Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Boos wordt je op sommige mensen.
Moderator: moderatorteam
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Re: Boos wordt je op sommige mensen.
Nee ik ben geen raar mens.[ Alhoewel.?]
Ik schrijf gewoon iets dat niet in jouw belevings wereld past.
En het hoeft niet persé mijn eigen mening te zijn.
Maar gewoon een vraag/stelling/vergelijking.
Net zo goed als dat het voor ons heel normaal is om je oude hond een nette oude dag te geven en dat wij van honden houden.
Wil dat niet zeggen dat het abnormaal is om niet van een hond te houden en er niet voor willen/kunnen zorgen.
Ik bedoel maar .
Wat is waar en hoe vast kun je in je eigen belevings wereld zitten.
Mijn belevings wereld is mijn "waarheid" .
Maar dat wil niet zeggen dat er daar naast niets is.??
En je bent per definitie geen rot mens als je niet van honden houd.
Maar vind je het niet in je belevings wereld passen om je ouders in een bejaarden tehuis te stoppen.
Dus wat is goed of slecht.?
Ik schrijf gewoon iets dat niet in jouw belevings wereld past.
En het hoeft niet persé mijn eigen mening te zijn.
Maar gewoon een vraag/stelling/vergelijking.
Net zo goed als dat het voor ons heel normaal is om je oude hond een nette oude dag te geven en dat wij van honden houden.
Wil dat niet zeggen dat het abnormaal is om niet van een hond te houden en er niet voor willen/kunnen zorgen.
Ik bedoel maar .
Wat is waar en hoe vast kun je in je eigen belevings wereld zitten.
Mijn belevings wereld is mijn "waarheid" .
Maar dat wil niet zeggen dat er daar naast niets is.??
En je bent per definitie geen rot mens als je niet van honden houd.
Maar vind je het niet in je belevings wereld passen om je ouders in een bejaarden tehuis te stoppen.
Dus wat is goed of slecht.?
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
- Aantal honden: 1
Marieta schreef:Er was een hondje bij ons binnengekomen. Gevonden. Eigenaar getraceerd, en die zegt doodleuk. Goh ze is al 16 dus die mag je houden, daar heb ik toch niet veel meer aan.
En daar zit ze dan. een schat van een beestje met 16 jaar afgedankt door de baas.
JE ZOU ZE TOCH!!!!!!
oh ik heb haar zondag gezien heb haar hok schoongemaakt het is zo'n schatje dat ze toch zo'n baasjes heeft getroffen ik moet er niet aan denken dat mijn hondje van 15 jr der niet meer is
groetjes gonnie
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Vind de vergelijking van bejaarden mensen en bejaarden honden ook een beetje raar.
Mijn oma heeft alzheimer en mijn opa is erg slecht ter been en kan amper zelf opstaan uit zijn stoel. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om alle dagen voor hun te moeten zorgen, mijn oma heeft laatst geprobeerd om iemand van de verzorging (in het verzorgingstehuis dus) met een bord op haar hoofd te slaan. Dat soort mensen hebben professionele hulp nodig, die kun je niet in huis nemen en er maar het beste van hopen/maken. Ik heb zelf in de zorg stagegelopen en weet hoe het is.
Voor het hondje is het natuurlijk erg triest, wanneer je zo met dieren omgaat ben je keihard. Hoop dat ze haar laastste maanden/jaren nog bij een lieve baas mag slijten.
Mijn oma heeft alzheimer en mijn opa is erg slecht ter been en kan amper zelf opstaan uit zijn stoel. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om alle dagen voor hun te moeten zorgen, mijn oma heeft laatst geprobeerd om iemand van de verzorging (in het verzorgingstehuis dus) met een bord op haar hoofd te slaan. Dat soort mensen hebben professionele hulp nodig, die kun je niet in huis nemen en er maar het beste van hopen/maken. Ik heb zelf in de zorg stagegelopen en weet hoe het is.
