Bedankt allemaal voor de felicitaties!Elly* schreef:Zo, James gaat als een speer! Van harte gefeliciteerd.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goes 17&18 april
Moderator: moderatorteam
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Goes 17&18 april
- Enya
- Zeer actief
Een verslagje van ons.
Gisteren was De Show. Vroeg uit bed, spullen inpakken en wegwezen. Eenmaal in Goes aangekomen, kwamen we al vrij snel de baasjes van onze "concurrente" tegen. Door de aswolk kon "onze" keurmeester uit Denemarken niet landen op Schiphol en kregen we een nieuwe toegewezen. Deze stond bij een andere ring en dus werden we van ring 13 naar ring 15 gestuurd. Daar hadden ze onze nummers niet, dus op naar het secretariaat. Het was wat stressen want we waren vroeg aan de beurt. Uiteindelijk moesten we in ring 2 zijn en waren we vlot aan de beurt.
Enya liep erg netjes en liet zich van haar beste kant zien. Ze kreeg dan ook een uitmuntend en ik was erg trots op mijn mutsie. Daarna moesten we tegen de "concurrente" voor de BOB en die kreeg Enya ook toegewezen! Dat betekende dat ze in de erering moest lopen. Daarna begon het lange wachten, want de erekeuring was pas aan het eind van de middag. Enya en ik waren erg moe, toen we uiteindelijk moesten lopen. Eerst deed Enya nog uitgebreid een plas binnen
Vergeten uit te laten van te voren.... En toen moesten we lopen, maar wilde Enya niet. Met de neus aan de grond heb ik 'r een beetje voort moeten "trekken". De luchtjes waren interessanter, haha.
Gelukkig waren m'n ouders mee, zodat ik niet hoefde te rijden, want daar was ik inmiddels te moe voor. Eenmaal thuis was het een hapje eten en naar bed (zowel Enya als ik, haha). Vandaag konden we lekker relaxen op de camping in de zon.
Gisteren was De Show. Vroeg uit bed, spullen inpakken en wegwezen. Eenmaal in Goes aangekomen, kwamen we al vrij snel de baasjes van onze "concurrente" tegen. Door de aswolk kon "onze" keurmeester uit Denemarken niet landen op Schiphol en kregen we een nieuwe toegewezen. Deze stond bij een andere ring en dus werden we van ring 13 naar ring 15 gestuurd. Daar hadden ze onze nummers niet, dus op naar het secretariaat. Het was wat stressen want we waren vroeg aan de beurt. Uiteindelijk moesten we in ring 2 zijn en waren we vlot aan de beurt.
Enya liep erg netjes en liet zich van haar beste kant zien. Ze kreeg dan ook een uitmuntend en ik was erg trots op mijn mutsie. Daarna moesten we tegen de "concurrente" voor de BOB en die kreeg Enya ook toegewezen! Dat betekende dat ze in de erering moest lopen. Daarna begon het lange wachten, want de erekeuring was pas aan het eind van de middag. Enya en ik waren erg moe, toen we uiteindelijk moesten lopen. Eerst deed Enya nog uitgebreid een plas binnen

Gelukkig waren m'n ouders mee, zodat ik niet hoefde te rijden, want daar was ik inmiddels te moe voor. Eenmaal thuis was het een hapje eten en naar bed (zowel Enya als ik, haha). Vandaag konden we lekker relaxen op de camping in de zon.
- Enya
- Zeer actief
Ps, Charlotte, natuurlijk gefeliciteerd met jullie mooie resultaat.
- *Charlotte
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Dank je wel, jij ook! Goed hoor. Volgens mij heb ik jullie nog gezien, jij met donker kort haar en een donker shirtje aan? Jullie gingen net zitten in de buurt van de brasserie, aan een tafeltje?Enya schreef:Ps, Charlotte, natuurlijk gefeliciteerd met jullie mooie resultaat.
- leolover
- Actief
Gefeliciteerd allemaal!
Zou er nog iemand in de catalogus willen kijken welke mastin del pirineo er zaterdag was? Bedankt!
Zou er nog iemand in de catalogus willen kijken welke mastin del pirineo er zaterdag was? Bedankt!

