Ik kan zelfs zeggen dat ik een supersluwe blonde slimkip heb
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Domste wat je HOND ooit gedaan heeft
Moderator: moderatorteam
-
Marion.
Re: Domste wat je HOND ooit gedaan heeft
Mijn honden doen nooit domme dingen
- Kimmy
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Maltezer
Tommy valt om de zoveel tijd van de bank af, omdat hij vaak op het randje gaat liggen en dan omrolt... Heel sneu als hij heel langzaam met zn kont eerst van de bank af glijdt en zich nog probeert vast te houden... 
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Ik denk en denk maar kom tot de slotsom dat mijn honden(nog)
geen domme hebben gedaan.
Ja, oké, Lola is eens tegen een boom aangeknald maar toen was ze een haas aan het achtervolgen
, jacht maakt blind in dit geval.
Ja, oké, Lola is eens tegen een boom aangeknald maar toen was ze een haas aan het achtervolgen

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- Aantal honden: 2
Magic probeerde laatst een eend op te jagen... dus hij sloop er stilletjes op af, om het laatste stukje (over het gras) een sprintje te trekken.
Helaas voor Magic was het alleen geen gras maar kroos
.
En dan dat verbaasde koppie met kroos erop, toen hij het water weer uit klom... pricesless
.
Helaas voor Magic was het alleen geen gras maar kroos
En dan dat verbaasde koppie met kroos erop, toen hij het water weer uit klom... pricesless

Iedere dag feest!
-
Inc
Het domste dat Molly ooit eens gedaan heeft is niet zo bijzonder!
Ze liep voor me uit, maar keek wel achterom of ik toch echt wel kwam. BOEM daar stond de deurpost
Ze liep voor me uit, maar keek wel achterom of ik toch echt wel kwam. BOEM daar stond de deurpost
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Aantal honden: 1
Elmo lijkt wel wat op zijn vrouwtje (
- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Mijn dochter had een paard dat niet helemaal spoorde.
Wij waren samen mest aan het ruimen in het weiland naast de paarden en de honden wisten heel goed dat ze niet onder het lintje door mochten. Maar dat blijft natuurlijk heel verleidelijk en 1 van de honden liep ineens bij de paarden in het weiland.
Wij nog roepen maar het was al te laat, het paard had het op de hond voorzien.
Ik heb de hond echt nog nooit zo hard zien rennen! En heel slim, hij ging zigzaggen en dat deed hij beter dan het paard.
Gelukkig weer goed afgelopen maar de volgende dag ging hij zo weer onder het lintje door, ze leren dus niet echt wat van hun ervaringen.
Wij waren samen mest aan het ruimen in het weiland naast de paarden en de honden wisten heel goed dat ze niet onder het lintje door mochten. Maar dat blijft natuurlijk heel verleidelijk en 1 van de honden liep ineens bij de paarden in het weiland.
Wij nog roepen maar het was al te laat, het paard had het op de hond voorzien.
Ik heb de hond echt nog nooit zo hard zien rennen! En heel slim, hij ging zigzaggen en dat deed hij beter dan het paard.
Gelukkig weer goed afgelopen maar de volgende dag ging hij zo weer onder het lintje door, ze leren dus niet echt wat van hun ervaringen.

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Als ik hier lees dat er honden zijn die nooit iets doms doen, vraag ik me toch af wat er mis is met mijn honden
Die zijn ZO dom!
Mats spande de kroon. Mijn vader ging eens kersen plukken in een boomgaard. Dus trok hij de tak naar beneden, plukte de kersen en liet de tak weer los. In de tussentijd had Mats echter de tak gegrepen ('houtje, houtje, houtje, houtje') en ze liet dus ook echt niet zomaar los.
Met een enorme zwiep vloog ze zo de lucht in! En bleef dus ook echt vasthouden, ondanks dat alle 4 haar poten van de grond waren!
Mats spande de kroon. Mijn vader ging eens kersen plukken in een boomgaard. Dus trok hij de tak naar beneden, plukte de kersen en liet de tak weer los. In de tussentijd had Mats echter de tak gegrepen ('houtje, houtje, houtje, houtje') en ze liet dus ook echt niet zomaar los.
Met een enorme zwiep vloog ze zo de lucht in! En bleef dus ook echt vasthouden, ondanks dat alle 4 haar poten van de grond waren!
