Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nachtverhalen over je hond..

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: Nachtverhalen over je hond..

Ongelezen bericht door SannePP »

Ik ben al een paar nachten op rij wakker geworden van het gehuil van Shifra. Ze heeft ontzettende heimwee naar haar baasjes en 's nachts ligt ze steeds zachtjes in zichzelf te huilen.

Zal ik haar mee naar bed nemen of juist niet???
RIP Cena :roos:
    zonta
    Actief

Re: Nachtverhalen over je hond..

Ongelezen bericht door zonta »

Onze sint bernard ( Bruno )was dus ontzettend bang voor onweer , gaat nu gelukkig beter.

De deur van de hal stond altijd open i.v.m de katten , dus Bruno ging altijd netjes in de hal voor de voordeur liggen slapen. Op een nacht onweerde het en dan word ik altijd wakker om Bruno in de gaten te houden , ga dan niet m,n bed uit , luister alleen maar. Bruno hijgde wel maar dat was ik gewent van hem , maar opeens werd dat hijgen wel heel overdreven :denken: .Voel ik ineens een kop boven op m,n buik :O: Doe het licht aan en wie staat er naast m,n bed .............Bruno :oeps: We hebben hem nooit trap leren lopen maar z,n angst was schijnbaar te groot.

Gaat hij met z,n 70 kilo tussen ons in liggen. :lol1:

Maar nu was die grote angsthaas wel naar boven gekomen maar nu moest hij ook nog naar beneden :denken: Allerlei plannen bedacht , maar moeilijk uit te voeren,zonder het risico te lopen met hond en al te verongelukken op die trap.We hebben toen z,n halsband gepakt & worst, mijn man aan de voorkant met worst en ik aan de achterkant. We hadden onze dekbedden onder aan de trap gelegt voor het geval we zouden vallen.Zo zijn we stapje voor stapje naar beneden gegaan.

Gelukkig is alles goed gegaan want onze reus had wel kunnen verongelukken op die trap :N:

Nu hebben we een kattenluikje in de haldeur zodat bruno niet meer op die trap kan gaan spoken :ok:

Gr,Zonta
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”