Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lieve kleine grote man *Pag 6 update*
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Lieve kleine grote man
Wat een dappere beslissing meid... sterkte... 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Jeetje, ik zit met tranen in mijn ogen....je mooie, lieve Rolex weg
Maar zo te lezen een goed overwogen beslissing en hopelijk gaat het heel erg goed met hem.
Sterkte Leane en bedankt voor die prachtige foto's van een heerlijke hond
groetjes, Ingrid
Maar zo te lezen een goed overwogen beslissing en hopelijk gaat het heel erg goed met hem.
Sterkte Leane en bedankt voor die prachtige foto's van een heerlijke hond
groetjes, Ingrid

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
- M@ri@nne
- Zeer actief
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
een moeilijk besluit maar zo te lezen krijgt hij een super leven, hopelijk geeft dat wat troost

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ach wat sneu Leane en Jos
Dapper dat jullie Rolex zijn belang voorop stellen maar wat zal het zeer doen 

- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Een hele moeilijke beslissing voor jullie.
Sterkte
Sterkte
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
-
Leane
Een mailtje..
Hallo Leane, we hebben elkaar al gesproken dus echt nieuws heb ik niet maar ik wil je toch laten weten dat het super gaat.
We zijn bijna de hele middag lekker weg geweest om aan elkaar te wennen en vertrouwen op te bouwen. Hij ligt nu voor pampus met de ventilator op hem . Vanavond gaan we nog een keer met de buurhond uit, zij kunnen het erg goed vinden samen. Ik heb nog geen foto spelend van ze, maar ik zal een foto sturen van de andere rakker. Zelfs de buren zijn dus blij met Rolex! Het is een leergierige hond, die graag zijn best doet om naar je te luisteren. Het "blijf" is vanmiddag ook erg goed gegaan. Hij was nat en moest dus even op het balkon blijven, dat ging heel erg goed.
De kat en Rolex wennen langzaam aan elkaar maar voor een eerste keer gaat het zeer voorspoedig. Nieuwsgierig maar niet agressief, niet jagen, keurig langs de kat lopen! Niet verkeerd toch?
Ik had een foto meegenomen naar mijn zwager die met een herseninfarct in het ziekenhuis ligt. Hij was helemaal emotioneel van dat lieve koppie. Donderdag loop ik ook met Rolex naar het ziekenhuis, dan kunnen ze even kennismaken buiten. Meteen een goede oefening om aan de riem te lopen.
Morgen ga ik een stukje autorijden met de Rolex, kijken hoe dat gaat. Richting bossen en misschien weer even lekker laten zwemmen.
Hij was zelf even "waaks" vanmiddag, hij zag wat bewegen in de tuin hieronder en hij wilde wel even laten weten dat hij er was, dat is ook een goed teken. Hoe moeilijk het ook voor je is, probeer je geen zorgen te maken, het moet wel erg raar lopen wil dit niet lukken. Ik ben erg blij met mijn nieuwe maatje
Super ventje is het toch he
Hallo Leane, we hebben elkaar al gesproken dus echt nieuws heb ik niet maar ik wil je toch laten weten dat het super gaat.
We zijn bijna de hele middag lekker weg geweest om aan elkaar te wennen en vertrouwen op te bouwen. Hij ligt nu voor pampus met de ventilator op hem . Vanavond gaan we nog een keer met de buurhond uit, zij kunnen het erg goed vinden samen. Ik heb nog geen foto spelend van ze, maar ik zal een foto sturen van de andere rakker. Zelfs de buren zijn dus blij met Rolex! Het is een leergierige hond, die graag zijn best doet om naar je te luisteren. Het "blijf" is vanmiddag ook erg goed gegaan. Hij was nat en moest dus even op het balkon blijven, dat ging heel erg goed.
De kat en Rolex wennen langzaam aan elkaar maar voor een eerste keer gaat het zeer voorspoedig. Nieuwsgierig maar niet agressief, niet jagen, keurig langs de kat lopen! Niet verkeerd toch?
Ik had een foto meegenomen naar mijn zwager die met een herseninfarct in het ziekenhuis ligt. Hij was helemaal emotioneel van dat lieve koppie. Donderdag loop ik ook met Rolex naar het ziekenhuis, dan kunnen ze even kennismaken buiten. Meteen een goede oefening om aan de riem te lopen.
Morgen ga ik een stukje autorijden met de Rolex, kijken hoe dat gaat. Richting bossen en misschien weer even lekker laten zwemmen.
Hij was zelf even "waaks" vanmiddag, hij zag wat bewegen in de tuin hieronder en hij wilde wel even laten weten dat hij er was, dat is ook een goed teken. Hoe moeilijk het ook voor je is, probeer je geen zorgen te maken, het moet wel erg raar lopen wil dit niet lukken. Ik ben erg blij met mijn nieuwe maatje
Super ventje is het toch he
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Sterkte Leane
, tuurlijk is het pijnlijk om je hond te herplaatsen vooral als je weet dat ie niet helemaal op zijn plekkie was bij jullie.
Ik vind het een moedige, onbaatzuchtige beslissing.
Maar zo te lezen heeft hij het erg naar z'n zin op zijn nieuwe plaatsje, dat is heel fijn en een zorg minder.
Rolex, gek boxertje, het ga je goed jongen!
Ik vind het een moedige, onbaatzuchtige beslissing.
Maar zo te lezen heeft hij het erg naar z'n zin op zijn nieuwe plaatsje, dat is heel fijn en een zorg minder.
Rolex, gek boxertje, het ga je goed jongen!