RIP Cena
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Cena is vooral heel dom als ze denkt dingen te kunnen, die ze eigenlijk niet kan.
Zoals jagen. Dan ziet ze in de verte een konijn of een vogel, staat ze een paar seconden stil met 1 poot opgetrokken en dan.... zet ze een sprint in met een vreemd huppeltje erbij, zodat je zeker weet dat er geen enkele kans is dat ze het beest ooooit te pakken krijgt!
Als pup blafte ze er dan ook nog bij, maar dat is ze al afgeleerd!
Zoals jagen. Dan ziet ze in de verte een konijn of een vogel, staat ze een paar seconden stil met 1 poot opgetrokken en dan.... zet ze een sprint in met een vreemd huppeltje erbij, zodat je zeker weet dat er geen enkele kans is dat ze het beest ooooit te pakken krijgt!
Als pup blafte ze er dan ook nog bij, maar dat is ze al afgeleerd!
RIP Cena
- Jacintha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel - Aantal honden: 2
Dribbel, die inmiddels al wat jaartjes overleden is, was een Labrador die niet kon zwemmen. En dan dus écht niet.
Maar dat was ze op een dag een keer vergeten blijkbaar, ik was met de buurman en buurmeisje en hun Labrador (de enige hond die Dribbel niet op at, nog zo'n vreemde eigenschap voor een Labrador
) aan het wandelen in het bos. In dat bos was ook een vaart. Hun Labrador kon wél heel goed zwemmen, neemt een aanloop en maakt een bommetje in de vaart. En blijkbaar was Dribbel zó onder de indruk dat ze dacht "Wat zij kan kan ik ook"
Dus die rent er achteraan en voor ik goed en wel besefte wat ze van plan was lag ze er al in. En ging dus koppie onder en kwam niet meer boven. Ik twijfelde geen moment en dook er achteraan, alleen was het niet bepaald warm buiten en moesten we nog een paar km terug naar de auto, maar Dribbel was gered. Domme hond
Anouk is wel regelmatig in sloten met zuig-blubber gesprongen, dat is ook leuk redden. Dan zat ze dus vast gezogen en dan trek je haar eruit en dan ben je zelf net zo zwart en stinkend als hondlief
Yoda was 9 weken, 's nachts vroor het dus het water was vrij frisjes maar Anouk wilde dan nog wel even zwemmen (maf ding
) dus die liep het water in. En Yoda springt er zo achteraan, zeker een meter ver. En moest dus zwemmen. Gelukkig waren we met de auto en die stond ook vlakbij geparkeerd dus hup Yoda in de auto gezet en de kachel hoog, arme schaap had het vrij frisjes zeg maar.
En hij heeft ooit zichzelf gecorrigeerd door met een week of 20 achter een konijn aan te rennen en binnen 5 meter tegen een boom te rennen. Hij heeft niet meer achter konijnen aangezeten sindsdien
Verdere domme dingen kan ik nog even niet verzinnen op het moment.
Maar dat was ze op een dag een keer vergeten blijkbaar, ik was met de buurman en buurmeisje en hun Labrador (de enige hond die Dribbel niet op at, nog zo'n vreemde eigenschap voor een Labrador
Dus die rent er achteraan en voor ik goed en wel besefte wat ze van plan was lag ze er al in. En ging dus koppie onder en kwam niet meer boven. Ik twijfelde geen moment en dook er achteraan, alleen was het niet bepaald warm buiten en moesten we nog een paar km terug naar de auto, maar Dribbel was gered. Domme hond
Anouk is wel regelmatig in sloten met zuig-blubber gesprongen, dat is ook leuk redden. Dan zat ze dus vast gezogen en dan trek je haar eruit en dan ben je zelf net zo zwart en stinkend als hondlief
Yoda was 9 weken, 's nachts vroor het dus het water was vrij frisjes maar Anouk wilde dan nog wel even zwemmen (maf ding
En hij heeft ooit zichzelf gecorrigeerd door met een week of 20 achter een konijn aan te rennen en binnen 5 meter tegen een boom te rennen. Hij heeft niet meer achter konijnen aangezeten sindsdien
Verdere domme dingen kan ik nog even niet verzinnen op het moment.

Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Ah, een topic naar mijn hart.
Mijn honden vallen in sloten, plassen over hun poten heen, lopen tegen palen op en vallen van de bank af.
