wat een paar rot uren hebben jullie meegemaakt, en ik hoop dat het hierbij blijft en voor Odin en jullie, nooit meer terug komt.
sterkte want de spanning zal er nu wel bij jou uitkomen
Odin, sterke vent, nu zo blijven hè
Moderator: moderatorteam

hij begint zwaar te hijgen, trillen, valt neer, kan niet meer staan, poten staan krom, hoofd gaat zwaaien en de pupillen schieten alle kanten op. We zijn beide keren bij de DA geweest toen het gebeurde, deze heeft het ook gezien op het moment dat het gebeurde. Hij heeft beide keren een Dexamethason spuit gehad.Yaikaa schreef:Mag ik vragen wat er precies gebeurt als Odin hier last van heeft?

Zat ik ook aan te denken. Chiropractie, manueel therapie kan baat hebben/verlichting geven:gemini6 schreef:Is een holistisch dierenarts misschien een optie aangezien jouw huidige dierenarts verder niets meer kan doen??

Ik kan zelf wel spuiten (doe ik op mijn werk ook), alleen ik vroeg me af of dat mag thuis.MoniqueDM schreef:Ik heb in het verleden ook zelf Dexamethason gespoten bij Jenny. Zij had toen acuut nierfalen en om de dag van Dordrecht naar Dodewaard rijden voor een injectie Dex. was wat overdreven.
Ik kreeg les van een paraveterinair die met fysiologische zoutoplossing heeft voorgedaan hoe ik moest spuiten.
Dat is allemaal prima gegaan en het is ook toegestaan, want Dexamethason is een humaan middel.

Ja volgens mij wel Marian, werkt vaatverwijdendmarian* schreef:Maar heeft die Dexa dan ook echt geholpen?

Dex. gaat ook zwellingen tegen in het ruggenmerg en de hersenen (vast ook nog op andere plaatsen)Jacky schreef:Ja volgens mij wel Marian, werkt vaatverwijdendmarian* schreef:Maar heeft die Dexa dan ook echt geholpen?

klopt, zei de DA ook al.MoniqueDM schreef:Dex. gaat ook zwellingen tegen in het ruggenmerg en de hersenen (vast ook nog op andere plaatsen)Jacky schreef:Ja volgens mij wel Marian, werkt vaatverwijdendmarian* schreef:Maar heeft die Dexa dan ook echt geholpen?.

Fijn Jacky!Jacky schreef: Ik mag het ophalen, is geregeld dus.

Hopelijk heb je hem nooit nodig.Jacky schreef:De spuit is al klaargemaakt en al. Afdekdopje zit erop. Ik hoef alleen de naald er maar op te zetten

inderdaad, ik ga daar gewoon van uit. Maar het is wel een prettig gevoel dat ik het in huis heb.marian* schreef:Hopelijk heb je hem nooit nodig.Jacky schreef:De spuit is al klaargemaakt en al. Afdekdopje zit erop. Ik hoef alleen de naald er maar op te zetten

Jacky schreef:we bouwen het ook rustig weer op hoor, hij is ten slotte nog maar 9 en zijn conditie was altijd goed.