Gefeliciteerd!!!Brigitte schreef:Haha ja, Tank is echt een te zoete hond totaal geen AB![]()
En deze foto is natuurlijk wel helemaal geweldig, Tank Rules

Moderator: moderatorteam
Gefeliciteerd!!!Brigitte schreef:Haha ja, Tank is echt een te zoete hond totaal geen AB![]()
Brigitte schreef:Haha ja, Tank is echt een te zoete hond totaal geen AB![]()
Haha ja erg he, dat kunnen ze wel hoor op AB shows voor bekers zorgenWilma schreef:Wat een lullig bekertje heb je gekregen Bri.![]()
Gefeliciteerd!![]()
Dank je, Tank is echt een old school AB, heel anders dan Bunker en Tank loopt gewoon weg echt top haha en die is zo heerlijk om te showen.LongFields schreef:Brigitte gefeliciteerd met alweer showsuccessen voor je honden.![]()
Ik vind Tank als leek ook wel veel mooier dan de nummers 2 en 3.
Wat de veteranenklasse op shows betreft, ik vind die altijd leuk om te kijken als er een erekeuring van is. Sommige honden zijn écht oud en sommmigen lopen nog steeds de sterren van de hemel.
Sjefke mag in Leeuwarden weer eens in de veteranenklasse, zij heeft al 2 punten verzameld voor het NVK dus nog eentje erbij en dan mag ik haar Nederlands Veteranen Kampioen noemen. Leuke bijkomstigheid, toch? En ik laat haar nog graag zien, aangezien zij met ruim 10 nog zeer de moeite waard is en in mijn ogen zeker nog niet een echte veteraan genoemd mag worden. Haar gangwerk is mooier dan dat van menig veel jonger exemplaar van het ras.
Ja, dat ben ik zeker hihi.TeamWork schreef:Van harte gefeliciteerd!!
Wat zal je trots zijn
Haha, ja erg he, ik kon ook niet ophouden met lachenNanna schreef:Wat sta jij te stralen, het is gewoon kostelijk om te zien
vanaf 15 maanden is openklasse toch?Marjoleine schreef:Ze was Winner in 2005, toen was ze dus in elk geval 18 maanden.Hanneke2 schreef:Okee, maar Solar is toch nog geen 8? Volgens mij had ik Jack al een hele tijd toen Podenji Solar kreeg.
Dus dan zou ze nu ca. 6,5-7 zijn.![]()
Minimaal.
juistyamie schreef:Solar word 9 april 7Hanneke2 schreef:Okee, maar Solar is toch nog geen 8? Volgens mij had ik Jack al een hele tijd toen Podenji Solar kreeg.Marjoleine schreef:Veteranenklasse is vanaf 8 jaar
dus vanaf april volgend jaar, veteraan...
Ha, Hanneke is on a mission...Hanneke2 schreef:Geweldige foto's van blije mensen met mooie honden, en wat ik al zei, lekker gemoedelijk. Ik vind dit echt leuker om te zien dan dat opgeplofte semi-belangrijke gedoe bij de erkende rassen.
De manier waarop jij hier communiceert over veel onderwerpen is er eentje die snel tegen de haren in strijkt. Daarbij opgeteld je jarenlange gekibbel over de Podenco tegen Marianne, en ik kan me haar reactie op jouw héél goed voorstellen.Hanneke2 schreef:En podenji, ik had over 'volgend jaar' heen gelezen, net zoals diverse andere mensen, en ik dacht gewoon dat Solar jonger was. Het was niet vervelend bedoeld, ik was alleen verbaasd omdat ik haar nog lang niet als 'veteraan' zou inschatten. Ik probeer keer op keer op een normale manier met je te communiceren, maar voor jou blijft dat lastig he?
Wat kan jou het schelen dat/of het er op sommige shows opgeploft aan toe gaat?Hanneke2 schreef:Geweldige foto's van blije mensen met mooie honden, en wat ik al zei, lekker gemoedelijk. Ik vind dit echt leuker om te zien dan dat opgeplofte semi-belangrijke gedoe bij de erkende rassen.
En podenji, ik had over 'volgend jaar' heen gelezen, net zoals diverse andere mensen, en ik dacht gewoon dat Solar jonger was. Het was niet vervelend bedoeld, ik was alleen verbaasd omdat ik haar nog lang niet als 'veteraan' zou inschatten. Ik probeer keer op keer op een normale manier met je te communiceren, maar voor jou blijft dat lastig he?