Voor het hondje is het natuurlijk erg triest, wanneer je zo met dieren omgaat ben je keihard. Hoop dat ze haar laastste maanden/jaren nog bij een lieve baas mag slijten.
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Ik heb dat nooit gesnapt hoor, maar als ze dan toch zo makkelijk gedumpt worden zijn ze misschien beter af in een asiel of senioren opvang 

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Mojuan
- Zeer actief
Nou idd, en je kinderen hebben er niet om gevraagd.Nanna schreef:Mijn idee. No way dat ik bij zoonlief op de bank ga zitten, zijn leven een beetje verziekenPaulala schreef:Wat een vergelijking weer zeg.
Als ik oud ben, zou ik blij zijn dat er verzorgingstehuizen bestaan!
Als ik het allemaal niet meer zelf kan, en hulp nodig heb, wil ik helemaal niet dat mijn familie hun hele leven moet omgooien en ik hun tot last ben.. Als de kinderen zijn uitgevlogen hebben ze recht op een eigen leven.
Ik gooi mezelf nog liever in een ravijn dan dat ik een familielid met mijn aanwezigheid ga zitten vervelen.
Met een hond is dat iets heel anders, je kiest er zelf voor om zo'n dier in huis te nemen.
En dus kies je ervoor om voor hem te zorgen tot hij dood gaat.
Daar hoor je over nagedacht te hebben toen je het dier aanschafte.
Het is een verantwoordelijkheid die je bent aangegaan, en het is laf om je daar zo gemakkelijk vanaf te maken.
Stel dat Romeo zou weglopen, en ik word gebeld door het asiel dat hij gevonden is.
Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem daar maar te laten zitten.
Ondanks dat ik hem moeilijk vind, niks met hem kan, hij honden dood wil hebben, ik daardoor weinig plezier beleef met hem.
Maar hij is ondanks dat alles toch mijn maatje, en het was mijn keuze om hem te kopen, en ik ben verantwoordelijk voor hem. Hij kan er niets aan doen dat hij is zoals hij is, en hij is hier thuis, houdt van zijn baasje en vrouwtje, houdt van Julia zijn hondenvriendin, zijn thuis is hier bij ons.
Wat zou het laf van me zijn om hem dat allemaal te ontnemen puur uit eigenbelang, omdat het leven dan iets makkelijker is zonder moeilijke hond!
Maar zo'n oudje van 16 jaar, hoeveel kans heeft zo'n dier nog om een thuis te vinden?
Hoeveel mensen zijn er die zo'n oud hondje in huis nemen? Hoe lang duurt het voor dat beestje zich echt op z'n plek zal voelen? Ik vind het gewoon hartverscheurend als ik eerlijk ben.
En ik hoop echt dat het arme dier heel snel een fijn plekje heeft!

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Juist.
Je geeft zelf aan dat je per definitie niet een slecht mens bent als je niet voor je ouders kunt zorgen.
Ook oud en afhankelijk ,net als het hondje.
En dat oude hondje word ook ergens naar toe gebracht om dat die mevrouw het ook niet op kan brengen.
Er word op een proffesinele manier gezorgd voor het hondje.
Dus wat is het verschil .??
Was anders geweest als je je ouders of hond laat verrotten.
Je handeld allemaal binnen je beperkingen.
Het 1 is niet slechter dan de/het ander.
Lees dat het een lief hondje is.
Dus zij zal het beest ook geen slecht leven hebben gegeven en dat zal hij ook niet in het asiel krijgen.
.
Je geeft zelf aan dat je per definitie niet een slecht mens bent als je niet voor je ouders kunt zorgen.
En dat oude hondje word ook ergens naar toe gebracht om dat die mevrouw het ook niet op kan brengen.
Dus zij zal het beest ook geen slecht leven hebben gegeven en dat zal hij ook niet in het asiel krijgen.
.

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Nou nee.bouvierpoedel schreef:Juist.
.
het hondje is een vondeling.