- Enya
- Zeer actief
Tnx.
Charlotte, dat is heel goed mogelijk dat je me gezien hebt. De beschrijving klopt iig.
Leolover, dat was Zerbino del Torro von Haus van Steralted.
Charlotte, dat is heel goed mogelijk dat je me gezien hebt. De beschrijving klopt iig.
- leolover
- Actief
Enya schreef:Tnx.
Bedankt voor het opzoeken!

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Gefeliciteerd met de resultaten!
Zelf weer 2 dagen als ringmedewerker in Goes aanwezig geweest. Beide dagen als ringcommissaris.
Zaterdag in een ring met veel rassen, dus redelijk wat te doen. Bij het secretariaat leken wij geen extra honden in de ring te hebben. Toen we in de ring stonden bleek dat wel het geval. En geen spullen van die rassen.
Met kunst en vliegwerk is alles toch op zijn plaats gekomen. Keurmeester keurde vlot (maar niet gehaast) door. 73 honden van 17 verschillende rassen.
Vandaag was een makkie. In de ring bij de Labradors en Goldens gezeten. 2 verschillende keurmeesters, ene keurde wat vlotter door dan de andere.
Zelf weer 2 dagen als ringmedewerker in Goes aanwezig geweest. Beide dagen als ringcommissaris.
Zaterdag in een ring met veel rassen, dus redelijk wat te doen. Bij het secretariaat leken wij geen extra honden in de ring te hebben. Toen we in de ring stonden bleek dat wel het geval. En geen spullen van die rassen.
Met kunst en vliegwerk is alles toch op zijn plaats gekomen. Keurmeester keurde vlot (maar niet gehaast) door. 73 honden van 17 verschillende rassen.
Vandaag was een makkie. In de ring bij de Labradors en Goldens gezeten. 2 verschillende keurmeesters, ene keurde wat vlotter door dan de andere.

- Trinand
- Actief
- Mijn ras(sen): Briard.
En ik zou héél graag een Pyrenees herdertje erbij willen :-) - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Iedereen van harte gefeliciteerd
Kun je zien wat zo`n as-wolk allemaal veroorzaakt

Kun je zien wat zo`n as-wolk allemaal veroorzaakt

- Rosalinde.
- Zeer actief
- Contacteer:
gefeliciteerd iedereen! super gedaan!
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Goed zo!Enya schreef:Enya liep erg netjes en liet zich van haar beste kant zien. Ze kreeg dan ook een uitmuntend en ik was erg trots op mijn mutsie. Daarna moesten we tegen de "concurrente" voor de BOB en die kreeg Enya ook toegewezen!
Ik zei toch dat ze mooi is?

- Enya
- Zeer actief
Marjoleine schreef:Goed zo!Enya schreef:Enya liep erg netjes en liet zich van haar beste kant zien. Ze kreeg dan ook een uitmuntend en ik was erg trots op mijn mutsie. Daarna moesten we tegen de "concurrente" voor de BOB en die kreeg Enya ook toegewezen!
Ik zei toch dat ze mooi is?
Tnx voor de felicitaties
- Charmé
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Poedel en Chihuahua
Allemaal gefeliciteerd met de resultaten!
Op zondag kreeg mijn witte middenslagpoedel het CAC/CACIB en BOS.
Ze had al genoeg kampioenschappen en dit was haar eerste show na 27 maanden, dus nu is ze Nederlands Kampioen!!
Groetjes Jacqueline
Op zondag kreeg mijn witte middenslagpoedel het CAC/CACIB en BOS.
Ze had al genoeg kampioenschappen en dit was haar eerste show na 27 maanden, dus nu is ze Nederlands Kampioen!!

Groetjes Jacqueline