Natuurlijk wil je je pup niet kwijt! Maar hij kan best opgroeien tot een gezonde hond, hoor.Een stamboom is ook geen garantie. Jullie hebben hem nu en willen hem natuurlijk het beste geven. Ik zou hem na wat je nu weet nog even bij de dierenarts laten nakijken en hem vertellen wat je te weten bent gekomen. Dan kan hij je wel adviezen geven wat betreft rust houden en beweging. Mijn ouders hadden vroeger een pup die een poot heeft gebroken. Is helemaal goed gekomen. De pup heeft nergens meer last van gehad. Alleen is jullie pup een dog die nog flink moet groeien, dus zul je wat voorzichtig met beweging (niet teveel) moeten zijn. Geef hem maar een dikke knuffel!Reneey schreef:Bedankt voor je reactie ... ja mankt hij .. nou niet echt .. soms na het slapen til ik hem op ga met hem naar buiten en dan mankt hij een beetje maar na een paar minuten is dat weer over en loopt ie weer als een trein .... ik ga inderdaad met hem naar mijn eigen dierenarts toe en laat hem inderdaad nog even goed nakijken ... ook ga ik morgen hun DA bellen en even meer informatie vragen of dat scheurtje .. en dan zie ik het welfreskin schreef:Ik ben het met de anderen eens. Kopen bij een broodfokker is niet verstandig.......Maar je pup is nu toch helemaal in orde?Mankt hij ook? Ik denk niet dat je je al teveel zorgen hoeft te maken. Je kan hem desnoods nog voor de zekerheid extra door de dierenarts na laten kijken. Maar verder denk ik niet dat je veel kunt doen. Geniet van je pup. Pups zijn nog flexibel wat betreft hun botten. Ik denk dat het wel mee zal vallen
Mozes gaat absoluut niet terug ... dat is ook helemaal niet mijn intentie ... ik heb hier helemaal geen ervaring mee .. mijn vorige hond kwam uit het asiel en ja was altijd op en top gezond ... en dan nu heb ik dit dus ja vroeg mij gewoon af wat ik kon doen .. maar hem inruilen tegen een andere pup echt niet .. nogmaals ben der aan begonnen en zal het afmaken ook ... ook al word hij ziek zwak en misselijk dat veranderd niks aan mijn gevoel voor hem

succes!