En het dòmste is toch wel dat ze een keer aan het stoeien waren en in de knoop kwamen te zitten.
Kennelijk kan dat, ja. Nando wilde zijwaarts onder Cariño doorlopen, maar is hoger dan hem.
Dus stond hij kruislings met zijn ene helft onder Cariño's buik heen en de andere helft nog niet erdoorheen.
Cariño werd daardoor zijwaarts de lucht in getild op Nando's rug.
Ze probeerden vervolgens allebei door te lopen met een zeer verdwaasde uitdrukking op hun smoeltjes.
Het duurde ook verdraaid lang voordat ze doorhadden wat er aan de hand was.
Helaas.. ik heb er geen foto van en kon geen voorbeeld via Google vinden.
Mijn honden vallen in sloten, plassen over hun poten heen, lopen tegen palen op en vallen van de bank af.
En het dòmste is toch wel dat ze een keer aan het stoeien waren en in de knoop kwamen te zitten.
Kennelijk kan dat, ja. Nando wilde zijwaarts onder Cariño doorlopen, maar is hoger dan hem.
Dus stond hij kruislings met zijn ene helft onder Cariño's buik heen en de andere helft nog niet erdoorheen.
Cariño werd daardoor zijwaarts de lucht in getild op Nando's rug.
Ze probeerden vervolgens allebei door te lopen met een zeer verdwaasde uitdrukking op hun smoeltjes.
Het duurde ook verdraaid lang voordat ze doorhadden wat er aan de hand was.
Helaas.. ik heb er geen foto van en kon geen voorbeeld via Google vinden.
- zodebo
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Australische herder
mijn hondje denkt altijd dat alle sloten ondiep beginnen, ze is er al 2 keer achter gekomen dat dat niet altijd zo is. gelukkig houd ze van zwemmen 
-
Chasing Clouds
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Australische herder
Leuk topic...
Ik heb een slimme aussie, die doen geen domme dingen... NOT!
Toen Elmo nog een Elmootje was, gingen we eens wandelen aan de Netevallei. Op een gegeven moment waren we van de dijk weg aan het wandelen, langs allemaal lege weilanden. Eén weiland stond open en meneertje ging er even in snuffelen. Toen wij vijf meter verder waren op het pad, riep ik hem. In de veronderstelling dat hij langs de geopende poort terug zou komen. Neen hoor: meneer liep recht op recht, richting prikkeldraad. De prikkeldraad is kapotgesprongen op zijn borstkas (toen toch nog niet zo gespierd). Ik zag mezelf al met een (toen) 20kg zware hond in mijn armen heel dat eind terug gaan naar de DA. Maar Elmo bleek niets te hebben.
Eergisteren agility. Hij had een hele dag in zijn kennel moeten zitten (ik was wel thuis, maar mijn huis aan het verven), dus hij was redelijk hyper op de les. Van zottigheid presteerde hij het om tijdens één rondje het kantelpunt van de wip te missen, waardoor hij al struikelend en vallend op het einde belande EN te vroeg te springen om door de band te gaan. Hing hij op zijn buik in de band: achterpoten langs de ene kant bengelend en met de voorpoten net op de grond. De trainers wisten niet waar ze het hadden.
Ik heb een slimme aussie, die doen geen domme dingen... NOT!
Toen Elmo nog een Elmootje was, gingen we eens wandelen aan de Netevallei. Op een gegeven moment waren we van de dijk weg aan het wandelen, langs allemaal lege weilanden. Eén weiland stond open en meneertje ging er even in snuffelen. Toen wij vijf meter verder waren op het pad, riep ik hem. In de veronderstelling dat hij langs de geopende poort terug zou komen. Neen hoor: meneer liep recht op recht, richting prikkeldraad. De prikkeldraad is kapotgesprongen op zijn borstkas (toen toch nog niet zo gespierd). Ik zag mezelf al met een (toen) 20kg zware hond in mijn armen heel dat eind terug gaan naar de DA. Maar Elmo bleek niets te hebben.
Eergisteren agility. Hij had een hele dag in zijn kennel moeten zitten (ik was wel thuis, maar mijn huis aan het verven), dus hij was redelijk hyper op de les. Van zottigheid presteerde hij het om tijdens één rondje het kantelpunt van de wip te missen, waardoor hij al struikelend en vallend op het einde belande EN te vroeg te springen om door de band te gaan. Hing hij op zijn buik in de band: achterpoten langs de ene kant bengelend en met de voorpoten net op de grond. De trainers wisten niet waar ze het hadden.
