Bedankt voor je link Sandra
Martijn schreef:Er kan zoveel kwaad. Om die reden zou ik nog eerder stoppen met fietsen of ballen gooien dan geen pannenkoek geven.
Toch doe ik dat niet. Ik zie de meerwaarde niet. Het enige dat je bereikt is dat je hond zich bewust wordt van hoe vaak het niet mag.
Ik vind het veel fijner voor een hond om zich niet met mijn maaltijden bezig te hoeven houden.
Mijn honden eten voor wij zelf eten dus die liggen dan lekker uit te buiken in plaats van et schooien. Is voor een ieder het prettigst.
Zelf heb ik geen last van schooiende honden maar ik vind het wel lullig voor de hond om de hoop levend te houden maar meestal nee te zeggen.
Ik hou niet zo van spelletjes met regels. Als mijn honden iets niet mogen dan mogen ze het gewoon niet en dan niet een keer in de zoveel tijd wel.
Ik vind één keer in de week trouwens iets heel anders dan heel soms.
Bedankt Martijn een andere mening is ook ok, dat geeft mij weer stof tot nadenken!
Natuurlijk heeft het geen meerwaarde dat zie ik ook wel, ik wil weten of het geen kwaad kan, vandaar mijn vraag.
Ik doe dit trouwens nog niet zolang. Ze wordt in april straks 5 en ben er een paar maanden geleden mee begonnen.
En inderdaad heel soms is iets anders dan één keer in de week, daar heb je zeker gelijk in. Ik had het beter anders kunnen verwoorden. Maar goed ik had dat 'heel soms' wel uitgelegd dacht ik door = 1x in de week? (zal soms weleens een weekje overslaan, maar daar komt het grofweg wel op neer).
Ze schooit overigens niet hoor, ze ligt gewoon in de keuken als ik aan het bakken ben en als ze niets zou krijgen zou ik haar niet horen. En als ik haar naar haar plaats zou sturen doet ze dat, geen probleem.
Ik begrijp alleen niet wat je bedoelt met
Martijn schreef:Ik hou niet zo van spelletjes met regels. Als mijn honden iets niet mogen dan mogen ze het gewoon niet en dan niet een keer in de zoveel tijd wel.
Gaat dit over iets wat ik heb gepost oftewel ik snap het niet?