massam schreef:nope, niet doen.
voor de gein kun je eens kijken of ze een reden hebben dat ze juist jouw hond willen gebruiken. vraag eens 750 euro voor de dekking, kijken of ze dan nog willen
ja hahaha dat kan ik voorstellen

Moderator: moderatorteam
massam schreef:nope, niet doen.
voor de gein kun je eens kijken of ze een reden hebben dat ze juist jouw hond willen gebruiken. vraag eens 750 euro voor de dekking, kijken of ze dan nog willen
Verstandig....maxlover schreef:massam schreef:ja hahaha dat kan ik voorstellen, nog eens met man lief over gehad we doen het niet. Nog niet zo zeer vanwege zijn karakter, maar manlief is bang dat dan toch pups in een asiel komen (iedereen zou zeggen ik zorg wel voor een goed tehuis)
Ja en? Heb jij er tenminste niet aan meegewerkt. Als iedereen zo verstandig zou zijn, komt er helemaal geen pretnestje op deze manier.Mechelfan schreef:Dan zoekt die buurman gewoon een andere buurman met labrador, fokt hij daar een nestje mee.
Elly* schreef:Ja en? Heb jij er tenminste niet aan meegewerkt. Als iedereen zo verstandig zou zijn, komt er helemaal geen pretnestje op deze manier.Mechelfan schreef:Dan zoekt die buurman gewoon een andere buurman met labrador, fokt hij daar een nestje mee.
moniki schreef:Elly* schreef:Ja en? Heb jij er tenminste niet aan meegewerkt. Als iedereen zo verstandig zou zijn, komt er helemaal geen pretnestje op deze manier.Mechelfan schreef:Dan zoekt die buurman gewoon een andere buurman met labrador, fokt hij daar een nestje mee.
ben het voor het 1e deel met je eens. en vooral omdat ze zelf al aangaf er geen goed gevoel bij te hebben, maar wbt het 2e..ik ben anders dolblij met mijn niet rashond, die ws ook uit een pretnestje is ontstaan..(offtopic)
Niet om het een of ander, maar je adviseert toch niet om mee te werken aan een pretnest op deze manier? Zonder stamboom, zonder onderzoeken???rubyred schreef:Als je stud service doet dan krijg je er geld voor of je hebt first pick van het nest. (de beste pup dus)