-
Wenda
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
- Aantal honden: 4
Coop bedacht dat hij in de bench zitten niet zo'n stak plan vond.
Toen hij er drie spijlen uit had en 4 verbogen kwam hij klem vast met zijn onderkaak.
Hij hing dus ondersteboven aan zijn onderkaak toen we thuis kwamen.
Erg dom dus ... en had ook anders af kunnen lopen :N: .
Nu had hij alleen maar een schaafplek tussen zijn ogen en een dikke lip.
Toen hij er drie spijlen uit had en 4 verbogen kwam hij klem vast met zijn onderkaak.
Hij hing dus ondersteboven aan zijn onderkaak toen we thuis kwamen.
Erg dom dus ... en had ook anders af kunnen lopen :N: .
Nu had hij alleen maar een schaafplek tussen zijn ogen en een dikke lip.
Groetjes van Wenda, Coop en Ziva
- SannePP
- Zeer actief
- Contacteer:
Ook leuk:
Cena mocht bij schoonouders logeren een tijd terug. Ze waren met de auto naar het bos geweest en Cena had achterin nog al druk gedaan.
De dag erna gingen ze met de auto door de wasstraat. Ze zijn halverwege als ze ineens nat worden. PANIEK!! Wat bleek: Cena had in haar opwinding het raam bij de achterbank wat open gesprongen
Cena mocht bij schoonouders logeren een tijd terug. Ze waren met de auto naar het bos geweest en Cena had achterin nog al druk gedaan.
De dag erna gingen ze met de auto door de wasstraat. Ze zijn halverwege als ze ineens nat worden. PANIEK!! Wat bleek: Cena had in haar opwinding het raam bij de achterbank wat open gesprongen
RIP Cena
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Pas was ik wat ziekjes en ik kon Beau dus niet zo lang uitlaten. Toen ik zijn laatste rondje omstreeks 11 uur wou gaan maken, was hij zo blij dat hij mee mocht dat hij door de tussendeur rende, de gang in.. En waar hij normaal stopt (voor de mat) rende hij nu door, de mat op en maakte daar een slip.. Sneu voor hem dat dit een losliggende mat is die dus wegschoof en hij knalde dus keihard op de grond! Door al zijn enthousiasme stond hij blij weer op en sprong gewoon rustig verder.
En een week terug was ik met Beau aan het lopen. Er loopt bij ons park een watertje van ongeveer 30 cm breed en 30 centimeter diep, alleen daar onder modder. Het loopt aan beide kanten naar het watertje ongeveer anderhalve meter steil af. Soms ga ik links van het vijvertje lopen en Beau loopt dan rechts. Ik roep hem dan en de enige manier is dan natuurlijk; er over heen! Normaal gaat dat goed dus dat mag ook gewoon van mij, echter sprong Beau nu en floepte zo dat water in.. Met z'n pootjes al in de modder natuurlijk
Ik dacht dat hij iets gebroken had want hij viel best raar, dus ik die anderhalve meter afgegleden, stond tot mijn enkels in de modder en tot mijn knieën in het water.. Ik wil hem optillen, wat doet meneer; staat op en rent naar boven. Sta je daar je hond te helpen 
En een week terug was ik met Beau aan het lopen. Er loopt bij ons park een watertje van ongeveer 30 cm breed en 30 centimeter diep, alleen daar onder modder. Het loopt aan beide kanten naar het watertje ongeveer anderhalve meter steil af. Soms ga ik links van het vijvertje lopen en Beau loopt dan rechts. Ik roep hem dan en de enige manier is dan natuurlijk; er over heen! Normaal gaat dat goed dus dat mag ook gewoon van mij, echter sprong Beau nu en floepte zo dat water in.. Met z'n pootjes al in de modder natuurlijk

- saskia en sjaak
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klikobakkie
helaas heb ik ook een hond waarvan ik geen leuke domme verhalen kan schrijven.
wel domme verhalen samen met de hond, maar dat lag meestal aan mij

- smoekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JH
uit enthousiasme te hoog springen en dan op de rug terecht komen, van de bank afvallen terwijl ik zonder erg op haar buik zit te kriebelen, te hard naar de deur rennen als er gebeld wordt en doorschieten en de deur missen, in zeldzame gevallen dusdanig van de bank springen dat ze de ""salontafel" even vergeet. In haar debiele half uurtje in haar mand willen springen maar deze half mist
enfin, ondanks dat ik ervan verzekerd ben dat ze om de dooie dood niet dom is heeft ze echt wel uitermate stomme dingen 
Ik heb meer vertrouwen in vier poten en een staart dan in twee benen en een uitgestoken hand.
- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
Ohana liep als 1 jarige heel blij mee aan de riem en zag aan de overkant van het uitlaatveld een hondje lopen en neemt een heel blij sprongetje weer de andere kant uit, maar had de lantaarnpaal gemist :N: KNOTS! ertegenaan, bloedneus erbij. Ik heb me die dag flinke zorgen gemaakt, maar gelukkig is alles goed gegaan.
Op vakantie in Libin, hadden we de glazen schuifdeur (die al kapot was en niet goed meer dicht ging) dichtgedaan. En Ohana krijgt de gekke 5 minuten en wil keihard naar binnen rennen :N: KNAL! tegen die deur aan. Daar waren we allemaal weer even geschrokken, en ik moet dan van de zenuwen lachen, maar ze had er wel doorheen kunnen lopen. De deur sloot uiteindelijk wel weer perfect
In de auto zit ze altijd heel stabiel. Bochten geen probleem, drempels geen probleem al zou ik er met 100 km p/u overheen rijden. Maar zodra ik heel normaal doorschakel? Dan ligt madame om
Groetjes Marieta.
Op vakantie in Libin, hadden we de glazen schuifdeur (die al kapot was en niet goed meer dicht ging) dichtgedaan. En Ohana krijgt de gekke 5 minuten en wil keihard naar binnen rennen :N: KNAL! tegen die deur aan. Daar waren we allemaal weer even geschrokken, en ik moet dan van de zenuwen lachen, maar ze had er wel doorheen kunnen lopen. De deur sloot uiteindelijk wel weer perfect
In de auto zit ze altijd heel stabiel. Bochten geen probleem, drempels geen probleem al zou ik er met 100 km p/u overheen rijden. Maar zodra ik heel normaal doorschakel? Dan ligt madame om
Groetjes Marieta.

- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Basco in zijn jonge jaren ,tijdens het uitlaten kreeg meneer de dolle 5 minuten en sjeest door een droogstaande sloot heen omringd door struiken enzo. ik roep hem daarna naar me toe en zie overal bloed.
Bleek er prikkeldraad in de sloot te liggen, meneer had geen kik gegeven, gevolg, liteken op zijn buik en hij plast nu met een klein bochtje
Bleek er prikkeldraad in de sloot te liggen, meneer had geen kik gegeven, gevolg, liteken op zijn buik en hij plast nu met een klein bochtje
-
tmdl
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): stabij
Silke vond het van het voorjaar heerlijk om op de rand van de vijver te zonnen. Op een gegeven moment zie ik haar daar liggen, knipogen naar mij en zich nog eens lekker omdraaien: zo de vijver in........was haar eerste kennismaking met water.
Die vijver heeft ze vaker problemen mee: na de wandeling op de vijverrand springen om een lekkere slok water te scoren en dan net iets te hard doorschieten.....plons.
Of proberen de vissen te vangen.
ze is een keer drie keer op een dag in de vijver beland
Die vijver heeft ze vaker problemen mee: na de wandeling op de vijverrand springen om een lekkere slok water te scoren en dan net iets te hard doorschieten.....plons.
Of proberen de vissen te vangen.
ze is een keer drie keer op een dag in de vijver beland
-
kiddo
- Actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar,Mechelaar.
Ik had ooit, een hele tijd geleden in mijn andere huis de frituurpan ( om af te laten koelen) achterop mijn bagagedrager van de fiets gezet, die in de tuin, onder een afdakje bij de schuur stond.
Niets aan de hand...(okee, doet niet iedereen maar dat ter zake)
Ik moest in de schuur zijn... Hond ook mee naar buiten..( mechelaar) die ruikt dus bitterballen en loempia's of zo..en springt tegen de bagagedrager aan waarop de fiets omvalt tegen de deur van de schuur..
De pan valt om en al het vet loopt eruit..(allang afgekoeld!! even voor de duidelijkheid).
Waarop die veelvraat van een herder dat vieze vet begint op te slobberen en ik geen kant op kan in die schuur! De fietst zit vast tussen het muurtje en de schuurdeur.
