Ow solly,patricia schreef: Ik haal het in Abcoude
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lotgering
Moderator: moderatorteam
- Jeanet 20
- Actief
- Mijn ras(sen): 1 Portugese Waterhond, 1 Stabij en 1 Barbet
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Lotgering

- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Ik heb vorige week 2 kratjes besteld. Bezorgkosten zijn hier €10. Hoe meer je besteld hoe goedkoper het per kilo is, dus vandaar 2 kratjes, ie 36 kilo.
Er ging in de communicatie wat mis en ik kreeg 36 pakjes (één krat). Even gebelt en geen enkel probleem, op de volgende ronde zou me de rest bezorgt worden. Prima.
Werd ik vandaag gebelt dat ze morgen weer in Apeldoorn zijn en dat ik dan de rest zou kunnen krijgen, maar dat ik ook kan kiezen voor een nieuwe bestelling (1 krat) en dat ik dan even aan moet geven dat ik geen bezorgkosten hoef te betalen. Gezien de inhoud van mijn viezer komt dat laatste beter uit
, dus daarvoor gekozen.
Prima service iig
.
Er ging in de communicatie wat mis en ik kreeg 36 pakjes (één krat). Even gebelt en geen enkel probleem, op de volgende ronde zou me de rest bezorgt worden. Prima.
Werd ik vandaag gebelt dat ze morgen weer in Apeldoorn zijn en dat ik dan de rest zou kunnen krijgen, maar dat ik ook kan kiezen voor een nieuwe bestelling (1 krat) en dat ik dan even aan moet geven dat ik geen bezorgkosten hoef te betalen. Gezien de inhoud van mijn viezer komt dat laatste beter uit
Prima service iig
Groetjes Liesbeth en een lebber van Luuk.
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
Tessa 07-03-2007 --- 15-03-2018
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
Dan kun je beter vanaf de N201 via Waverveen erheen rijden dan hoef je de snelweg helemaal niet opSita schreef:Ik rij dagelijks het stuk Hilversum - Mijdrecht. Dus dat gaat goed komenpatricia schreef:Het adres ligt niet echt in Abcoude maar nogal in het buitengebied tegen Waverveen aan, dus vanaf de snelweg A2 is het zeker nog 10 minuutjes.
Groetjes Patries

- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
Ben het nu een paar dagen aan het voeren en ze vinden het heerlijk! Ik vind het vlees ook gewoon naar vlees ruiken (logisch natuulijk
) vergeleken met andere merken kvv vind ik dit toch een stuk aangenamer ruiken.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Ik voer het ook sinds een paar dagen en ze vinden het erg lekker! 
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- Gordonsetter23
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Gordonsetter
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hmm ik vroeg of ik korting kon krijgen als ik 100kg ineens bestelde maar daar doen ze niet aan volgens lotgeringLiesbeth schreef:Ik heb vorige week 2 kratjes besteld. Bezorgkosten zijn hier €10. Hoe meer je besteld hoe goedkoper het per kilo is, dus vandaar 2 kratjes, ie 36 kilo.
Werd ik vandaag gebelt dat ze morgen weer in Apeldoorn zijn en dat ik dan de rest zou kunnen krijgen, maar dat ik ook kan kiezen voor een nieuwe bestelling (1 krat) en dat ik dan even aan moet geven dat ik geen bezorgkosten hoef te betalen. Gezien de inhoud van mijn viezer komt dat laatste beter uit, dus daarvoor gekozen.
Prima service iig.
-
kleine2758
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Weimaraner, DuitserXMechel, Mechelse Herder
Ik heb dat ook gevraagd.
Maar hun antwoord was wel logisch vond ik.
Ze zijn al erg goedkoop en meer korting geven gaat gewoon niet.
Ben benieuwd of ze de vraag wel vol gaan houden, ik hoop het wel. Ik hoor echt van heel
veel mensen dat ze Lotgering zijn gaan voeren de laatste paar weken.
Maar hun antwoord was wel logisch vond ik.
Ze zijn al erg goedkoop en meer korting geven gaat gewoon niet.
Ben benieuwd of ze de vraag wel vol gaan houden, ik hoop het wel. Ik hoor echt van heel
veel mensen dat ze Lotgering zijn gaan voeren de laatste paar weken.
-
Sepp
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Stabij & Border Collie
Lotgering was vroeger mijn oude slager toen ik nog in Amsterdam Zuid woonde...ze hebben heerlijk vlees (en vleeswaren) ook voor mensen..dus bestel vooral wat extra ook voor je zelf!
Groetjes
Nanda
Groetjes
Nanda