De eigenaar is door het asiel gezocht en gevonden en wil het hondje niet meer.
Het oude hondje is dus nergens naar toegebracht denk ik?
Of het moet het bos zijn.................
-
Mojuan
- Zeer actief
bouvierpoedel schreef:Juist.
.
Ik zal iemand nooit een slecht mens noemen om dit soort dingen.
Maar voor een hond heb je zelf gekozen.
Je neemt het dier in huis, en dan moet je jezelf realiseren dat het beestje oud wordt en dat je er dan ook nog voor moet kunnen zorgen.
Wat mij tegen de borst stoot, is dat uit de reactie van de eigenaar totaal geen liefde of verdriet blijkt, meer gemakzucht.

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Jullie doen nou net of het dierenasiel slecht voor dat beesie is.?
Hij krijg daar zijn natje en droogje.
Een warme mand en word door een heleboel medewerkers geknuffelt en geaaid en uitgelaten.
Altijd goede medische hulp om de hoek.
Er staat alleen geen bankstel en tv.
Kan hij toch beter daar zitten dan bij een baasje die niet voor hem kan/wil zorgen.
Een warme mand en word door een heleboel medewerkers geknuffelt en geaaid en uitgelaten.
Kan hij toch beter daar zitten dan bij een baasje die niet voor hem kan/wil zorgen.

-
g.vercoelen
- Zeer actief
klopt het hondje is als vondeling binnen gekomen en de eigenaar is opgespoort en die zij dat het hondje 16 jr was en ze haar niet meer wilderanetje schreef:Nou nee.bouvierpoedel schreef:Juist.
.
het hondje is een vondeling.
De eigenaar is door het asiel gezocht en gevonden en wil het hondje niet meer.
Het oude hondje is dus nergens naar toegebracht denk ik?
Of het moet het bos zijn.................
groetjes gonnie
- Chione
- Zeer actief
Idd, onbegrijpelijk.Valerie schreef:Er zijn genoeg mensen die hopen dat hun hond zo oud wordt, heb je er eentje die dus de mooie leeftijd van 16 jaar haalt en dan dump je haar
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- iones
- Zeer actief
Ik zou nooit in een asiel kunnen werken. Ik knuppel dat soort mensen gewoon neer! In mijn ogen zijn het ook geen mensen want ze hebben geen menselijk gevoel....
Wat betreft oude mensen in een verzorgings/bejaardenthuis stoppen:
ja, ook daar heb ik soms wle eens mijn vraagtekens bij.
Maar veel van zulke mensen als ze gebreken hebben zoals alzheimer, hebben een heel intensieve zorg nodig en dat ligt een stuk gecompliceerder als het verzorgen van een oude hond. Is niet met elkaar te vergelijken. Mensen kunnen niet boven hun macht functioneren. Iedereen moet naar z'n werk, maar tegelijkertijd thuis zijn om voor pa of ma te zorgen. Het is ergens wel jammer dat de maatschappij niet voldoende mogelijkheden creeert hiervoor. Maar tot bepaalde hoogte gaat het wel. Stel dat mijn moeder nu naar een bejaardenthuis moest, dan probeerde ik haar toch hier in huis te krijgen. Mijn pa echter niet, die is veel te moeilijk.
HIer zit op het Everlo nog een 14 jarig boerenfoxje, baasje zit nu in verzorgingsthuis. Hondje zoekt een rustig adres. Als iemand nog iets weet? Hij heet Max. Ik vind het erg voor zowel Max als voor zijn baasje. Fijn als je naar het verzorgingsthuis moet en je raakt je hond kwijt.... Dat is ook al zoiets.
Wat betreft oude mensen in een verzorgings/bejaardenthuis stoppen:
ja, ook daar heb ik soms wle eens mijn vraagtekens bij.