Lief praten..smeken..kwaad worden... niets hielp..
Ik kon gefrustreerd toekijken hoe hij zich misselijk zat te eten.
Na weet ik veel hoe lang gepruts met voorwerpen tegen het stuur van mijn fiets om het op te beuren, kon ik mezelf bevrijden (voordeel van een schuur, alles voorhanden).
Al had ik graag de moker gepakt..
De hond heeft de hele nacht alles onder gekotst...
Ik vond het wel een domme zet van de hond..
Niets aan de hand...(okee, doet niet iedereen maar dat ter zake)
Ik moest in de schuur zijn... Hond ook mee naar buiten..( mechelaar) die ruikt dus bitterballen en loempia's of zo..en springt tegen de bagagedrager aan waarop de fiets omvalt tegen de deur van de schuur..
De pan valt om en al het vet loopt eruit..(allang afgekoeld!! even voor de duidelijkheid).
Waarop die veelvraat van een herder dat vieze vet begint op te slobberen en ik geen kant op kan in die schuur! De fietst zit vast tussen het muurtje en de schuurdeur.
Lief praten..smeken..kwaad worden... niets hielp..
Ik kon gefrustreerd toekijken hoe hij zich misselijk zat te eten.
Na weet ik veel hoe lang gepruts met voorwerpen tegen het stuur van mijn fiets om het op te beuren, kon ik mezelf bevrijden (voordeel van een schuur, alles voorhanden).
Al had ik graag de moker gepakt..
De hond heeft de hele nacht alles onder gekotst...
Ik vond het wel een domme zet van de hond..
- Lin&Noa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): JR x dwergpincher.
Toen ik met Noa nog op puppycursus zat afgelopen winter deden we de "kom hier" oefening.
Vrouwtje rent weg terwijl puplief vastgehouden wordt. Vrouwtje rent het hoekje om en roept vervolgens: NOOOOAAAA!!!
Er lag een pak sneeuw. Zo ook over het struikgewas.
Noa rent met een rotvaart naar me toe, en in plaats van dat ze om de struiken heen rent, maakt ze een sprong! Zo over de sneeuw/struiken heen en PLOP!!! Weg was Noa. Geheel verdwenen in het pak sneeuw, geen Noa meer.
EN POINK, daar kwam ze weer tevoorschijn met een hazen sprong. En PLOP! Weg was ze weer. En POINK daar sprong ze weer en PLOP weg was ze weer. Heerlijk om te zien!

Vrouwtje rent weg terwijl puplief vastgehouden wordt. Vrouwtje rent het hoekje om en roept vervolgens: NOOOOAAAA!!!
Er lag een pak sneeuw. Zo ook over het struikgewas.
Noa rent met een rotvaart naar me toe, en in plaats van dat ze om de struiken heen rent, maakt ze een sprong! Zo over de sneeuw/struiken heen en PLOP!!! Weg was Noa. Geheel verdwenen in het pak sneeuw, geen Noa meer.
EN POINK, daar kwam ze weer tevoorschijn met een hazen sprong. En PLOP! Weg was ze weer. En POINK daar sprong ze weer en PLOP weg was ze weer. Heerlijk om te zien!

-
Lillith
- Zeer actief
Lillith, in haar wilde uurtje, gebruikte laatst een boom als een soort skatebaan, sprong halverwege en rende weer achter Joffy aan.
Hier vallen ze in elke sloot, Lillith snapt nu dat het niet de bedoeling is maar Joffy is net ....begonnen.
Joff was gister nog laat buiten (donker, weerkaatsing), ziet hij mij in het raam
, blaffen, keiboos.
Hier vallen ze in elke sloot, Lillith snapt nu dat het niet de bedoeling is maar Joffy is net ....begonnen.
Joff was gister nog laat buiten (donker, weerkaatsing), ziet hij mij in het raam
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Hier eigenlijk niet veel domme dingen.
Elena 1 keer toen ik haar net had.
Was ik bij een kennis op de honden aan t passen.
Alles uitgelaten en toen met Elena aan de wandel.
Had haar lekker losgelaten en zij rennen en vliegen.
Tot ik haar ineens kwijt was, bleek ze in een sloot gelopen te zijn.
Had ik ineens een zwarte Duitse herder ipv een wolfsgrauwe. En stinken joh echt niet normaal.