- Reneey
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 Duitse Dog
1 Chihuahua - Locatie: Purmerend
Ik geef ook sinds kort denk nu 2 weken ongv lotgering en heb totaalvoer en totaal vis ... Mozes smult ervan ... hij doet het er ook erg goed op .. waar ik vooral blij mee ben is dat Mozes veeeel minder drinkt .. en hij misg op een dag maar 1 keer hoeft te poepen soms 2.
Hiervoor jeukte hij nog wel is ( in mijn ogen voor lucht ) dat is ook een stuk verminderd .. doet het nog wel soms maar veel minder.
Ik ben er zeer tevreden over ... het word bij mij bezorgd voor 8 euro en ik heb dan 4 kratjes 2 voor mij en 2 voor een goeie vriend van me ... bezorgkosten delen we dus dat scheelt ook al ..
Nee nogmaals zeer tevreden en mozes ook
Hiervoor jeukte hij nog wel is ( in mijn ogen voor lucht ) dat is ook een stuk verminderd .. doet het nog wel soms maar veel minder.
Ik ben er zeer tevreden over ... het word bij mij bezorgd voor 8 euro en ik heb dan 4 kratjes 2 voor mij en 2 voor een goeie vriend van me ... bezorgkosten delen we dus dat scheelt ook al ..
Nee nogmaals zeer tevreden en mozes ook

Ik Kan Niet Loslaten ... Terwijl Ik Je Niet Vast Kan Houden
Als Ik Je Los Kan Laten, Kan Ik Je Niet Meer Verliezen
Jumbo 8-9-1998 / 19-7-2009
-
fresan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV en laekense herder
Hier niet toevallig iemand in Almere of omgeving die samen met mij wil bestellen om de bezorgkosten te delen? Ik wil het wel eens proberen nl maar vind 8 euro bezorgen teveel voor de hoeveelheid die ik af kan nemen.
- ChantalBos
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo, Barbet & Whippet
- Aantal honden: 5
Ik wil best een krat voor je halen, ik woon op 500 meter van Lotgering. En op vrijdagochtend train ik met mijn honden in Almere en dan zou je het daar bij me op kunnen halen.fresan schreef:Hier niet toevallig iemand in Almere of omgeving die samen met mij wil bestellen om de bezorgkosten te delen? Ik wil het wel eens proberen nl maar vind 8 euro bezorgen teveel voor de hoeveelheid die ik af kan nemen.
Ik hoor het wel van je.
Elke grote liefde eindigt met een groot verdriet.
- patricia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Contacteer:
Gisteren een nieuwe voorraad vlees gehaald en twee pakjes Totaalvoer Vis om uit te proberen, de meiden vonden de vis ook erg lekker. 
Groetjes Patries

-
fresan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV en laekense herder
Dat zou fijn zijn. Heb nu even een druk weekend maar pbje van de week even om wat af te sprekenIk wil best een krat voor je halen, ik woon op 500 meter van Lotgering. En op vrijdagochtend train ik met mijn honden in Almere en dan zou je het daar bij me op kunnen halen.
Ik hoor het wel van je.
- *Silvia*
- Zeer actief
Ik geefhet sam nu ook een aantal dagen en hij vliegt elke avond ze etensbak zowat aan zo lekker vind hij het tenminste hetis zo snel op dat ik daar vanuit ga
Dus dinsdag maar weer bellen of ik meer kan halen
- ChantalBos
- Zeer actief
Is goedfresan schreef:Dat zou fijn zijn. Heb nu even een druk weekend maar pbje van de week even om wat af te sprekenIk wil best een krat voor je halen, ik woon op 500 meter van Lotgering. En op vrijdagochtend train ik met mijn honden in Almere en dan zou je het daar bij me op kunnen halen.
Ik hoor het wel van je.
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
*Silvia* schreef:Ik geefhet sam nu ook een aantal dagen en hij vliegt elke avond ze etensbak zowat aan zo lekker vind hij het tenminste hetis zo snel op dat ik daar vanuit ga![]()
Haal jij het op de Leyweg? En geef jij minder dan het andere voer dat je gaf?
Ik ga het toch ook eens proberen zie hier zoveel positieve verhalen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
Tiny
- Zeer actief
Ons voer is een complete maaltijd en bevat de volgende verhoudingen:Hutsje schreef:heeft iemand eigenlijk enig idee wat de verhoudingen zijn?ik kan dat nergens vinden
Hond:rond de 70% vlees, 15% bot en 15% orgaan vlees
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- Hutsje
- Zeer actief
tnx, en de verhouding orgaanvlees dan? en wat voor orgaan zit er in? en wat zijn de verhoudingen bij de vis?Tiny schreef:Ons voer is een complete maaltijd en bevat de volgende verhoudingen:Hutsje schreef:heeft iemand eigenlijk enig idee wat de verhoudingen zijn?ik kan dat nergens vinden

