Dat gaat prima, als ik er maar rekening mee houd dat er geen balletjes gegooid worden.
Dan zijn er 2 die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, voor de rest behoudens wat gemopper om de lekkerste botjes geen problemen
Moderator: moderatorteam
Als het niet begint, hoeft het ook niet klaar te zijn. En ik heb dat begin nooit echt ondervonden, ook niet bij andere hondeneigenaren.Marjoleine schreef:Dat geloof ik niet zo.iones schreef:Ik heb wel gezien dat de combinatie van reuen bij elkaar vaker problemen vertoont (ook naar andere honden toe) dan met teven.
Reuen matten dan wel, maar als ze eruit zijn is het meestal wel klaar.
Bij teven is het nooit klaar.
Prijs jezelf maar gelukkig dan. Het zijn voornamelijk echt de teven die de knokkerij starten en die echt een hekel aan een andere teef kunnen hebben. Reuen vechten een keer en dan is het meestal klaar. Over het algemeen als het mis gaat bij reuen komt dat door verkeerde begeleiding van de eigenaar.iones schreef:Als het niet begint, hoeft het ook niet klaar te zijn. En ik heb dat begin nooit echt ondervonden, ook niet bij andere hondeneigenaren.Marjoleine schreef:Dat geloof ik niet zo.iones schreef:Ik heb wel gezien dat de combinatie van reuen bij elkaar vaker problemen vertoont (ook naar andere honden toe) dan met teven.
Reuen matten dan wel, maar als ze eruit zijn is het meestal wel klaar.
Bij teven is het nooit klaar.

ja heb mijn reuen altijd bij elkaarZoek stok! schreef:Heb je ze altijd bij elkaar?makkie schreef:hier 4 reuen van het ras staffordshire bull terrier
nog steeds geen problemen

Idem hier.Jinx schreef:Hier een reu en een teef. Ik zou er best een teef bij kunnen zetten maar een reu gaat niet. Het is gewoon afhankelijk van de hond die je hebt.

Tsja als de baas goed is opgevoed, scheelt dat al weer een heleboel natuurlijk.Chicoahua schreef:ik denk dat het eerder aan de opvoeding van de baas en het karakter van de hond ligt.
pa heeft altijd 2 reuen gehad, gelukkig waren dat allemaal "sulletjes"

VerrekBudkes schreef:Tsja als de baas goed is opgevoed, scheelt dat al weer een heleboel natuurlijk.Chicoahua schreef:ik denk dat het eerder aan de opvoeding van de baas en het karakter van de hond ligt.
pa heeft altijd 2 reuen gehad, gelukkig waren dat allemaal "sulletjes"![]()

ook als jij er niet bent???makkie schreef:ja heb mijn reuen altijd bij elkaarZoek stok! schreef:Heb je ze altijd bij elkaar?makkie schreef:hier 4 reuen van het ras staffordshire bull terrier
nog steeds geen problemen

Maar karakter gaat natuurlijk vaak (nee, niet altijdDodo schreef: Ik denk dat het gewoon aan het karakter van het beessie ligt of het wel of niet kan en niet aan het ras.