster had zó veel tijd om even om te kijken en te zien wat die hond van plan is! Oke, ik vind het niet helemaal de schuld van de trimster, maar je laat een hond toch niet alleen , of je kijkt op zijn minst elke paar seconde of alles wel oké is?? Wat hoop ik dat het hondje er niks aan overgehouden heeft zeg.
van wie of wat dan? het hondje zelf? de tafel?
er bestaat ook zo iets als van niemand. Als jij naar je werk gaat en je hond likt de stopcontact of zo is het toch ook niet jouw schuld?
Lellibel schreef:Wat vreselijk Inderdaad die trimster had zó veel tijd om even om te kijken en te zien wat die hond van plan is! Oke, ik vind het niet helemaal de schuld van de trimster, maar je laat een hond toch niet alleen , of je kijkt op zijn minst elke paar seconde of alles wel oké is?? Wat hoop ik dat het hondje er niks aan overgehouden heeft zeg.
er bestaat ook zo iets als van niemand. Als jij naar je werk gaat en je hond likt de stopcontact of zo is het toch ook niet jouw schuld?
uhm, het is haar beroep, zij krijgt de verantwoording over andermans dieren en een hond laat je dus NOOIT alleen op tafel achter. punt. dat is iets heel anders dan een ongeluk, dit is gewoon nalatigheid.
yamie schreef:
uhm, het is haar beroep, zij krijgt de verantwoording over andermans dieren en een hond laat je dus NOOIT alleen op tafel achter. punt. dat is iets heel anders dan een ongeluk, dit is gewoon nalatigheid.
dat is waar.
@ let er niemand op de bewakingscamera's ? Zo niet is het denk ik haar baas die liet zien wat er kan gebeuren maar is het vervolgens uitgelekt, denk ik hoor.
Mennnn jouw opmerkingen slaan wel erg vaak kant nog wal
Pppfff wilde het niet kijken , omdat ik er al bang voor was.....schokkend om te zien!! Echt verschrikkelijk.....geloof ook niet dat het hondje het overleeft heeft......
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010
Rosita Compagner schreef:jemig......... dan kijk je toch even wat er aan de hand is in plaats van hem zo onder de arm te slingeren... nachtmerriefilmpje dit.
Nou ik heb er van gedroomd..... getver zeg.....
Ik zie iedere keer dat koppie bungelen.
Dat ziet er naar uit zeg.
Maar ik kan me niet voorstellen dat de hond door een val van deze hoogte zijn nek breekt, zo hoog is de tafel niet.
Misschien heeft het een hersenschudding en ligt hij daarom zo vreemd op de grond?
Ik ga niet kijken aan de reacties te zien . Ik heb laatst een filmpje gezien dat een stoere man en hulpeloos hondje van een brug af tieft en dat beeld kon ik maar niet uit m'n kop zetten
Renee1966 schreef:Dat ziet er naar uit zeg.
Maar ik kan me niet voorstellen dat de hond door een val van deze hoogte zijn nek breekt, zo hoog is de tafel niet.
Misschien heeft het een hersenschudding en ligt hij daarom zo vreemd op de grond?
Houd er wel rekening mee dat hij eerst met zijn nek die andere tafel raakt. Volgens mij komt hij heel ongelukkig terecht en misschien brak hij zn nek al toen hij tegen die andere tafel aan sprong.
Renee1966 schreef:Dat ziet er naar uit zeg.
Houd er wel rekening mee dat hij eerst met zijn nek die andere tafel raakt. Volgens mij komt hij heel ongelukkig terecht en misschien brak hij zn nek al toen hij tegen die andere tafel aan sprong.
Nee hij raakt eerst met zijn poten de tafel (foto1), volgens mij glijdt hij dan weg (foto 2 en 3) en valt achterover, op zijn rug op de grond.
Harde klap, maar of zijn nek gebroken is.....
StormenRoxy schreef:ik snap ook niet dat het hondje niet vast staat... roxy staat altijd vast...
Nee, das lekker...als 'ie dan springt, hangt hij zichzelf op :N: Je moet een hond gewoon niet alleen op tafel laten staan.
Hoeft helemaal niet.. de trimster waar ik stage gelopen heb had ook nog een buikband, dus als ze zich even moest omdraaien voor weet ik veel wat, kon de hond nooit weg, niet eraf springen, geen rare capriolen uithalen en dus ook z'n nek of rug niet breken..
StormenRoxy schreef:ik snap ook niet dat het hondje niet vast staat... roxy staat altijd vast...
Nee, das lekker...als 'ie dan springt, hangt hij zichzelf op :N: Je moet een hond gewoon niet alleen op tafel laten staan.
Hoeft helemaal niet.. de trimster waar ik stage gelopen heb had ook nog een buikband, dus als ze zich even moest omdraaien voor weet ik veel wat, kon de hond nooit weg, niet eraf springen, geen rare capriolen uithalen en dus ook z'n nek of rug niet breken..
Maar niet alle honden staan standaard ook in een buikband. En zelfs al staat een hond bij mij aan een galg en een buikband, dan neem ik nog het risico niet. Brrrr...
Toch hoeft het niet zo erg te zijn als het lijkt.
Zo hoe dat hondje op de grond lag, en zijn kop scheef trok/bungelde, dat doet me ergens heel erg aan denken.
Het is me wel eens gebeurd dat een heel jong muisje van vrij grote hoogte viel, en dan ligt zo'n muisje ook zo op de grond te trekken met zijn rug op de grond, en als ik het dan oppakte, dan ging ook dat kopje zo naar beneden.
Even later was er ineens niets meer aan de hand, alsof het nooit gebeurd was.
Met een jong ratje is me dat ook al eens gebeurd.
Nanna schreef:Hartverscheurend. Zo'n blij hondje dat buiten zijn baas ziet, daar naar toe wil en dan op zo'n manier (denk ik dan) aan zijn eindje komt....
Die klotetrimmer was met mij nog niet klaar, al krijg je daar je hondje niet mee terug...
Ik durf niet te kijken maar ik verzeker je dat als Frenk z'n nek zou breken door echt verwijtbare nalatigheid van iemand aan wie ik hem heb toevertrouwd, dat ze hun borst nat mogen maken