-
Tiny
- Zeer actief
Dat staat inderdaad nergensHutsje schreef:tnx, en de verhouding orgaanvlees dan? en wat voor orgaan zit er in? en wat zijn de verhoudingen bij de vis?Tiny schreef:Ons voer is een complete maaltijd en bevat de volgende verhoudingen:Hutsje schreef:heeft iemand eigenlijk enig idee wat de verhoudingen zijn?ik kan dat nergens vinden
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- Hutsje
- Zeer actief
nee, idd. ik voer het niet maar ben wel benieuwd. want als er als orgaanvlees long en milt of pens in zit is het dus niet kompleet. er zou ook lever, nier en hart in moeten zitten. naja, ms waag ik er nog wel een mailtje aan.

-
Odi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border collie
- Aantal honden: 4
Min honden krijgen het ook sinds enkele weken en ze vinden het heerlijk.
Voorheen voerde ik carnibest, maar dat werd me te duur.
Voorheen voerde ik carnibest, maar dat werd me te duur.
- bionca
- Actief
bij mij krijgen ze het ook (in het weekend dan) maar vinden het hier heerlijk kunnen dan ook bijna niet wachten om te beginnen. die vis is als ik het goed heb gelezen op het briefje wat bij het paket zat 30% vis totaalvoer wat op dat briefje staat

- ChantalBos
- Zeer actief
Naar mijn weten zit er in ieder geval lever en nier in. Want dat krijg ik alleen van hem als het "over" is. Ik ga van de week toch heen om kipkakassen en pens te halen en dan zal ik het eens navragen.Hutsje schreef:nee, idd. ik voer het niet maar ben wel benieuwd. want als er als orgaanvlees long en milt of pens in zit is het dus niet kompleet. er zou ook lever, nier en hart in moeten zitten. naja, ms waag ik er nog wel een mailtje aan.
- Hutsje
- Zeer actief
oh, ja, goed idee! wil je ook vragen in wat voor verhouding? dus hoeveel van wat erin zit?ChantalBos schreef:Naar mijn weten zit er in ieder geval lever en nier in. Want dat krijg ik alleen van hem als het "over" is. Ik ga van de week toch heen om kipkakassen en pens te halen en dan zal ik het eens navragen.Hutsje schreef:nee, idd. ik voer het niet maar ben wel benieuwd. want als er als orgaanvlees long en milt of pens in zit is het dus niet kompleet. er zou ook lever, nier en hart in moeten zitten. naja, ms waag ik er nog wel een mailtje aan.

- Myra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden
- Contacteer:
Ik voer het nu ong. vier weken, en ze doen het er hartstikke goed op, weinig ontlasting, ze eten het goed, zitten mooi in de vacht 

Groetjes Marije, Ajana en Bear
*Mike en *Myra
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
Ik zit er over tedenken om dit ook eens tegaan voeren
Zal eens kijken of ze het hier ook bezorgen

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Ik voer het ook sinds een week en ben erg tevreden. Ik woon in het noorden van friesland en heb het ook laten bezorgen.Jacan schreef:Ik zit er over tedenken om dit ook eens tegaan voeren
Eerst heb ik een krat besteld met alle 5 de smaken om te proberen. Bestellen kost hier in het noorden 12 euro.Niet echt heel goedkoop,maar de volgende keer bestel ik twee kratten of meer,dan komt het verhoudingsgewijs beter uit met de bezorgkosten. Ik geloof dat ik hier laatst las dat iemand uit de buurt van Drachten 10 euro voor het bezorgen betaalde.
Het zijn mooie langwerpige pakjes, dus makkelijk weg te bergen in de vriezer. Ik wissel het af met smuldier. Dat bevalt goed.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
Ik voer het nu en paar weken maar helaas hebben beide honden sinds een paar dagen dunne ontlasting. Dit was in het begin niet zo. Zijn er meer honden die hier op een gegeven moment last van hebben gekregen? En is dit weer over gegaan? Ik heb de vriezer nog vol liggen en maak het zeker op. Het is niet zo dat ze aan de diarree zijn, ze poepen hooguit 2x per dag. Ik hoop dus echt dat dit een tijdelijke "terugval" is, want ik vind het een prima voer eigenlijk. Ze stonden trouwens al een poos op KVV, maar dan voornamelijk Energique wat op zich prima ging, maar ik vind lotgering er toch meer als vlees uitzien en niet zo fijn gemalen. Wat mij dus persoonlijk beter lijkt. En ze vinden het heerlijk!
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt?
- Maartje
- Zeer actief