Maar veel van zulke mensen als ze gebreken hebben zoals alzheimer, hebben een heel intensieve zorg nodig en dat ligt een stuk gecompliceerder als het verzorgen van een oude hond. Is niet met elkaar te vergelijken. Mensen kunnen niet boven hun macht functioneren. Iedereen moet naar z'n werk, maar tegelijkertijd thuis zijn om voor pa of ma te zorgen. Het is ergens wel jammer dat de maatschappij niet voldoende mogelijkheden creeert hiervoor. Maar tot bepaalde hoogte gaat het wel. Stel dat mijn moeder nu naar een bejaardenthuis moest, dan probeerde ik haar toch hier in huis te krijgen. Mijn pa echter niet, die is veel te moeilijk.
HIer zit op het Everlo nog een 14 jarig boerenfoxje, baasje zit nu in verzorgingsthuis. Hondje zoekt een rustig adres. Als iemand nog iets weet? Hij heet Max. Ik vind het erg voor zowel Max als voor zijn baasje. Fijn als je naar het verzorgingsthuis moet en je raakt je hond kwijt.... Dat is ook al zoiets.
Laatst gewijzigd door iones op 03 feb 2010 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
bouvierpoedel schreef:Jullie doen nou net of het dierenasiel slecht voor dat beesie is.?Hij krijg daar zijn natje en droogje.
Nou volgens mij heeft niemand dat hier gezegd, het gaat er gewoon om dat het beestje na zoveel jaar als oud vuil aan de kant wordt gezet.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Ja dat is triest om zo losgelaten /gedumpt te worden.
Maar dan zit hij beter in het asiel.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
bouvierpoedel schreef:Jullie doen nou net of het dierenasiel slecht voor dat beesie is.?
Je snapt de hele clou niet geloof ik.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
-
Mojuan
- Zeer actief
Ik wilde net zeggen, ik heb niemand gezien die dat suggereerde.Lin-C schreef:bouvierpoedel schreef:Jullie doen nou net of het dierenasiel slecht voor dat beesie is.?Hij krijg daar zijn natje en droogje.
Nou volgens mij heeft niemand dat hier gezegd, het gaat er gewoon om dat het beestje na zoveel jaar als oud vuil aan de kant wordt gezet.
Het gaat er niet om of het asiel goed is voor de dieren, het gaat erom dat het beestje aan de kant wordt geschoven en dat op zo'n leeftijd en zo gemakkelijk.

- iones
- Zeer actief
Misschien dat je het begrijpt als je misschien zelf op een oude dag in een bejaardenoord gedumpt wordt en gescheiden van alles waarmee je vertrouwt bent, waar je nooit meer wordt opgezocht en overgeleverd bent aan vreemde mensen die jou moeten verzorgen. Want dan zit je in het bejaardenoord ten slotte ook verzorgd dus dan zul je daar vast wel gelukkig worden!bouvierpoedel schreef:Ja dat is triest om zo losgelaten /gedumpt te worden.
Laatst gewijzigd door iones op 03 feb 2010 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
g.vercoelen
- Zeer actief
ze heeft het niet slecht in het asiel maar ze snapt er niets van zit maar voor de tralies en blaft heel veel ze ziet en hoort niet zo goed meer dus het is allemaal maar vreemd voor haarbouvierpoedel schreef:Jullie doen nou net of het dierenasiel slecht voor dat beesie is.?
groetjes gonnie
-
S@ndr@
- Zeer actief
Ja ze krijgen eten en drinken en hebben een dak boven hun hoofdbouvierpoedel schreef:Jullie doen nou net of het dierenasiel slecht voor dat beesie is.?
verder hebben de mensen in het asiel niets anders te toen natuurlijk dan honden knuffelen en uitlaten.( vandaar dat ze zo hare gullen om vrijwilligers die trouwens bijna niet te vinden zijn )
en een betonnen hok is inderdaad niet zo heel veel anders dan een woonkamer
dus niets te klagen, tja
ga mijn honden daar ook maar onder brengen, klinkt als een feestje
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Oh wat een gelul.
Wie heeft een feestje.
Niet leuk dat dat hondje daar zit.