Moest ik bij die kennis haar nog gaan wassen ook, hele huis stonk naar die bagger.
Gelukkig vond die kennis t niet erg, ze kon er wel om lachen.
Elena is nooit meer dicht in de buurt van sloten geweest,en was ineens wel een heel stuk rustiger met uitlaten.
Heeft een diepe impact gemaakt dus.
Kenji was een week of 12 toen ik op bezoek ging bij mn ouders.
Ik zeg nog tegen mn pa, pa doe ff t hekje om de vijver zetten ( losse panelen vd konijnenren ) want Kenji springt erin.
Nah dat valt wel mee zei hij.
Had t nog niet gezegd, of jawel hoor. Madam lag in de vijver.
Gelukkig lag t net er nog overheen, dus ik kon haar er zo uitvissen.
Was ze nog boos ook want ze wilde zwemmen
2 jaar terug in Almere, we waren aan t wandelenn op de noorder plassen.
Ze loopt een steiger op, staat wat te snuffelen .
Ik roep want ik wilde doorlopen, ipv dat ze die steiger nu afloopt hoe ze erop is gegaan.
Nee ze loopt zo rechtdoor, maar die steiger was niet langer dus ze valt zo pardoes in t water.
Dat koppie van dr, heb me kapot staan lachen.
Niet dat ze t erg vond hoor, ze had eerst zoiets van whaaa what happent en toen later, ok ik moet zwemmen nja zo kom ik ook bij vrouwtje.
Ditch heeft er nogal een handje van om knoerhard op me af te komen stormen en dan eigenlijk net op t laatste moment langs me heen te rennen.
Alleen wil dat nog wel eens mislukken en rent hij vol tegen me aan.
Das erg pijnlijk kan ik je wel vertellen
Elena 1 keer toen ik haar net had.
Was ik bij een kennis op de honden aan t passen.
Alles uitgelaten en toen met Elena aan de wandel.
Had haar lekker losgelaten en zij rennen en vliegen.
Tot ik haar ineens kwijt was, bleek ze in een sloot gelopen te zijn.
Had ik ineens een zwarte Duitse herder ipv een wolfsgrauwe. En stinken joh echt niet normaal.
Moest ik bij die kennis haar nog gaan wassen ook, hele huis stonk naar die bagger.
Gelukkig vond die kennis t niet erg, ze kon er wel om lachen.
Elena is nooit meer dicht in de buurt van sloten geweest,en was ineens wel een heel stuk rustiger met uitlaten.
Heeft een diepe impact gemaakt dus.
Kenji was een week of 12 toen ik op bezoek ging bij mn ouders.
Ik zeg nog tegen mn pa, pa doe ff t hekje om de vijver zetten ( losse panelen vd konijnenren ) want Kenji springt erin.
Nah dat valt wel mee zei hij.
Had t nog niet gezegd, of jawel hoor. Madam lag in de vijver.
Gelukkig lag t net er nog overheen, dus ik kon haar er zo uitvissen.
Was ze nog boos ook want ze wilde zwemmen
2 jaar terug in Almere, we waren aan t wandelenn op de noorder plassen.
Ze loopt een steiger op, staat wat te snuffelen .
Ik roep want ik wilde doorlopen, ipv dat ze die steiger nu afloopt hoe ze erop is gegaan.
Nee ze loopt zo rechtdoor, maar die steiger was niet langer dus ze valt zo pardoes in t water.
Dat koppie van dr, heb me kapot staan lachen.
Niet dat ze t erg vond hoor, ze had eerst zoiets van whaaa what happent en toen later, ok ik moet zwemmen nja zo kom ik ook bij vrouwtje.
Ditch heeft er nogal een handje van om knoerhard op me af te komen stormen en dan eigenlijk net op t laatste moment langs me heen te rennen.
Alleen wil dat nog wel eens mislukken en rent hij vol tegen me aan.
Das erg pijnlijk kan ik je wel vertellen
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Maartje
- Zeer actief
Abby is vorige week met een voorpoot in de schutting met de buren blijven hangen. Daarbij raakte het spaakbeen uit de kom. Dat is wel echt een hele domme actie.
- Danoontje powerrr
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dobermann, Galgo Español
Maar dat lees ik ook graag hoor.saskia en siem schreef:wel domme verhalen samen met de hond, maar dat lag meestal aan mij