Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Te oud voor een pup?
Moderator: moderatorteam
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
shanty
Re: Te oud voor een pup?
yvonne dl schreef: En shanty:Jij heb dus een hekel aan mij?
Doe niet zo dom .. Je snapt heus wel wat ik bedoel
-
yvonne dl
- Zeer actief
Nou nou.... Rustig maar hoor.. kattenkoppie.
het is maar een grapje van mij.Zie smiley
het is maar een grapje van mij.Zie smiley
Wanneer je RESPECT hebt voor je dier zal deze ook RESPECT hebben voor zijn baasje,
want LIEFDE geven is Liefde ontvangen
- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat klinkt al een stuk beter.yvonne dl schreef:Ja jullie hebben wel gelijk allemaal.
Wie ben ik om te oordelen?
het hondje heeft het daar beter dan menig hondje.
Ze zijn altijd thuis,als ze weggaan gaat ze mee en krijgt liefde genoeg.
Maar ik heb gewoon te snel geoordeeld.
Ik vond het erg snel na het overlijden van het vorige hondje,nog geen week.
Maar ik heb mijn ogen geopend.
En ik zeg wel dat ze hier niet kan als hun ooit wat overkomt,maar ook dat is onzin natuurlijk.
Omdat we eigenlijk niet goed met elkaar overweg kunnen ik minder met haar dan zij met mij haha kan ze eigenlijk nooit iets goed doen in mijn ogen.
Terwijl het wel een lief mensje is..![]()
Natuurlijk is ook dat hondje welkom.
Maar ja... schoonouders he?
- Hinke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hatsjoehondje en een geleidehond van vriend
- Aantal honden: 2
Fijn dat je wat bent bij getrokken.
Bij mij in de buurt woont een vrouw die altijd een airdailterrier had. Toen die een jaar of 7 geleden dood ging mocht ze van haar kinderen geen andere hond. Dat heeft ze ook niet gedaan. Ik heb hier wel eens met haar overgesproken en ik zei tegen haar: Die nieuwe hond heeft het straks een aantal jaar goed bij u, als u dan overlijdt dan kan hij naar het asiel en krijgt weer een goed baasje omdat zo'n hond goed plaats baar is. En zo sta ik er nog achter. Ze loopt nog steeds rond door de wijk en nog steeds zonder hond. Dat vind ik zo jammer. Ze had nog 7 jaar en misschien nog wel langer haar leven zo kunnen opvrolijken. En dan door haar kinderen wordt ze beknot. Dat vind ik heel erg.
En dan denk ik ook nog, als je als oudere een hond bij een fokker haalt, koopt, kun je toch eventueel afspreken dat de hond bij overlijden terug gaat naar de fokker en dat die de hond dan herplaatst.
Bij mij in de buurt woont een vrouw die altijd een airdailterrier had. Toen die een jaar of 7 geleden dood ging mocht ze van haar kinderen geen andere hond. Dat heeft ze ook niet gedaan. Ik heb hier wel eens met haar overgesproken en ik zei tegen haar: Die nieuwe hond heeft het straks een aantal jaar goed bij u, als u dan overlijdt dan kan hij naar het asiel en krijgt weer een goed baasje omdat zo'n hond goed plaats baar is. En zo sta ik er nog achter. Ze loopt nog steeds rond door de wijk en nog steeds zonder hond. Dat vind ik zo jammer. Ze had nog 7 jaar en misschien nog wel langer haar leven zo kunnen opvrolijken. En dan door haar kinderen wordt ze beknot. Dat vind ik heel erg.
En dan denk ik ook nog, als je als oudere een hond bij een fokker haalt, koopt, kun je toch eventueel afspreken dat de hond bij overlijden terug gaat naar de fokker en dat die de hond dan herplaatst.
Groetjes van Hinke
En een poot van Basco en Vronie
En een poot van Basco en Vronie