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- MJ
- Zeer actief
Dag Rolex ! Het ga je goed.
- Marina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
pfff das niet makkelijk dat geloof ik meteen.
Maar zo te lezen gaat het superr daar.
Wonen ze in de buurt??? Misschien kun je dan toch nog is langsgaan als je dat zelf wilt.
Maar zo te lezen gaat het superr daar.
Wonen ze in de buurt??? Misschien kun je dan toch nog is langsgaan als je dat zelf wilt.

Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
-
Sita
- Zeer actief
Jeetje wat een moeilijke beslissing. Dag Rolex, je hebt zo te lezen een super mandje gevonden!
Leane, heel veel sterkte
Leane, heel veel sterkte
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Angeniet
- Erelid
Jeetje,wWat een moeilijke beslissing heb je moeten nemen....
Ik heb heel veel respect daarvoor, Leane
Maar wat zal het je zwaar vallen
Ik heb heel veel respect daarvoor, Leane
Maar wat zal het je zwaar vallen
-
jores
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): engelse springer spaniel en engelse cocker spaniel
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
wat een nare beslissing, maar geluykkig krijg je hele goede feedback 
groetjes Annemie
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
http://www.vdjorishoeve.nl
https://www.facebook.com/vdjorishoeve
-
Leane
Ik vind het moeilijk om te lezen want ik weet niet waarom maar op de een of andere manier had Rolex volgens mij een speciaal plekje bij jeIngrid48 schreef:Jeetje, ik zit met tranen in mijn ogen....je mooie, lieve Rolex weg![]()
Sterkte Leane en bedankt voor die prachtige foto's van een heerlijke hond![]()
groetjes, Ingrid
-
Leane
Nu net voordat ik naar bed ga krijg ik het weer even heel erg moeilijk.. Mijn mannetje ! Gods wat hou ik veel van dat platte bekkie..Ik moet echt denken dat hij het heel erg goed heeft nu anders maak ik mezelf gek.
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
wat heb jij een moeilijke beslissing genomen, wat moedig , wat knap en wat geeft het de liefde aan die je voor Rolex hebt....
Hee veel sterkte want je zal het vaak best moeilijk hebben want je wilde hem zo graag bij jullie dat plekje geven... je hebt hem dat nu ook gegeven , in je hart, je hart die deze beslissing heeft gemaakt uit volle liefde.
Hee veel sterkte want je zal het vaak best moeilijk hebben want je wilde hem zo graag bij jullie dat plekje geven... je hebt hem dat nu ook gegeven , in je hart, je hart die deze beslissing heeft gemaakt uit volle liefde.
-
Jennie
- Actief
Wat fijn dat je zo goed (en snel) op de hoogte wordt gehouden!
Hij is wel bij iemand die echt haar best doet een goede band met hem op te bouwen.
Dat zal je -naast je verdriet- goed doen!
Je bent een dapper mens, met je hart op de juiste plaats...
Hij is wel bij iemand die echt haar best doet een goede band met hem op te bouwen.
Dat zal je -naast je verdriet- goed doen!
Je bent een dapper mens, met je hart op de juiste plaats...