Maar altijd nog beter dan bij iemand die dat beessie niet begrijpt en dat hij het baasje niet begrijpt.
En hij zal best zijn knuffels krijgen ,anders was de topic starter ook niet zo begaan.
Maar je kunt op je kop gaan staan en lullen en zeiken.
Het is niet anders.
Ik en jij ook niet , veranderen daar niets aan.
Ongeacht of we alle 2 lopen te gillen dat het zo zielig is.
Klinkt misschien heel hard ,maar dat is de realiteit.
En als het zo triest is dat het geen leven/kwaliteit heeft .
Moet je als asiel ook je verantwoordelijkheid nemen en hem uit zijn lijden verlossen.
Wie heeft een feestje.
Maar altijd nog beter dan bij iemand die dat beessie niet begrijpt en dat hij het baasje niet begrijpt.
En hij zal best zijn knuffels krijgen ,anders was de topic starter ook niet zo begaan.
Het is niet anders.
Moet je als asiel ook je verantwoordelijkheid nemen en hem uit zijn lijden verlossen.

- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
Het hondje van 16 is inderdaad afgedankt. En idd sommige mensen willen ook geen informatie gevene n zijn al blij als ze er vanaf zijn.
Het hondje van 12 waar ik het over had was weer een ander hondje. ander verhaal dus
Het hondje wordt wel degelijk goed verzorgd. Ik heb er gister snel de foto's opgezet, de verhaaltjes komen nog. En nee we weten helaas dus niet veel over het hondje. Maar ze is zo lief. Ze doet het nog zo goed bij ons en ze wil nog vooruit.
Het ging er mij idd om dat ik niet snap dat zon dier aan de kant gezet wordt. Dat was wat ik even kwijt moest en zo ook over de andere hondjes.
Ik hoop dat er nog iemand rondloopt die over zijn/haar hart kan strijken en dit hondje zijn laatste tijd wil geven.
Groetjes Marieta
Het hondje van 12 waar ik het over had was weer een ander hondje. ander verhaal dus
Het hondje wordt wel degelijk goed verzorgd. Ik heb er gister snel de foto's opgezet, de verhaaltjes komen nog. En nee we weten helaas dus niet veel over het hondje. Maar ze is zo lief. Ze doet het nog zo goed bij ons en ze wil nog vooruit.
Het ging er mij idd om dat ik niet snap dat zon dier aan de kant gezet wordt. Dat was wat ik even kwijt moest en zo ook over de andere hondjes.
Ik hoop dat er nog iemand rondloopt die over zijn/haar hart kan strijken en dit hondje zijn laatste tijd wil geven.
Groetjes Marieta

- Niek
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bink en Puck
1 x Border Collie
1 x Border Terrier
Altijd in gedachten:
Max (13 jaar) 16-9-2005
Bob (13 jaar) 12-9-2011
Beau(15,5 jaar) 13-9-2011 - Aantal honden: 2
Toch ongelofelijk de verhalen die je hoort en hoe gemakkelijk mensen er mee om denken te kunnen gaan.
1 van de vreemdste dingen die ik mee gemaakt heb.
Een jong stel brengen een leuk hondje in het asiel met 1 of ander smoes.
Na weken blijkt dat het de hond van de moeder is.
Zal moest naar het ziekenhuis. Helaas door complicaties duurde het langer.
De zoon wilde niet meer voor de hond zorgen en bracht deze naar het asiel.
Toen zijn moeder er achter komt bleek het hondje al herplaatst.
Nu is het zo dat je dan gewoon je hond kwijt bent, helaas maar waar.
Het hondje had bij de nieuwe baasjes al een cursus Gaus achter de rug.
Uiteindelijk hebben de nieuwe eigenaren besloten de hond weer af te staan aan de oude vrouw.
Wat een drama voor iedereen.
Af en toe zitten er wel hele rare kronkels in de hoofden van sommige mensen.
Vaak zijn dieren daar de dupe van.
