Toen trok het vanzelf weer weg. Schrok me dood, wist niet dat het zo'n enorm formaat kon hebben
En ja, er is hier ook hartelijk om mij gelachen
Moderator: moderatorteam

Wat denk je nou zelf?tekkel schreef:![]()
![]()
![]()
En dat je eraan hebt zitten ruiken![]()
![]()

En toen waren jouw wangetjes vast niet meer roze, maar knalrood zekerGollum schreef:Hahaha, zo heb ik een keer bij de da gezeten omdat ik dacht dat Gollum dr vagina helemaal stuk had gelikt, het zag zo roze. Toen ik aankwam werd dat ding opengevouwen en werd mij de anatomie van een hondenvagina uitgelegd en dat dat zo hoort

Gollum schreef:Hahaha, zo heb ik een keer bij de da gezeten omdat ik dacht dat Gollum dr vagina helemaal stuk had gelikt, het zag zo roze. Toen ik aankwam werd dat ding opengevouwen en werd mij de anatomie van een hondenvagina uitgelegd en dat dat zo hoort

Ben ik even blij dat er straks tegels in de trimsalon komen, lekker schoonschrobben en je ziet er niks meer vanbouvierpoedel schreef:Nou berg je zelf dan maar.
Want als je honden trimmer wilt worden dan gebeurd het nog wel eens dat je een opgewonden standje op tafel krijgt die lekker klaar staat te komen .
Vrienden van mij hebben een keer zondagochtend met hun Aire bij de DA gestaan op de stoep.
Die had ook een vreselijk opgezwollen ding.
DA die stond in zijn broek te pissen van de lach.
En de baasjes dachten nog wel dat hij een kwaadaardig snel groeiend gezwel had.