Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dogo-Canario
Moderator: moderatorteam
- samzel
- Actief
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
Re: Dogo-Canario
ik had het ook niet tegen jou >>> zie quotessamzel schreef:over die opmerking heb ik het niet;)
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- samzel
- Actief
- _Leonie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Maar als je er niet mee fokt hoeven de honden toch geen stamboom te hebben?Casa La Luna schreef:Wat is dit nou weer voor een reuze debielige opmerking, ben jij maf of zo, Ik persoonlijk werk alleen met rashonden!!!!!Ellen. schreef:Of ie er mee kan fokken of niet tuurlijk...LéonieHonden schreef:Wat maakt het voor je uit of ze papieren hebben of niet?
- samzel
- Actief
nee dat klopt, maar dan kom je geen enkele show binnen
, niet dat dat hoofdzaak is natuurlijk ... 
ik snap die uitval ook niet helemaal hoor.. kruisingen kunnen net zo leuk zijn als rashonden, en meestal ook minder gedonder met ziekte's en afwijkingen
ik snap die uitval ook niet helemaal hoor.. kruisingen kunnen net zo leuk zijn als rashonden, en meestal ook minder gedonder met ziekte's en afwijkingen
[color=#000080]Groetjes!
En pootjes
En pootjes
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
dat is niet geheel waarsamzel schreef:nee dat klopt, maar dan kom je geen enkele show binnen, niet dat dat hoofdzaak is natuurlijk ...
in Belgie kan je met een stamboomloze rashond wel show lopen en zelfs een "rasbewijs" krijgen
ik snap niet goed waarom stamboomloze rashonden, geen rashonden zijn
het voorbeeld van een pup van Longfields bv (sorry dat ik je er mee in betrek)
zowel vader als moeder hond hebben een stamboom, door een "stommiteit" toch pups geboren, maar die pups kunnen geen stamboom krijgen (verhaal staat in de fokkershoek) toch zijn het raszuivere laekense, maar dan zonder dat papiertje
kijk als je de ouders totaal niet weet, weet je natuurlijk niet of een hond een stamboomloze rashond is, of gewoon een look-a-like
Darko (mijn DC reu) is zo een stamboomloze rashond die is aangekeurd, beide ouders hebben een stamboom, maar door een "fout" van de fokker zijn er geen stambomen aangevraagd voor de pups, toch is hij een zuivere DC
- Ellen.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador en Heidewachtel
Hahaha volgens mij is het gewoon een doodnormale goede reactie die ik geef.. je zegt zelf dat het een wereld van verschil is of een hond een papiertje heeft of niet.. en ook dat je nu niks met de honden kan omdat ze geen papiertje hebben.. zegt genoeg voor mij.. en dan geef ik daar een logische reactie op volgens mij..Casa La Luna schreef:Wat is dit nou weer voor een reuze debielige opmerking, ben jij maf of zo, Ik persoonlijk werk alleen met rashonden!!!!!Ellen. schreef:Of ie er mee kan fokken of niet tuurlijk...LéonieHonden schreef:Wat maakt het voor je uit of ze papieren hebben of niet?
-
Casa La Luna
- Actief
- Mijn ras(sen): Dogo-Canario
- Contacteer:
Dit is echt èèn van de meest oerdomme opmerkingen die Ik hier op het hele forum gelezen heb.samzel schreef:nee dat klopt, maar dan kom je geen enkele show binnen, niet dat dat hoofdzaak is natuurlijk ...
Echt van harte gefeliciteerd
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
Rudi, even serieus , ben jij achterlijk ?Casa La Luna schreef:Dit is echt èèn van de meest oerdomme opmerkingen die Ik hier op het hele forum gelezen heb.samzel schreef:nee dat klopt, maar dan kom je geen enkele show binnen, niet dat dat hoofdzaak is natuurlijk ...
en die vraag graag beantwoorden met een simpel JA of NEE.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
-
Casa La Luna
- Actief
- Contacteer:

Fijn weekend.
- Ellen.
- Zeer actief
Ik denk het wel..Podenji schreef:Rudi, even serieus , ben jij achterlijk ?Casa La Luna schreef:Dit is echt èèn van de meest oerdomme opmerkingen die Ik hier op het hele forum gelezen heb.samzel schreef:nee dat klopt, maar dan kom je geen enkele show binnen, niet dat dat hoofdzaak is natuurlijk ...
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
als hij het niet is waarom doet hij dan zo achterlijkEllen. schreef:Ik denk het wel..Podenji schreef:Rudi, even serieus , ben jij achterlijk ?Casa La Luna schreef: Dit is echt èèn van de meest oerdomme opmerkingen die Ik hier op het hele forum gelezen heb.
- Ellen.
- Zeer actief
Geen idee Marianne.. ik heb werkelijk waar geen idee.. misschien moet hij maar eens tijd voor zichzelf nemen en lekker op vakantie gaan ofzo.. 
- Frederiek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
Casa La Luna schreef: Dit is echt èèn van de meest oerdomme opmerkingen die Ik hier op het hele forum gelezen heb.
Alleen een echte narcist schrijft 'ik' met een hoofdletter
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding op de afbeelding
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
speciaal voor Rudi boy

-
Casa La Luna
- Actief
- Contacteer:
Bedankt maftruus, alleen een gek herkent een gek!Podenji schreef:speciaal voor Rudi boy![]()
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
Casa La Luna schreef:
Bedankt maftruus, alleen een gek herkent een gek!