Gelukkig zijn er in asiels mensen die zich daar om bekommeren...
1 van de vreemdste dingen die ik mee gemaakt heb.
Een jong stel brengen een leuk hondje in het asiel met 1 of ander smoes.
Na weken blijkt dat het de hond van de moeder is.
Zal moest naar het ziekenhuis. Helaas door complicaties duurde het langer.
De zoon wilde niet meer voor de hond zorgen en bracht deze naar het asiel.
Toen zijn moeder er achter komt bleek het hondje al herplaatst.
Nu is het zo dat je dan gewoon je hond kwijt bent, helaas maar waar.
Het hondje had bij de nieuwe baasjes al een cursus Gaus achter de rug.
Uiteindelijk hebben de nieuwe eigenaren besloten de hond weer af te staan aan de oude vrouw.
Wat een drama voor iedereen.
Af en toe zitten er wel hele rare kronkels in de hoofden van sommige mensen.
Vaak zijn dieren daar de dupe van.
Gelukkig zijn er in asiels mensen die zich daar om bekommeren...
- Marieta
- Zeer actief
Nu wil ik wel even 1 ding duidelijk maken. We hebben vrij veel vrijwilligers en stagieres. We hebben een hondenuitlaatteam en alle honden komer er 3 keer per dag uit en dit soort hondjes wordt lekker in de kantine meegenomen als het even kan om vertroeteld te worden. Wij hebben gelukkig genoeg mensen om de dieren goed uit te kunnen laten en mensen die er zeker mee begaan zijn. Er zijn idd gevallen waarbij je duidelijk ziet dat het dier bij ons opleeft, omdat het meer aandacht krijgt als war ze ooit zaten (bij afstandhonden/dumpers nog wel een meegemaakt)S@ndr@ schreef:Ja ze krijgen eten en drinken en hebben een dak boven hun hoofdbouvierpoedel schreef:Jullie doen nou net of het dierenasiel slecht voor dat beesie is.?
Kan hij toch beter daar zitten dan bij een baasje die niet voor hem kan/wil zorgen.![]()
verder hebben de mensen in het asiel niets anders te toen natuurlijk dan honden knuffelen en uitlaten.( vandaar dat ze zo hare gullen om vrijwilligers die trouwens bijna niet te vinden zijn )
en een betonnen hok is inderdaad niet zo heel veel anders dan een woonkamer![]()
dus niets te klagen, tja
Ze krijgen iig een lekker warme mand en eten en drinken en hun knuffels en wandelingen. En we willen altijd mensen bij. Er komen en gaan altijd vrijwilligers dus staat er altijd een oproep op de site voor vrijwilligers.
Gonnie, ik dacht al dat jij het was hahahaha. Hier ook 1 van die vrijwilligerster die ook al jaren rondloopt. Ik denk dat zij dit wel kan beamen.
Jammer dat er vaak gedacht wordt dat zon dier er alleen maar in een hok zit.
Groetjes Marieta.

-
S@ndr@
- Zeer actief
over leuk of niet leuk heb ik het niet ghad, ik heb ook geen ach en wee gezegd,bouvierpoedel schreef:Oh wat een gelul.
Wie heeft een feestje.
Het is niet anders.