-
Leane
Ik ga proberen te slapen,bedankt allemaal voor de reactie's
Lieve Rolex, slaap maar lekker de eerste nacht in je nieuwe huisje, Ik zit hier nu helemaal alleen zonder jou aanwezigheid om mij heen. Tranen in mijn ogen, tranen van verdriet. Ik wist niet dat het zo'n pijn zou doen toen ik jou verliet. Zet hem op vent !!
Lieve Rolex, slaap maar lekker de eerste nacht in je nieuwe huisje, Ik zit hier nu helemaal alleen zonder jou aanwezigheid om mij heen. Tranen in mijn ogen, tranen van verdriet. Ik wist niet dat het zo'n pijn zou doen toen ik jou verliet. Zet hem op vent !!
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Ach..Leane schreef:Ik ga proberen te slapen,bedankt allemaal voor de reactie's
Rolex zal het vast goed hebben bij zijn nieuwe bazen maar voor jou is het vedriet zo moeilijk. Probeer toch lekker te slapen.
Ik vind je maar enorm dapper en erg knap dat je niet zo egoïstisch bent maar dit voor Rolex hebt gedaan. Stoer mens ben je!
- Budkes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
- Aantal honden: 6
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Hamilton
- Zeer actief
'n moedige, maar o zo moeilijke beslissing genomen, in het belang van Rolex,
sterkte
, superbazin
sterkte
-
nance
- Erelid
Dit herken ik zo goed van toen Ollie net weg was...Leane schreef:Nu net voordat ik naar bed ga krijg ik het weer even heel erg moeilijk.. Mijn mannetje ! Gods wat hou ik veel van dat platte bekkie..Ik moet echt denken dat hij het heel erg goed heeft nu anders maak ik mezelf gek.
Dit doet pijn. Ook al krijg je goede berichten en weet je dat hij hartstikke goed zit en het zo beter is, het maakt het gemis geen steek minder.
Ik leef met je mee...
- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Contacteer:
Hou vast aan dat wat je weet, namelijk dat hij het goed heeft bij zijn nieuwe baasje en dat je de beslissing voor hem genomen hebt. Hoeveel pijn het jou ook doet..
Sterkte, ik vind het erg dapper van je
Sterkte, ik vind het erg dapper van je
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Wat een moeilijke maar zeker naar Rolex geweldige beslissing.
Petje af
Sterkte meid.
Petje af
Sterkte meid.

-
S@ndr@
- Zeer actief
soms is liefde met pijn in je hart loslaten, ik denk dat je het goed hebt gedaan, maar daarom doet het nog wel heel veel pijn denk ik, heel veel sterkte 
- Joy C
- Zeer actief
Leane, ik heb respect voor je. Rolex lijkt helemaal op zijn plekkie daar, maar voor jou zal het vreselijk moeilijk zijn.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

- Rosa
- Zeer actief
Heel veel sterkte! Moeilijke beslissing maar zo te lezen heeft hij wel een erg fijn plekje gekregen...
Groetjes Rosa, Pongo en Rayos
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
Ik zal je nooit vergeten lieve Pacha (05-11-2008)
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Ja, apart he? Ik vond hem vanaf klein pupje al zo bijzonder, jammer dat het met het logeren vorig jaar niet gelukt was, dan had ik hem in het eggie kunnen knuffelen...Leane schreef:Ik vind het moeilijk om te lezen want ik weet niet waarom maar op de een of andere manier had Rolex volgens mij een speciaal plekje bij jeIngrid48 schreef:Jeetje, ik zit met tranen in mijn ogen....je mooie, lieve Rolex weg![]()
Sterkte Leane en bedankt voor die prachtige foto's van een heerlijke hond![]()
groetjes, Ingrid
ik vind het heel moedig dat je voor hem hebt gekozen en niet voor jezelf. Is hij nog een beetje in de buurt gebleven?
Sterkte...
groetjes, Ingrid

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt
www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org