- Ellen.
- Zeer actief
hahaha maftruus.. dat is wel het gekste woord wat ik ooit gehoord heb.. misschien ook niet zo raarPodenji schreef:Casa La Luna schreef:
Bedankt maftruus, alleen een gek herkent een gek!
- Podenji
- Zeer actief
- Contacteer:
liever maftruus dan rudiEllen. schreef:
hahaha maftruus.. dat is wel het gekste woord wat ik ooit gehoord heb.. misschien ook niet zo raar![]()
- Ellen.
- Zeer actief
Daar kan ik het alleen maar heel erg met je eens zijn..Podenji schreef:liever maftruus dan rudiEllen. schreef:
hahaha maftruus.. dat is wel het gekste woord wat ik ooit gehoord heb.. misschien ook niet zo raar![]()
- samzel
- Actief
Als je er van houd om mensen voor gek te zetten en je zelf proberen ermee beter te maken, wens ik je veel succes! Eerst vind je mensen maf, daarna achterlijk en tenslotte zelfs uitspraken oerdom. Dit mag je natuurlijk zeggen, maar de vraag is waarom! Waarom? Omdat je zelf arrogant bent misschien? Misschien dat wel, zoek het eens een keer niet bij een ander alstjeblieft!Casa La Luna schreef:Dit is echt èèn van de meest oerdomme opmerkingen die Ik hier op het hele forum gelezen heb.samzel schreef:nee dat klopt, maar dan kom je geen enkele show binnen, niet dat dat hoofdzaak is natuurlijk ...
Mag ik trouwens ook weten welke oerdomme opmerkingen je nog meer hebt gehoord dan?
* excuses aan de rest van de forumleden, misschien dat mijn uitspraak niet door de beugel kan. Dan spijt het me.
[color=#000080]Groetjes!
En pootjes
En pootjes
- Ellen.
- Zeer actief
Nou als dit stukje al niet door de beugel kan.. weet ik niet wat hij uitspookt.. prima praatje hoor!samzel schreef:
* excuses aan de rest van de forumleden, misschien dat mijn uitspraak niet door de beugel kan. Dan spijt het me.
-
Casa La Luna
- Actief
- Contacteer:
Massam, zou je deze topic ook willen sluiten of verwijderen? want net wat je schrijft het gaat nergens meer over!
B.v.D Rudi.
B.v.D Rudi.
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Hé, dit is volgens mij de eerste zinvolle opmerking die ik van je gelezen heb hier!Casa La Luna schreef:Massam, zou je deze topic ook willen sluiten of verwijderen? want net wat je schrijft het gaat nergens meer over!
B.v.D Rudi.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Casa La Luna schreef:Massam, zou je deze topic ook willen sluiten of verwijderen? want net wat je schrijft het gaat nergens meer over!
B.v.D Rudi.
misschien kun je zelf proberen mensen normalen te bejegenen. de gene zonder zonden werpe de eerste steen.
nee rudy, ik ga dit topic (nu) niet sluiten.

-
Casa La Luna
- Actief
- Contacteer:
Ja, en Jij blijft maar dom door lullen!Scooby schreef:Hé, dit is volgens mij de eerste zinvolle opmerking die ik van je gelezen heb hier!Casa La Luna schreef:Massam, zou je deze topic ook willen sluiten of verwijderen? want net wat je schrijft het gaat nergens meer over!
B.v.D Rudi.![]()
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
Casa La Luna schreef:Ja, en Jij blijft maar dom door lullen!Scooby schreef:Hé, dit is volgens mij de eerste zinvolle opmerking die ik van je gelezen heb hier!Casa La Luna schreef:Massam, zou je deze topic ook willen sluiten of verwijderen? want net wat je schrijft het gaat nergens meer over!
B.v.D Rudi.![]()
halloooo!!!

- samzel
- Actief
sommige mensen houden van beledigingen geven...Ja, en Jij blijft maar dom door lullen!
zoals jij?
[color=#000080]Groetjes!
En pootjes
En pootjes
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Goed, he? Sommige mensen hebben die gave!Casa La Luna schreef:Ja, en Jij blijft maar dom door lullen!Scooby schreef:Hé, dit is volgens mij de eerste zinvolle opmerking die ik van je gelezen heb hier!Casa La Luna schreef:Massam, zou je deze topic ook willen sluiten of verwijderen? want net wat je schrijft het gaat nergens meer over!
B.v.D Rudi.![]()
Groetjes, Karen
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Wat is dít nu weer
Als er pupkopers bij je komen kijken en vragen stellen vraag je dan ook of ze debiel zijn?
Als er pupkopers bij je komen kijken en vragen stellen vraag je dan ook of ze debiel zijn?