reageer alleen weer op het zoveelste originele berichtje , dat het zoveel niet uitmaakt thuis of in het asiel
dus ik zeik niet en ik zeur niet, geef alleen een beetje tegen gas
moet kunnen
-
S@ndr@
- Zeer actief
Hier in het asiel in schellinkhout zijn ze volgens mij niet te vinden en ik geloof dat er meer asielen zijn die dat gewoon niet voor elkaar krijgen, dus ja dat het bij jullie goed is, dat is mooi, maar dat is niet overal zo.Marieta schreef:Nu wil ik wel even 1 ding duidelijk maken. We hebben vrij veel vrijwilligers en stagieres. We hebben een hondenuitlaatteam en alle honden komer er 3 keer per dag uit en dit soort hondjes wordt lekker in de kantine meegenomen als het even kan om vertroeteld te worden. Wij hebben gelukkig genoeg mensen om de dieren goed uit te kunnen laten en mensen die er zeker mee begaan zijn. Er zijn idd gevallen waarbij je duidelijk ziet dat het dier bij ons opleeft, omdat het meer aandacht krijgt als war ze ooit zaten (bij afstandhonden/dumpers nog wel een meegemaakt)S@ndr@ schreef: Ja ze krijgen eten en drinken en hebben een dak boven hun hoofd![]()
en een betonnen hok is inderdaad niet zo heel veel anders dan een woonkamer![]()
dus niets te klagen, tja
Ze krijgen iig een lekker warme mand en eten en drinken en hun knuffels en wandelingen. En we willen altijd mensen bij. Er komen en gaan altijd vrijwilligers dus staat er altijd een oproep op de site voor vrijwilligers.
Gonnie, ik dacht al dat jij het was hahahaha. Hier ook 1 van die vrijwilligerster die ook al jaren rondloopt. Ik denk dat zij dit wel kan beamen.
Groetjes Marieta.
er zijn steeds minder mensen die er tijd voor hebben lijkt wel
-
g.vercoelen
- Zeer actief
klopt marieta ze worden goed verzorgt en krijgen genoeg aandacht maar zondag snapte ze er nog niet veel van toen ze in het hok zat ze blafte veel en zat maar bij de tralies hoop dat ze nu in de kantine zitMarieta schreef:Nu wil ik wel even 1 ding duidelijk maken. We hebben vrij veel vrijwilligers en stagieres. We hebben een hondenuitlaatteam en alle honden komer er 3 keer per dag uit en dit soort hondjes wordt lekker in de kantine meegenomen als het even kan om vertroeteld te worden. Wij hebben gelukkig genoeg mensen om de dieren goed uit te kunnen laten en mensen die er zeker mee begaan zijn. Er zijn idd gevallen waarbij je duidelijk ziet dat het dier bij ons opleeft, omdat het meer aandacht krijgt als war ze ooit zaten (bij afstandhonden/dumpers nog wel een meegemaakt)S@ndr@ schreef:Ja ze krijgen eten en drinken en hebben een dak boven hun hoofdbouvierpoedel schreef:Jullie doen nou net of het dierenasiel slecht voor dat beesie is.?
Kan hij toch beter daar zitten dan bij een baasje die niet voor hem kan/wil zorgen.![]()
dus niets te klagen, tja
Groetjes Marieta.
groetjes gonnie
- Marieta
- Zeer actief
Daarbij hebben we ook nog een team vrijwillige kattenknuffelaars, die elke dag elke kat aandacht geven. Zo kennen de mensen de katten ook vrij goed voor het plaatsen
Groetjes Marieta
Groetjes Marieta

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Ik snap dat ook niet;daarom heb ik haar ook op een ander forum gezet.In de hoop dat iemand het leest en dit beestje een warme mand kan en wil geven.Marieta schreef:
Groetjes Marieta

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Marieta
- Zeer actief
Uiteraard snapt ze dat nog niet. Ik weet dat ze niet continue in de kantine zit, maar er wordt veel me gehaffeld iigklopt marieta ze worden goed verzorgt en krijgen genoeg aandacht maar zondag snapte ze er nog niet veel van toen ze in het hok zat ze blafte veel en zat maar bij de tralies hoop dat ze nu in de kantine zit
groetjes gonnie

-
g.vercoelen
- Zeer actief
gelukkigMarieta schreef:Uiteraard snapt ze dat nog niet. Ik weet dat ze niet continue in de kantine zit, maar er wordt veel me gehaffeld iigklopt marieta ze worden goed verzorgt en krijgen genoeg aandacht maar zondag snapte ze er nog niet veel van toen ze in het hok zat ze blafte veel en zat maar bij de tralies hoop dat ze nu in de kantine zit
groetjes gonnie